Little Horan 2 Tizennyolcadik (extra hosszú fejezet.


Kitettem a szívem és lelkem!Összehoztam egy igazán hosszút:)Remélem megér nektek ez legalább 7-8 komit;)

18.fejezet.

"-Jó nekem elegem van!-közöltem majd el vonultam aludni a lányok meg követtek.Ma igen korán akartunk lefeküdni."

-Úristen a szívem.-hát igen így keltünk fel,bár ez nálunk már szokásos.
-Reggelit csináltunk.-hallatszott Louis hangja.-Kislánykák.
-Előre félek.-mondta Laura.
Kimentünk a szobából természetesen már felöltözve és a legrosszabbra is felkészülve.
-Miért van lekvár a falon és Harry hajában?-kérdezte Laura.
-Próbáltam lekváros kenyeret csinálni.-mondta a göndör.
-És Louis és Niall miért tiszta tojás?-kérdezte Hanna.
-Rántottát akartunk.-vigyorogtak.
-És hol van Zayn és Liam.?-kérdzetem megdöbbenve.
-Itt vagyunk.-nyílt a bejárati ajtó.
-Hol voltatok?
-Hoztunk friss gyümölcsöt és friss pékárut.-mondta Liam.
-Imádunk titeket.-mondtuk egyszerre.
-És mi lesz a lekvároskenyérrel?-kérezte Harry.
-És a tojásrántottával?-kérdzte Niall és Louis egyszerre.
-Harry a kenyeret rakd össze és csomagold be,és Louis és Niall egész nyugodtan egyétek meg.
-Te meg add ide.-téptük ki a másik két fiú kezéből a gyümölcsöt és a pékárút.
-Legalább kössz vagy valami?-kérdezte Zayn.
-Valami.-haraptam bele egy almába.
Miután sikeresen megreggeliztünk és segítettünk a fiúknak kitakarítani a konyhát.Bár a falat ők fogják újra festi...
-Nem kéne mennetek?-kérdezte Zayn nyugodtan.
-De kéne..
-És nem izgultok?-kérdezte Liam.
-Kössz hogy felhoztad.
-Akkor mi megyünk.Ne tegyetek kárt semmiben.-mondtam majd a lányokat elkezdtem kifelé rángatni az ajtón.
Kimentünk az előtérbe ahol a többi versenyző is állt.Most a legjobb 50 közül válogatnak be a mentorházba embereket.
-Kérem mindenki fáradjon a színpadra.-ekkor mind az 50 ember megindult a színpad felé.
A szívem úgy dobogott hogy azt hittem,hogy kiesik a helyéről.
-És ha nem sikerül?-kérdezte Lau.-A fiúk sem jutottak tovább itt.Ezért alakult meg a One Direction.
-Figyelj Lau ők a fiúk akik életükben nem tudtak táncolni érted?!-kérdezte Hanna.-Mi sokkal tehetségesebb táncosoknak bizonyulunk náluk.
-De ők is itt estek ki és ha mi is?Nekünk nem lesz több esélyünk miket már nem tudnak összerakni..-parázott tovább Lau.
-Idefigyelj Laura mi nem ők vagyunk ne parázz ennyire kérlek mert az idegeimre mész.-közöltem idegesen.
-De Niall a bátyád és ha örökölted a balszerencséjét?-folytatta Laura.
-Laura-szólítottam a teljes nevén.-A balszerencse tudtommal nem örökletes.-közöltem.
Hihetetlen itt állunk a legjobb 50 között a színpadon és ezek nem tudnak megnyugodni.Lau szörnyű sőt borzasztó hogy mennyire pörög a csaj.
Régebben mindig néztem a fiúk x-factoros szereplését..ahogy itt ahol most mi állunk elbuktak és azok a krokodilkönnyek..Liam sírt,.Niall sírt
és Harry is sírt Louis-t és Zayn-t nem mutatták.Akkor azt a hatalmas örömöt mikor közölték hogy bandában folytathatják nagyon jó volt látni.
És a bánatot mikor 3. helyen kiestek.
-Akkor most azok nevét fogjuk mondani akik bejutottak a mentorházba.-közölte Simon.
-Először is kezdjük a fiúkkal.A legobb 6 fiú aki a mentorházba jutott az nem más mint...Robert Blume..-akkorát órdított a srác.
-Christopher Waller.-hatalmas öröm volt a fiú szemében.
-Eliott Climby.-mondta ki Nicole.
-Mark Greger.-mondta Cheryl.
-Akkor Greg Hookins gratulálok.-mondta Simon.
-És az utolsó akinek sikerült a hatalmas megmérettetés az nem más mint John Wagrer.
-Most a hölgyek.-kezdett bele Simon.-Az első szerencsés aki a mentorházba megy az nem más mint Kelly Stars.-kiáltotta mosolyogva.
-Roberta Morse.-mosolygott Cheryl.
-Nicki Pirsch.-Nicole.
-Selly Prayn.-kiáltotta Louis (Walsch).
-És az utolsó 2 Mia Brown.-Mondta ki Simon..-és Lily Krech.
-Most a 25 év felettiek következnek.-mondta Cheryl.-Nos az első továbbjutó Eduard Grimes.
