Little Horan 2 Tizennegyedik fejezet.


14.fejezet.


"A nappaliba érve igen fura látvány tárult a szemünk elé."


Niall és Harry a kanapén egymáson feküdt.Liam és Zayn a földön veszekedtek a takarón.
Louis épp magában motyogott a fotelben ülve.
-Enyém..add ide.-tépte ki Zayn Liam kezéből a pokrócot.
-De nem.-húzta ki Liam Zayn kezéből a takarót.
-Hagyjátok már abba.-mondta Harry majd hozzájuk vágott egy párnát.
-De a takaró az enyém.-morogta Liam.
-Itt meg mi folyik?-kérdeztem döbbenten, mire mind felpattantak.
-Úristen ti mióta álltok itt?-kérdezte Harry.
-És Hanna miért van nálad hajlakk?-kérdezte Niall.
-1.Elég régóta hogy lássuk ezt a kis incidenst.-mondta Lau . 
-2.Problémád van hogy este is csinos akarok lenni?!-mondta Hanna.
-Őőő oké.-mondta Liam.-De tényleg mióta vagytok itt?Esetleg hallottátok hogy miről beszélgettünk?-döbbent le.
-Persze.-mondtam.-Minden egyes szót csak nem nagyon értettünk nem magyaráznátok el?
-Mit nem lehet azon érteni hogy Niall bepisilt egyszer a színpadon?!.-mondta Liam levetve magát a kanapéra.
-Tessék?-nevetett fel Lau.-Ezt most komolyan mondod?
-Igen..erről beszéltünk..-mondta Liam.
-Nee.-mondtam majd én is hahotázásba kezdtem.
-De azt mondtátok mindent hallottatok..-nyögte Liam.
-Nem igazából szinte semmit mert 3 perce állunk itt.-jelentettem ki.
-Úristen.-temette fejét tenyerébe Niall.
-Nyugi Niall mi nem köpünk.-ment oda hozzá Hanna,és veregette meg a vállát.
-Kössz a támogatást.-mondta Niall.
-Héjj én mindent megtettem.
-Azt hiszem én vissza fekszem.-közöltem majd elindultam a szoba felé.
-Nincs egy kis hely melletted?Zayn nem ad takarót..-görbítette le az ajkát Liam.
-Nincs..-mondta Hanna.
-Gonosz vagy.Na de lécci..-könyörgött.-Hiszen kettő...de lécci...
-Jó adok takarót de a földön alszol...-mondtam.
-Nézd meg Louis milyen édes deden csucsukál ott vegyél róla példát.-mondta Lau.
-De neki van takarója.-nyögte.
-Lehet hogy a bőröndömben van egy takaró várj...-de várjunk csak nem is én pakoltam..esett le...de azért bementem a szobába megnézni.
Mikor kinyitottam a bőröndöt lesokkolt a látvány és akkorát sikítottam hogy szerintem a fél ház felriadt.
-Mi történt?Mi ugrott ki?-kérdezte Hanna.
-Ááá semmi csak nézzetek bele oda.-mutogattam a bőröndre.
-Félek kinyitni..
-Úristen .-kiáltotta Laura.-Mi ez?Mióta hordok garbót?
-Utálom a zöldet.-emelt ki Hanna egy rénszarvasos pulcsit.-Nincs karácsony még tudtommal.
-Mi az lányok?Csak nem bejönnek a ruhák amiket hoztunk?-támaszkodott az ajtónak Niall.
-Ilyet pólót a nagyanyám SE hord.-nyögte Lau.
-Lányok egyszer stílust is kell váltani.-közölte nyugodtan Harry aki épp most ért ide.
-Így álljunk ki a színpadra?
-Miért ne?-kérdezte Liam.
-Most még nyugodt vagyok.-mondta Lau.
-Elmegyek aludni..és mikor felkelek remélem minden jobb lesz mikor felkelek.-közölte Hanna,és elmentünk aludni.
***************************************************************************************************************
Mikor felkeltem az tűnt fel hogy valaki a nyakamban fekszik,és szinte folytogat.Természetesen Liam volt az.Mikor felültem és körül néztem egy igen csúnya látvány tárult elém.
Ezek hogy kerültek az ágyunkba?Nagyon durván festhettünk.Niall lábszárán aludt Hanna és Harry szájába lógott szinte a keze.
Laura Harry hasán volt elterülve Zayn meg a lábunknál dőlt ki.De hol van...?Ahh semmi megvan..Louis lába fent volt az ágyon de a derekától lefelé már a földön volt.Érdekesen nézett ki.
Egy jól irányzott rúgással lerugtam Zayn-t az ágyról aki hirtelen ült fel a földön.
-Úristen mi volt ez?-kérdezte kómásan.-Hogy kerülök ide?
-Én is ezt kérdezem.-mondtam.
-Az jó de ha nem haragszol visszadőlnék még egy kicsit.-mondta majd visszadőlt a padlóra.
-Hanna,Laura keljetek már fel.-kezdtem el rángatni őket.
-Mi,mi,mi?-motyogta kómásan Laura.
-Hogy a fenébe?Mi van itt?Fúúj miért van Harry szájában a kezem?És tiszta nyál fúúj.-törölte bele Hanna a pólójába a nyálat.
-Majd én felkeltem őket.-közöltem,majd vettem egy mély levegőt.
-Kész a pirítós!-kiáltottam.
-Mi,mi,mi,mi én kérek egyet!-ült fel Niall,mire úgy megrugta Hannát hogy leesett Zayn mellé.
-Mi volt ez?-ült fel hirtelen Liam.
-Semmi csak a fejem szétrobbant!De köszi jól vagyok.-nyögte Hanna.
-Te meg hogy kerülsz ide?-ugrott fel hirtelen Zayn ,Hanna mellől.
-Egy csapás áldozata lettem.-közölte Hanna nyugodtan.
-Ha már ott fekszetek meg tudjátok mondani mennyi az idő?-kérdezte Harry.
-Úristen nekünk mennünk kell.-ugrott ki Lau az ágyból,magával sodorva Harry-t.
-Gyorsan öltözzünk.-mondta Hanna.
-És mégis mibe?-kérdeztem.-Én nem veszek fel rénszarvasos felsőt.
-Tessék itt egy pöttyös.-dobta hozzám Hanna.
-Még jobb.
-Legalább nem világít az orra.
-De mért ez annyira cuki.-mondta Louis.
-Akkor hordjad sokat.-mondta Lau majd kiszaladt a konyhába.
-Ki kér kávét?-hallatszott Laura hangja.
-Én.-kiáltotta mindenki egyszerre.
Hirtelen egy gigantikus sikítás hangzott fel mire mindeki a konyhába szaladt.

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ....sírtam a röhögéstől :'DDD
    Nagyon várom a folytatást ;))<3<3
    Csak így tovább ;)
    Mikor jön a kövi ? :PP

    VálaszTörlés
  2. eznagyonjó:DDD sírok.xdd gyorsan köviit.:))

    VálaszTörlés
  3. Ezen elsírtam magam Lizike!! x"D ♥ Köviit gyorsan!

    VálaszTörlés
  4. én is sírtam nagyon jóóó:D Harry nyál:D

    VálaszTörlés
  5. Háhá. :D Eddigi kedvenc fejezet! :D

    VálaszTörlés