Little Horan 2 Húszonharmadik fejezet.


23.fejezet.


"Én csak vállat rántottam,mire ő odajött és megcsókolt pont akkor mikor nyitódott az ajtó és belépett rajta valaki."


-Jézusom a saját lányát csókolgatja.-tette a szívére a kezét az orvos megint.
-Lányát?!-döbbent  le a mögötte álló Hanna.Igen itt voltak mind Hanna,Lau,Harry és Niall akiknek be volt kötve a praclija.
-Azt hiszem ezt már tisztáztuk.-morogtam az orrom alatt.
-Nem a lányom..-mondta Liam is,gondolom ő is kínosan érezte magát.-Ismétlem a barátnőm.
-Vette Dr.úr?-kérdeztem.-Nem vagyok a lánya.
-Nem nem veszek semmit tudod kislányom ebből a munkából nem futja mindenre amit csak szereténék megvenni.Amúgy mit árulsz?-kérdezte az orvos.
-Istenem..-motyogtam.-Semmit.-közöltem.-Hagyjuk.
-Tényleg megnevelhetné már a lányát.-idézte szavait az orvos Liam felé.
-De...-kezdett volna bele Louis mikor megcsörrent a telefonja.-Valaki ideadná.?-mutatott ép kezével a éjjeliszekrényre.
Laura odament és odaadta a kezébe a telefont.
-Szia anyu.-szólt bele Louis.-Anyu erre semmi szükség megvagyok.
Gondolom ide akar jönni anyukája.
-De anyu..majd Liamék segítenek megvagyok.-fúl komoly hangon..-De anyu.Ne ne add ide ne.
-Úristen..-motyogta Harry a sarokból.
-Szia Lottie.Nem nem Lottie nem jöttök ide.De ide figyelj..nem nem Lottie ne ne add ide Phoebe-t de Lottie ahj szia Phoebe.
Mi csak hallgattuk ahogy Louis társalog.
-De ne ne mondom hogy nem kell de ne.Na jó szia,Ohh szia nagyi,nem nem nagyi nem de nagyika.Nagyi ne ne ne nagyis már ajj akkor csináldd.De..ne 
add ide szia Daisy.De ne Daisy de nem kell a póni Daisy nem kell.Neked nem kéne leckét írni?Ohh az én kis hugom.De nem kell a póni akkor sem.Nem a teddy sem kell de Daisy na jó.Küldd.Még
hányan vagytok?!Na jó add ide!Szia Felicity.Nem nem esett ki a szemem,igen igen fájt,de neeem.Ki mondta ezt neked?!Nem nézhetsz több Dr.House-t.-ez érdekesnek bizonyult mindenki csak nézett-Na jó leteszem szia mármint sziasztok.-és ledobta a telefont az ágy végébe.
-Ti meg mit néztek?!-nézett ránk.
-Nem megszokott nálunk az ilyen beszélgetés a családi körben.-mondta Hanna.
-Nem tehetek róla hogy hugom van.-mondta.-Ráadásul 4.
-Nekem is van.-mondta Niall.
-Nekem is.-mondta Liam.
-Nekem nem.-mondta Hanna és Lau egyszerre.
-De nekem 4!-mondta Louis.
-És nekem 1 kitesz 4-es ok?!-mondta Niall.
-Köszi.-fordultam felé.
-Jaj hát tudod hogy szeretlek.
-Érzem mennyire.
-Na jó szerintem menjünk haza..-mondta Niall.-Az itteni ápolók azok nem adnak nekem krumplifőzeléket.-mondta szomorkásan.
-Havvvvver.-mondta Louis.-Hát ez a szomorúság oka?!Itt az enyém edd meg-mutatott Louis az éjjeliszekrényre.
-Tényleg?-csillogott fel Niall szeme.
-Aha.
Niall bepakolta a krumplifőzeléket majd elindultunk haza.Vagyis Louis és Zayn nékül.
Még mielött hazamentünk Louis közölte hogy az volt a téma a családdal hogy jöjjenek e ide de sikeresen lerázta őket.
Otthon anyu rögtön Niallhez szaladt.(Hannát és Laut kiraktuk otthon)
-Jaj édes kis fiam.Ti felelőtlen barmok.-szídta őket.-És ha valaki meghalt volna?!Mi lett volna?!
-De nem halt meg senki!-védekezett Niall.-Louis is él.Teljesen jól van vagyis csak fáj mindene de ÉL!Nem az a lényeg?!
-De kisfiam.-ölelte magához Niall-t anyu.-Most hogy néztek ki?!.Mindenhol kisebb karcolások az arcotokon.Na gyertek üljetek le egyetek valamit.Liam te még szerencsésen megúsztad.-motyogta majd betessékelt mindenkit az asztalhoz.
-Egyetek.-rakta elénk a táplálékot.
Miután megvacsoráztunk hiszen annyit időztünk a korházban fogtam magamat és jóllakottan leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t de amit láttam benne azon nagyot ugrottam.
-Niall,tesó gyorsan gyere már.-kiáltottam.-Seherezádé megy és izgalmas pillanatok.
-Hol?-vágta le magát mellém a kanapéra.
-Itt .-mutattam a képernyőre.
-Ahj.-nyafogott Harry a kanapéból.-Miért pont a jobb kezem?Miért nem a bal?!Így nem tudok twitterezni.
Liam odajött mellém és ő is lehuppant mellém a kanapéra és megfogta a kezem.
Mikor Liam hajolt volna felém hogy megcsókoljon elkezdett csörögni a telefonom. Rohantam is fel a szobámba érte.
-Hello.-hallottam meg Lau hangját a telefonban.-Ott aludhatok ma nálatok? Láttam valamit elmenni az ágyam előtt és... félek...  -  Mikor Laura kimondta ezeket a szavakat én akkora röhögőgörcsöt kaptam hogy Liam feljött megkérdezni hogy hívjon-e orvost.
-Gyere te buta.-válaszoltam miközben nagy levegőket vettem és próbáltam nem megfulladni.
-Köszi.-mondta hálásan majd letette.
-Neked mi bajod?-kérdezte Liam.
-Ohh nem lényeg.De Laura ma itt alszik!-közöltem.
-Hát felőlem.-vigyorgott,majd megfogta a kezemet és húzni kezdett maga után.-Találtam a házatokban egy jó kis helyet gyere.
Behúzott abba a szobába ahol 4-en aludtak mivel Niallnek külön szobája van.Elengedte a kezem és kitárta az ablakot és kimászott a tetőre.
-Úristen bolond vagy?!-kérdeztem majd megfogtam az ingjét.
-Na gyere már.-feszegette le a kezem ingjéről majd megfogta és kisegített a tetőre.Te jó isten milyen magasan vagyunk.Tériszonyom van itt.
-Erősen fogj lehetőség szerint ha leesnék meg tudj fogni..-öleltem át a testét,mivel nagyon féltem.Ekkor hirtelen támadt egy gonosz ötletem.Laura éppen  bejött az udavarunkba mikor hirtelen odaszóltam neki:
-Lauraaa...-morogtam szó szerint mire ő egy hatalmasat ugrott.
-Jézusom ki vagy?!-kérdezte rémülten.
-Anyád.-mondtam sátáni hangon.
-Jézusom.-mondta.-Na jó ki szórakozik velem Lizzie?Amúgy meg hol vagy?.-nézett körbe.
-Fent.-kiáltottam el magamat miközben Liamet szorongattam még mindig.
-Ja hogy ott nyáladoztok.?-kérdezte.
-Baj?!-kérdezte Liam.
-Engem nem zavar.-mondta majd bejött a házba vagyis gondolom mivel hallottam egy ajtó csapódást.
-Le fogok esni.-motyogtam félve.
-Nem fogsz.-közölte Liam nyugodtan.
-De ha mégis?-kérdeztem.
-Ahj akkor leesel.-mondta szenvedő hangom,gondolom megelégelte a félelmem.
-És akkor ?!Ha meghalok?!-néztem fel rá.
-Ahj már Lizzie borzalmas vagy.Nem fogsz leesni sem meghalni.-közölte majd lassan odahajolt és megcsókolt.
Még vagy fél órán át ültünk kinnt és néztük az eget mikor hirtelen valaki megszólalt mögöttünk.
-Hogy tudtok fél órán át ugyanabban a pózban ülni?!-kérdezte a mögöttünk álló Niall.
-Mióta vagy itt?-kérdeztem.
-Elég rég óta...-motyogta majd hátat fordított és elhagyta a szobát.
-Hát jó..-motyogtam majd bemásztam az ablakon.Liammel kézenfogva sétáltunk le a nappaliba ahol fura látvány tárult a szemünk elé és hatalmasat néztünk mindketten.