-A második.-kezdtett bele Nicole.-Monica Skyle.
-A következő szerencsés.-mondta Louis(Walsch).-Nem más mint Marco Alphono.
-Gratulálok .-mondta Simon .-a következő szerencsés nem más mint Marilyn Chromf és Julia Simpson.
-És az utolsó nem más mint Ben Sommern.-mosolygott Cheryl.
-Az utolsó kategóriánk a csapatok ahol igazán nem volt könnyű döntenünk hiszen mind a 10 csapat aki indulsz szuperúl teljesített.-itt kezdtem el szorítani Lau és Hanna kezét.
-Az első csapat aki bejutott a mentorházba az nem más mint a Little Stars.-mondta Nicole.
-A következő csapat az nem más mint a Baby Song.-kiáltotta ki mosolyogva Louis(Walsch).
-Az a szerencsés aki még bekerült a mentorházba az nem más mint a ....-húzta Cheryl az időt.-Big Buggs.
Itt akadt el a levegőm úristen már csak 3 és lehet hogy mi nem leszünk benne.
-A következő továbbjutó az nem más mint a Light.
-Az utolsó elötti csapat aki bejut az nem más mint a Corby.
-És az utolsó csapat aki bejutott a mentor házba az nem más mint a Girl Direction.-kiáltotta Simon majd ránk nézett.-Mármint No Name Team.-egyszerre sikítottunk fel.
Most valahogy úgy a drága kis Louis szemébe mondanám hogy ezt neked édesem de nem teszem .
-Bejutottunk el tudjátok ezt képzelni.?-szaladtunk le a színpadról a másik 5 csapat mellé.
-Én el sem hiszem.-mondta Lau.
-Sziasztok mi vagyunk a Light.-jött oda egy négy tagból álló lány csapat.-Ő itt Kitty,ő Isa,ő Anne és én Becky.-mutatkoztak be.
-Mi a No Name Team vagyunk.-kezdtem.-Ő itt Hanna Knight ő meg Laura Green.Én meg Elizabeth Horan de szólítsatok csak Lizzie-nek.
-Jól hallottam?-kérdezte ha jól emlékszem Isa.-Horan?
-Igen..a híres One Direction zenekarból Niall Horan huga vagyok.-mondtam unottan,hiszen már annyian kérdezték.
-Tessék?-kezdett el ugrálni ha minden igaz Kitty.
-Igen ő Niall kishuga.-mondta Lau is.
-Ja.-erősítette meg Hanna.
-A One Direction egyszerűen csodálatos.-mondta azt hiszem Anne.-Nagyon szeretjük őket és a zenéiket.
-Ja és bolondok nagyon ma is kaptunk tőlük reggelit.-vigyorgott Hanna.
-Tö-tö-tölűk?-Becky szinte remegett.-Édes istenem ti szerencsések.Ha én tőlük kapnék reggelit..akkor húúúú...elájulnék szerintem.
-Mi is elájultunk majdnem....-kezdtem volna mesélni a ma reggeli sztorit de egy szőrös muksó egy hangosbemondóval megszakított.
-Kedves csapatok most megtudjátok ki lesz a mentorotok és kinek a házába kell majd menni letenni az utolsó próbatételt.
-Vajon ez valami szak szöveg?-súgta nekem Hanna.-Mert annak hangzott.
Vártunk egy jó 10 percet az alatt még beszélgettünk azzal a kedves bandával a Lightal.Nagyon összebarátkoztunk velük.
Na szóval 10 perc után hirtelen kicsit kinyílt az ajtó és belépett rajta Simon .
-Sziasztok csapatok én kaptalak titeket!Sok szeretettel várok mindenkit a házamban most szombaton,mikor megtudjátok hogy bekerültök e a showba.
Mindenki odament és megölelgette Simont aki készségesen vissza ölelt mindenkit.
Én meg a csajok utolsónak mentünk oda hozzá.
-Szia Simon.-köszöntünk egyszerre.
-Ohh a Girl Direction.-erre nagy levegőt vettünk jelezve neki ezzel nem tetszésünket.-Jó tudom tudom nem az a nevetek.
-Nagyon nem.-mondtam.-Sőt egyáltalán nem.-közöltem.
-Jó értem.-mondta Simon.-Végtére is örülök hogy a csapatokat kaptam hiszen elmondhatom magamról hogy már 2 Horanból sztárt faragtam.
-Hát szerintem a sztár még erős kifejezezés rám tekintve.-mondtam majd Hanna átvette a szót.
-És még az sem biztos hogy bejutunk az élő showba.
-Na ez igaz.-mondta Simon majd kacsintott egyet elsétált.
-Menjünk mondjuk el a fiúknak.-mondta Lau majd elkezdett minket húzni a szállásunk felé.
Mikor felértünk szinte be robbantunk az ajtón.
-Fiúk.-kiáltottuk egyszerre a de fiúk nem voltak sehol....
-Ezek meg hová tűntek.?-kérdezte Hanna tágra nyílt szemekkel.

