Little Horan. 1.fejezet.




1.fejezet.

Hol is kezdjem, nem is tudom..mondjuk először mutatkozzam be..talán...igen úgy
 lesz a legjobb hogy megtudjátok ki is vagyok én.
Én egy  14 éves bohókás lány vagyok..akit egy híres bátyóval áldott meg a sors,
Niall Horan.Sok tini lány álma,hogy Niall Horan legyen a bátyja..de nekem ez nem csak egy álom.
Mondjuk ritkán jár haza de ennek ellenére nagyon szeretem őt és sokszor beszélek vele telefonon.
imádom mikor hazajön mindig ugyan azzal a boldog mosollyal fogadom őt.
Annyira jó a tesójának lenni!!  Anya szerint nagyon szerencsés vagyok hogy ő a bátyám,de ez nem csak anya szerint van így.
-Eliza itt vagy..?-rázott meg legjobb barátnőm Laura.Laura a legjob barátnőm na meg Hanna de Hanna most sajnos nem tud velünk lenni mert mivel a szüleivel elutazott Kanadába már vagy 2 éve és nagyon régen láttuk.
-Ja igen..bocsi csak elgondolkodtam.
-Niall igaz?Hiányzik neked megint..-olvasott szinte a gondolataimban Laura.
-Igen..-suttogtam.
Laura magához ölelt.Hiába is ő az én legjobb barátnőm.Haja szőkés és szeme kékes színű.Arca mindig mosolyog
és fülig szerelmes az én drága bátyám kedves banda társába Harry Styles-ba.
-Lizzie..-kiáltotta anya,igen így becéznek a barátaim és a család tagjaim.-Gyertek van egy kis
meglepetésem számotokra.
-Megyünk anyu.-válaszoltam.
Leszaladtunk Lauval a lépcsőn,anyu a nappaliban ült, mikor leértünk ránk emelte a tekintetét.
-Nos..holnap érkezik meg a bátyád.-mondta egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Na ne ez most komoly?-kérdeztem hatalmas örömmel a szívemben és lelkemben.
-Igen Lizzie halál komoly.-mosolyodott el anya újra majd megölelt.
Laura nagyon mondani akart valamit mellettem de bele fojtottam a szót.
-És a többiek is jönnek ugye?-kérdeztem.
-Igen ,Niall mindenkit meghívott ide hozzánk.-anyu hatalmasat mosolygott.
-Holnap kimegyünk értük a reptérre?-mosolyogtam.
-Nem kincsem,tudod nagyon sokan tudják már hogy a fiúk hazajönnek
Mullingarba és nem éppen lenne a legjobb a tömegben ott lenni.
-Jó megértem..-mondtam.-Laura menjünk át hozzátok akarok kérdezni valamit anyukádtól.-motyogtam.
Lau bólintott majd elindultunk az ajtó felé,azon ki és elmentünk a szomszéd házig mivel 3 házzal arrébb lakott Lau.
Szerencse hogy ő nem lakik olyan messze,lehet hogy akkor megdöglenék ha messze lakna.

Benyitott Lau a házba és elkiáltotta magát:
-Anyu megjöttünk.
-Mi ez a többesszám?
-Itt van Lizzie is.-kiabált vissza Lau.
-Ohh szia Lizzie.-köszönt nekem.
-Szia Erica.-válaszoltam.-Kérdezhetek valamit?-kérdeztem miközben besétáltunk a konyhába mert Lau anyukája éppen ott
sütött valamit.
-Persze drágám.
-Laura nem aludhatna nálunk egész héten?Úgy is nyár van és jönnek haza a bátyámék és kérlek Erica csak most az egyszer.-könyörögtem.
-Jó csak most az egyszer.-válaszolt.
-Köszi anyu.-ölelte át anyukáját.


*Másnap délelőtt*

-Mikor jönnek már?-kérdeztem izgatottan anyutól.Anyu éppen ebédet főzött és már vagy fél órája ezzel idegesítem hogy ezt
kérdezgettem.Lau is már kivan ettől a mondattól hogy"Mikor jönnek már?",szegényeket tuti halálra idegesítem de akkor is,ez számomra lét kérdés.
-Elizabeth  Horan ha még egyszer megkérdezed...akkor..-dühöngött anyu,csak akkor szokta kimondani a teljes nevem ha nagyon ideges
szóval talán jobban teszem ha csendben maradok.
Ekkor kopogtak.Olyan hirtelen pattantam fel a székről hogy még fel is dőlt.Az ajtóhoz rontottam és kinyitottam.
Ott állt előttem teljes élet nagyságban a..........postás.
Uhh..remek azt hittem megjöttek erre meg csak a postás.
-Ki az Lizzie?-kiabált a konyhából anyu.
-Csak a postás.-válaszoltam unott hangon majd aláírtam a papírkáját és átvettem a csomagot.
A csomagon ez állt Elizabeth Horan-nek.
Szóval ez nekem jött de ki küldhette?Nincs rajta a feladó.
-Na mi jött ?-kérdezte anyu kíváncsisággal a hangjában.A csomagot bevittem a konyhába és letettem az asztalra,majd bámulni kezdtem.
-Lizzie-nek jött.-válaszolt helyettem Lau.
-Ohh..igen?És mi jó van benne?-mosolygott rám anyu.
-Nem tudom.
-Akkor nyisd ki.-tanácsolta Laura.
Fogtam egy ollót és lassan elkezdtem vágni a papírt,majd lassan feltárult előttem a csomag
tartalma.

10 megjegyzés:

  1. Végre Niall-el is ír valaki. Keveset találtam róla, szóval nagyon örülök. :)
    Tetszik, hogy testvér szemszögből írod. Szerintem nagyon jó!! Remélem hamar lesz folytatás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://lilyes1d.blogspot.hu/
      http://starlifewithonedirection.blogspot.hu/
      http://weandonedirection.blogspot.hu/
      http://lwwy-me-and1d.blogspot.hu/

      Ezek a blogok mind Niallről szólnak.Ajánlom figyelmedbe :) ;)

      Törlés
  2. Juj köszi szépen:)És igen mindjárt rakom fel a folytatást.:))))

    VálaszTörlés
  3. én most teljesen őszintén nyilatkozok. elolvastam 3 részt és szerintem kicsit lehetnének összefüggőbbek a részek.! amugy nemlenne rossz ha összefüggő lenne.:3 remélem megfogadod a 'tanácsom' :D

    VálaszTörlés
  4. Ezek nem összefüggő történetek:))Tudod?Gondolom nem:)Most kezdtem el írni egy összefüggő történetet:)És azért köszi a köűomit:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia :)
    Fúú én úgygondoltam hogy ide írom le az egész élményemet mert elolvastam az egészet egészen JAsmin 10. fejeztéig. NAgyon jó volt meg kicsit bele is éltem magam és belegondoltam hogy milyen jó lenne ha az én barátom közel lenne hozzám .... Egyépként meg írtad hogy Louis Kanadába él Zayn meg MAgyarországon és ekkor összeszorult kicsit a szivem mert én is Kanadába élek több mint fél éve de a barátom meg magyarországon így kicsit nehéz :( Na mind1 ennyit a személyes dolgokról egyépként nekem nagyon tetszet és nekem semmi bajom nem volt hogy jött Jazzy nekem nagyon tetszett és Liam nagyon aranyos volt. Az eggyetlen dolog amit hiányoltam a végére az Emma volt...Nem tudom hogy vele mi lett :( VAgy valamit kihagytam volna ?! Szóval nagyon jó volt :)))

    VálaszTörlés