Szeretnék most 6 komit és utána csak holnap kövi mert ma nem leszek itthon Európa-bajnokságra megyek:(Tánc)

13 megjegyzés:

  1. JÚJ *-* gyáá ez király. :) Kár, hogy ma több rész nem lesz, de már várom a holnapot:))

    VálaszTörlés
  2. szerintem nagyon jó. a tánchoz sok sikert.

    VálaszTörlés
  3. Juuuuj nagyon tetszett :333
    Nagyoon várom a holnapot*___*
    De ez a rész ááá nagyon jó volt;))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó.:) tegnap kezdtem el olvasni,de már is 'függő' lettem.:D xd jöhet a folytatás.:D

    VálaszTörlés
  5. háh amikor Lizzie röhögőgörcsöt kapott azt én írtam:$$$ muuhahaxd folytasd*-*

    VálaszTörlés
  6. nagyonjóó:DDDD folytatást.:D

    VálaszTörlés
  7. gyerünk folytasd..én azért kiváncsi lettem volna mi mászkál Lau ágya elött de sebajXD kiváncsi leszek a meglepő pillanatraXD^^

    VálaszTörlés
  8. Megkérdezhetem hogy melyik táncegyesülettben vagy?:) amugy nagyon jó a blog az egészet kiolvastam 3 óra alatt :D

    VálaszTörlés
  9. wáááááá imádooom :) *-* siess.!! :**

    VálaszTörlés
  10. Mikor jön a kövi ???? *_____________*<3333

    VálaszTörlés
  11. siess ird meg a kovit!!! :)

    VálaszTörlés
  12. szia imádom nagyon tetszik:))
    h írjak mást is a szokásoson kívül ("ááh angyon jó kövit stb...) én személy szerint hiányolom az ilyen részeket amikor Liammel kicsit történik valami..! kicsit több időt fordíthatnál Liam és Eliza kapcsolatára:))
    de imásom:) ez az eddig elolvasott blogok közül a kedvencem... :DD hajrá:)

    VálaszTörlés