18.fejezet.
(Niall szemszög)

Reggelit csinálunk a mi kislánykáinknak.Biztos örülni fognak.
-De Louis hadd törjem fel én a tojást.-kértem tőle.
-Nem mert én fogom.-makacskodott.
-Jó nesze vágtam hozzá.-mire tiszta tojás lett mivel a tojás összetört.
-Ezt még visszakapod.-törölte le a hasáról a tojást.
-Oké,oké.-mondtamHamar elkészítetük a tojásrántottát a kezdeti akadályok ellenére is.
-Reggelit csináltunk.-kiáltotta el magát Louis.-Kislánnykák.
A lányok egy jó negyed óra múlva jöttek is már felöltözve.
-Miért van lekvár a falon és Harry hajában?-kérdezte Laura.
-Próbáltam lekváros kenyeret csinálni.-mondta Harry lenyalva az ujjáról a lekvárt.
-És Louis és Niall miért tiszta tojás?-kérdezte Hannám.
-Rántottát akartunk.-vigyorogtunk egyszerre Louissal.
-És hol van Zayn és Liam.?-kérdzeteLizzie és látszott rajta hogy teljesen le van döbbenve hogy nem találja itt őket.
-Itt vagyunk.-nyílt a bejárati ajtó.
-Hol voltatok?
-Hoztunk friss gyümölcsöt és friss pékárut.-mondta Liam.
-Imádunk titeket.-mondták a lányok egyszerre.
-És mi lesz a lekvároskenyérrel?-kérezte Harry.
-És a tojásrántottával?-kérdztük Louissal egyszerre.
-Harry a kenyeret rakd össze és csomagold be,és Louis és Niall egész nyugodtan egyétek meg.
-Te meg add ide.-tépték ki a Liam és Zayn kezéből a gyümölcsöt és a pékárút.
-Legalább kössz vagy valami?-kérdezte Zayn.
-Valami.-kezdett el enni Lizzie egy almát.
A 3 lány segített nekünk kitakarítani a konyhát miutén megreggeliztek.
-Nem kéne mennetek?-kérdezte Zayn nyugodtan.
-De kéne..-válaszolt Hanna most egész nyugodtan.
-És nem izgultok?-kérdezte Liam.
-Kössz hogy felhoztad.
-Akkor mi megyünk.Ne tegyetek kárt semmiben.-mondta Lizzie majd elkezdte rángatni kifelé az ajtón a csajokat.
Mikor kimentek Louisnak jött az ichlet.
-Menjünk kövessük őket.-vigyorgott.
-Aha és annak mi éretelme van?-kérdeztem vissza.
-Hát tudod kedves zabagép barátom.-mondta Louis kuincogva a zabagép szónál.-Megtudod hogy a hugod és a csajod és Laura bandája eljut e a mentorházba.
-És ha észrevesznek?-kérdezte Harry.-És ha ránk uszítják Hannát.?
-Nem hiszem hogy kárt tenne bennünk.-legyintett Zayn.
-És ha mégis ijedezett Harry.
-Kuss már inkább menjük.-álltam Louis mellé.
Elindultunk kifelé mikor Liamnek eszébe jutott hogy pisilnie  kell így még rá is várhattunk 10 percet.De hogy mit csinált 10 percig a wc-n?!!
-Mivan haver fosásod van?-kérdezte röhögve Louis.
-Persze Louis.Tudod a te mocskodat takarítottam mielött elvégeztem volna  adolgom.
-Kuss már na most inkább koncentráljunk a feladatra.-mondta Harry idegesen.
Lementünk az előtérbe ahol már nem volt senki.Akkor utána mivel az előtérben egy lélek sem volt csak pár biztonsági őr elmentünk a színpadhoz.
Ott már voltak az összes versenyző fennt volt a színpadon és éppen azt közölték hogy ki jut tovább a pasik közül.Valaki hirtelen berántott a függöny mögé.
-Mit csinálsz te barom?-kérdeztem Louistól.
