Little Horan 24. és egyben utolsó fejezet.:))


24.fejezet.

"-Jujujujujj..-vihogott idétlenül.-Mi folyik itt?"

-Tudod Louis..-kezdett bele mondanivalójába Liam.-Megöleltem a barátnőm.
-Óóó azt hittem mást csináltok..-mondta Louis mire a többiek is Louis mögé sereglettek.
-Mi folyik itt ?-állt lábujjhegyre Lau.-Úr isten Lizzie mit csináltok ti ott ketten?-kérdezte mire hirtelen Liammel elengedtük egymást.
-Semmi nem folyik itt csak Louis félreértett egy ölelést.-közölte Liam teljes lelkii nyugalommal.
-Aha..-mondták egyszerre majd hirtelen mindenki kiáramlott a szobából.Én visszamentem abba a szobába ahol a csajokkal aludtam még anno pár órával ezelőtt.
Épp a fürdőbe készültem mikor megcsörrent a mobilom.Mikor ránéztem a kijelzőjére nagyon megijedtem.."Apu"...mutatta a képernyő.
Felvettem a telefont és bátortalanul beleszóltam:
-Ha...halló.
-Elizabeth Horan..-szinte ordított.-Mégis mit képzelsz elmész a barátnőiddel Párizsba és nem is szólsz nekem csak itt hagysz egy levéllel?Ráadásul még szegény kiskutyát sem viszed magaddal.-ekkor villant eszembe a kutyám basszus ő otthon maradt.
Nagyon idegesnek hangzott apu hangja.
-Bocsánat.-mondta félénken.
-De Lizzie..-vált kicsit nyugodtabbá a hangja és hallottam ahogy nagy levegőt vesz.-Tudod hogy aggódtunk értetek a barátnőid szüleivel?Ők még azt sem tudták hogy hova mentetek mert a kedves kis barátnőid még levelet sem hagytak otthon.
-De..-kezdtem volna mikor valaki kikapta a kezemből a telefont..természetesen Niall volt az.
-Szia apu..-köszönt..-nem Lizzieék hibája én mondtam hogy jöjjenek utánunk.
Várakozás ...de olyan fú én hallani akarom ,hogy apu mit mondd erre hiszen ez nem igaz.
-Jó apu de a csajok had maradjanak még egy kicsit.-kérlelte aput..-Mondjuk nyár végéig?
Ahj már én hallani akarom mit beszélnek.Vagyis mit mondd apám ..
-Köszi apu király vagy .-mondta Niall.-Szia.
-Na most akkor mi is van?Utál engem?-kérdeztem tesómra nézve aki csak vigyorgott idétlenül.
-Dehogy..húgi..velünk maradhattok egész nyáron.-mondta és látszott hogy a vigyor levakarhatatlan az arcáról.
-Úr isten Niall köszönöm.-ugrottam a nyakába.-Te vagy a világ legjobb testvére..-közöltem vele az igazságot.
-Én ezt nem hiszem el..-hallottuk meg Louis hangját ..-Én mindig az ölelésekre toppanok be?-tárta ki színpadiasan a karjait.
-Úgy látszik.-válaszoltam mosolyogva,majd végre bementem a fürdőbe.
Miután elvégeztem a teendőimet a fürdőben kimentem reggelizni a fiúkhoz.
-Lizzie jól aludtál?-vigyorgott rám Lau.
-Biztos jól aludt..-vigyorgott Hanna is.-Nézd meg azt a levakarhatatlan vigyort a száján.
-Na jó csajok ne túlozzunk..tudjátok annak örülök ennyire hogy egész nyarat együtt tölthetjük a fiúkkal.-közöltem barátnéimmal a jó hírt.
-Most viccelsz?-csillogott Hanna szeme az örömtől.
-Dehogy viccelek.-mondtam majd folytattam a táplálkozást.
Hanna és Laura annyira örültek ennek hogy elhatározták hogy még ma elmegyünk vásárolni.
Én még így reggeli közben kikérdeztem a fiúkat hogy még hol lesznek koncertek meg minden féle esemény.
Ők készségesen válaszoltak minden kérdésemre.
Délután bekövetkezett a csajokkal a vásárlás..irtó jó volt mert sikerült elrángatni a fiúkat is és még Paul is jött.
Louis annyira boldog volt mikor kijöttünk a bevásárló központból.
-Nézzétek mennyi Kevin de örül a lelkem szinte szárnyalok.-vihogott eszetlenül.
Az emberek csak néztek ránk hogy kik ezek a bolondok.
a délután folyamén még benéztünk egy Nando's-ba ,hogy Niallnak is meglegyen az örömé.
Sikerült eljutnunk az Eiffel toronyhoz is mert mi lányok nagyon szerettük volna megnézni.
Igen tartalmas napunk volt.
Ezek a srácok még mindig a mi srácaink és mindig is azok lesznek.
Soha nem gondoltam volna pár héttel ezelőtt hogy Liam Payne lesz a barátom. 
Ráadásul 15 évvel ezelőtt engem nagyon megáldott a sors hisz Niall Horan kishúgává tett.
Nagyon boldog vagyok..a fiúkkal még elmegyünk egy Európai-turnéra aminek a végállomása az otthonunk lesz..
Ott meg újra iskola..és tanulás...
Tudom...nekem is nagyon nehéz elköszönnöm..de nekem most sajnos mennem kell hiszen vár Európa..
Hiszen tudjátok aminek eleje annak vége is van!


Köszönöm ,hogy elolvastad:)Gondolkozom egy Little Horan 2-őn is...Nos esetleg szeretnétek egy Little Horan 2-őt?:))Komizz:)

10 megjegyzés:

  1. csináld a Little Horan 2-t*_* mert ha nem, elmegyek hozzátok(amit már tényleg meg lehetne szervezni) és megírom helyetted:@ xd

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó volt ez a blog kár hogy befejezted. Legyen 2 is lécci!!! *-* :)

    VálaszTörlés
  3. Jó 2 igen válasz akk sztem írom tova_))

    VálaszTörlés
  4. Ne merd abbahagyni... :/ Folytasd...:D

    VálaszTörlés
  5. nehogy abbahagyd.*-* muszáj folytatni mert eszméletlen.:)

    VálaszTörlés
  6. Legyen 2, mert ez a legjobb blog!:)

    VálaszTörlés
  7. Jaj nagyon szépen köszönöm a gyönyörű szavakat!!:)Nem is tudjátok hogy mennyire jól esik ez nekem és ezennel kijelentem hogy lesz Little Horan 2%!!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett ez a rész kár h vége de nagyon örülök h lesz Little Horan 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  9. Nagyonjó^^kár hogy vége ...Igen!legyen Little Horan 2!!

    VálaszTörlés
  10. LEGYEN LITTLE HORAN 2-Ő KÉRLEEEK SZÉPEN ANNYIRA JÓ A BLOGOD EZ A TÖRTÉNET NAGYOOON KLASSZ !!!NE HAGYD ABBA FOLYTASD KÉRLEEEEEEEEEEEEEEEEEK SZÉPEN <3 :DD

    VálaszTörlés