-Ja csak tudod legyenek már drámai pillanatok.-válaszolt.
-Máskor ilyet ne csak ha egy sajtos szendó van itt.De úgyebár itt nincsen sajtos szendó.
-Hát jól látod barátom.
-Nálam lehet hogy van cukorka.-mondta Liam,mire én Louis-t félre lökve mentem oda hozzá.
-Ugye kaphatok?-ő csak bólintott és a kezembe nyomott 5 darab cukorkát.
-Hééé neki mért jár 5?-nyávogott Louis.
-Mivel ő akkor marad csak csendben ha eszik szóval kuss.-mondta Liam igazán kevdvesen.
-Jól van Prézli.-mondta vigyorogva Louis.-Még vissza kapod.
-Louis még nekem is tartozol egy tojással.-közöltem majd bekaptam egy cukrot.
Már vagy 20 perce ott álltunk mikor végre jöttek a csapatok.
Már csak egy hely kiadó a csapatok számára,és ekkor Simon kimondta.
-És az utolsó csapat aki bejutott a mentor házba az nem más mint a Girl Direction.-kiáltotta Simon.-Mármint No Name Team.-erre hírtelen 3 nyávogást lehetett hallani majd mindenki levonult a sznípadrol.Erre Louis megint berántott a függöny mögé.
-Hallottad haver?-kérdezte.-Girl Direction.-vigyorgott.
-Igen hallottam és kértem hogy ne rángass.
-Uhh basszus gyertek.-mondta Liam majd a színpad mögött surrantunk el,és lementünk valami sötét helységbe-Majdnem lebuktunk.
-És most még is hol vagyunk?-kérdezte Zayn.-Itt sötét van..-ijedezett.-És így nem látom magam a sötétben.-mondta az egoista barma.
-Szerintem ez valami pince vagy mi.-mondta Louis.
-Jó felfedezés.-kezdett el tapsolni Liam.
-Úristen.-jutott ekkor eszembe.-20 perce ettem utoljára.-mondta szinte remegve.-Ugye van nálatok valami kaja.-indultam el előre de valamibe beleütköztem és bevertem a fejet.-Oh hogy szakadna szét az a..-majdnem elkáromkodtam magamat.
-Mi az Niall?-kérdezte Harry.-Csak nem megtaláltál valamit a sötétben.
-De nagyon úgy tűnik és elég öhm poros.-tüsszentettem egyet.
-Aha.-hallatrszott Louis hangja.-Ez így jó van valakinél zseblámpa?
-Nálam csak cukor van.-mondta Liam majd egy kiáltást lehetett hallani.-leejtettem az egyetlen élelmünk most meghalunk.-monta megrémülve.
-Neeee.-mondtam.-Mind itt halunk meg.
-Pssszzzzt.-mondta Harry és ekkor felvillant a telefonja.-Éppen...áááááá nem tudom frissíteni a twitterem mert itt lent nincs wifi..-nagy levegőt vett erre.
-Ja hogy te az itteni wifiről netezel .Akkor megnyugodtam hogy nem csak én lopom az ittewni netet .-közölte Zayn.
-Huhh akkor hárman vagyunk-szállt be Liam is.
-Négy!-mondtam.-A kaja drága és így a net olcsó hogy nem én fizetem..
-Legyen akkor öt.-mondta Louis majd ő is elővette a telefonját.
Ekkor jöttem rá hogy nálam is van telefon mire én is elővettem.Nos ötünk telefonja fényével egész jól be tudtuk világítani a helységet.
-Hmm..ez mi?-ment oda Louis valami nagy dologhoz ami le volt takarva.-Gyertek srácok.-mondta mire mi is köré gyűltünk.
Lehúzta arról a dologról a valamit.Hát ez a valami olyan maximum 3 méter hosszú volt és nagy betűkell rá olt írva hogy One Direction.
-Ez az amire gondolok?-kérdeztem döbbenten.
-Tudtam hogy bunda és mi nyertünk volna igaziból.-mondta Harry széles vigyorral.
-Dehogy te barom ez egy szurkolótábla.-mondta Zayn.-Nem emlékeztek?Ezzel szurkolt nekünk az a pár lány.Emlékztek nekünk adták és mi barmok itt hagytuk már 2 éve.
-Akkor dedikáljam?-kérdezte Liam értetlenül.
-Erre már nem mondok semmit.-mondta louis.-És még én avgyok a hülye.
-Jó na.-mondta Liam.
-Akkor vigyük haza?-kérdeztem?
-Persze majd egy hatalmas szurkolótáblával fogok mászkáli..hátha még hülyébbnek néznek szerintem már most azt hiszi mindenki hogy nem vagyunk 100asok.-mondta Harry.
-Végülis nem sokan találnak le egy pincébe ami tele van porral és tuti nem járt itt senki egy két éve.-mondtam majd telefonommal mentem egy kört a helységben hátha meglelem a felfelé vezető lépcsőt.
-Úristen valami mászik a hátamon.-sikított fel Zayn mint egy kislány.
-Nyugi haver csak egy hatalmas szőrös pók.-mondta Louis.
-Szedd le Louis kérlek szedd le.-sikítozott Zayn.
-Amúgy nincs semmi a hátadon.-közölte Liam.
-Még visszakapod Louis.-mondta Zayn majd idejött hozzám.
-Niall jussunk ki innen minél hamarabb mert itt gondok lesznek.-hát igen ezt Zayn jól látja mindenki kezd megőrülni Louis már bolondozik ráadásul Zayn az
 áldozat akkor Harry görcsösen rohangál a telefonját a levegőbe tartva hátha talál jelet,Liam egész jól viseli a sötétet valamit csinál a telefonján és én rólam ne is beszéljünk belehalok olyan éhes vagyok.
-Nincs vonal,egy vonal.-állt lábujj hegyre.-Nincs vonal egy nincs vonal nincs vonal.Vááááááá...-mondta a göndör hajú.
-Ahj menjünk már ki innen annyira éhes vagyok!-mondtam én is!
-Akkor majd én segítek -jött oda hozzám Louis.,elkezdte simogatni a hasam.
-Na éhes vagy még?
-Igen.-ekkor simogatta tovább.
-És most?
-Most is..-mondtam majd rácsaptam a kezért.-Attól hogy simogatsz attól nem múlik el az éhségem te vadállat.
-De hogy jutunk ki innen.?-kérdezte Liam.
-Itt az ajtó..-mondtam csak valaki bvecsapta és csak kívülről lehet ,kin yitni szóval addig itt ülünk míg nem jön valaki.
-Miért nem telefonálunk kérdezte Louis.
-Itt nincs térerő te okos.-oktatta ki Zayn.
-Tééééényleg.-világosodott meg Louis.
-Úristen pssszzzt,jön valaki.-suttogta Liam.!Az a valaki egyre csak jött le a vas lépcsőn mert lehetett hallani a lépteit.
-Bujjunk el.-mondtam majd megfogtam Liam és Louis pulcsiját és bebújtunk valami hatalmas letakart dolog mögé ami vagy 6 méter magas és 4 méter széles volt.
Zayn és Harry is bejött oda.
Hallottuk hogy nyílik az ajtó és belép rajta valaki.Egyre csak közeledik felénk és mindjárt ide ér.
Mikor már majdnem mellettünk volt az idegen akkor gyorsan kisurrantunk a mögül a nagy valami mögül ami mögött elbújtunk ki a nyitott ajtón mind az 5en.
Sikeresen megtaláltuk az előteret és onnan a csajok szobáját.Majdnem egy órát töltöttünk bezárva egy pincében a sötétben.
Hirtelen rontottunk be a csajok szobájába.

14 megjegyzés:

  1. áááá,nagyonjóóó. *__* :DDD lö lekváros kenyér Harry módra.XDDD:DDD na meg Liam cukorkája.XD:D kövit bébii.;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DD jaja leki kenyi xdd és Lilike cukrai^^és már megint "bébi" xddd

      Törlés
  2. 'kedves zabagép barátom' szakadtam:'DD istenkirály.:D

    VálaszTörlés
  3. Hali.. sztem a történet mostmár nem olyan jó mint volt. oké,vicces,néha énis röhögök rajta.De mikor volt utoljára lizzie kedves liammal? vagy a többi lány a fiúkkal? nem azt mondom hogy egy ilyen nyálas sztori legyen,maradjon poénos,de sztem kicsit legyenek kedvesebbek a fiúkkal.,mikor csókolták meg egymást utoljára? nagyon rég volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó majd figyelek erre is:)Köszönöm hogy leírtad a véleményedet:)A következő részek vagyis majd 20-21 nem éppen a poénra fog épülni..:)

      Törlés
    2. Én meg totál nem értek egyet veled ki vala! Szerintem egyre jobb és jobb a történet, bár tényleg benne van a dologban, hogy nem épp a legkedvesebbek a fiúkkal. És azt hogy járnak, semmi más nem bizonyítja a néha elhangzó 'édesem' meg pl. 'az én Hannám'-on kívül. Kicsi ''intimitást''. (xDD) :D Persze ez csak az én véleményem, és a történet attól még szuper marad, de lehetne több benne a személyes rész. ;)

      Törlés
  4. szerintem a történet még mindig ugyan olyan jó mint eddig volt!de szerintem nem kell annyit romantikázni....a legtöbb ilyen sztori ha megnézed a romantikáról szól...Hanna pl egy akaratos személy szerinted egy ilyen személy mikor romantikázik??mind1!gyorsan kövit édes mert már izzik a szemem :D^^

    VálaszTörlés
  5. szerintem nagyon jó föleg hogy két szemszögböl irtad le! kérjük a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Liam cukorkái O.o xD :DD és Harry :DD Kövit !!!

    VálaszTörlés
  7. hát igen rajtam már csak szakadni lehetXD

    VálaszTörlés