Little Horan 2 Tizedik fejezet.


Na gyerekek zsebít készítsetek mert én ezen zokotam a röhögéstől pedig ÉN írtam o.O

10.fejezet


"-Nos akkor...-kezdett bele a gonosz tervbe Hanna."


-Én bemegyek a wc-be és ott kapcsolgatom a villanyt és sikítok.-mondtam.
-Mi meg megyünk a konyhába és kiöntünk ketchupot,és a frászt hozzuk rájuk.
-Akkor pillanat nekem is kell ketchup.-közöltem majd halkan lesurrantam a konyhába és vissza.
Bementem a wc-be és össze ketchupoztam a padlót még a wc-t is majd a tükörre ráírtam vele:"Louis Tomlinson már vártalak és Liam Payne abból a kettőből egy lesz".Ez hatalmasat fog ütni.
Még egy kicsi ketchupot a ruhámra is kenntem majd odaadtam Hannáéknak .
-Akkor egy sms és sikíthatsz.-mondta Lau.
-Mi felírjuk a hűtőre hogy "Niall Horan elfogyott a mákos tészta és Harry Styles a twitteredet töröltem.-mondta gonoszul Hanna.
-És mi lesz Zaynel?-kérdeztem.
-Ő majd máskor kap úgy láttam igen bealudt a kicsike.-mondta Lau.
Hannáék lementek a konyhába és körübelül 5 perc múlva jött az sms-es amiben ez állt "Mutassd mit tudsz kislány."
-Louis,Liam segítség itt vagyok fennt a wc-ben gyertek mááááááááár..áááááááááááááááá-sikítottam.
-Ááááá Niall,Harry a konyhában van és elkapott.-hallottam meg Hannáék hangját egyszerre a lépcsőn feltrappoló lábakéval.
-Jézusom..mi van itt?-törte be rémülten az ajtót Liam.
-Liam ott ott a tükör..-dadogott Louis.
-Ááááááááááá.-rohantak ki egyszerre.
Én utánuk szaladtam le a nappaliba ott volt már a 4 jómadár Zayn meg békésen aludt.
-Törölte a twitterem.-legyezte magát rémülten Harry.
-Elfogyott a mákos tészta.-roskadt le a padlóra Niall.
-Ne is mondd a kettőmből egy lett.-mondta Liam.
-Engem meg keres.-kiáltotta Louis rémülettel.
Ekkor ugrottunk be egyszerre a lányokkal.
-Minket már elkapott.-kiáltottuk egyszerre és feléjük futottunk majd hiretelen megálltunk elöttük.-Ja és azt üzeni hogy buktátok One Direction.
-Akkor mégsem törölték a twitterem..?Ez az...-kiáltotta már nyugodtabban Harry aztán leesett nekik.
-Tényleg ilyen csúnyán beszivattatok?-kérdezte döbbenten Louis.
-Büszkék vagyunk rátok.-jött oda Niall és megveregette a vállunk.
-Úristen-hallatszott az emeletről.-Louis ki keres téged?És Liam mióta lett a kettőböl egy?-hallatszott anyu üvöltése.
-O-óó-mondtuk egyszerre.
-Van egy kuzinom épp nálunk van.-mondta Lau.-Két perc alatt szerez repülő jeyget és már Milánóban is avgyunk.
-Jó ötlet..-mondta Louis,mikor éppen leért anyu és bement a konyhába.
-Gyerekek..-kiáltotta.-Miez itt?Harry törölték a twittered hogy éled ezt túl?-hallatszott Zayn hangja
-Úristen ez hogy kerül a konyhába?-döbbentem meg.
-De hisz ott.. van.-mutatott Louis Zayn hült helyére a kanapén.
-Mi van a konyhában Zayn?-jött le apu a lépcsőn.
-Semmi csak elfogyott a mákos tészta.
-Ki volt?-kérdezte apu.-Niall büntetés.
-De..-mondta volna a szőke fejű.
-Semmi de,és ti.-mutatott ránk,miközben behátrált a konyhába ahol Zayn épp táplálékért kutatott.-Mars takarítani.
-De..-mondtam.
-Haha szívtátok..-mondta Louis.
-Legalább nem mi sikítottunk úgy mint egy kislány.-vágott vissza Hanna.
-Mondom takarítani.-kiabált apu.
-Jól van na.-mondtam majd bementünk a konyhába,majd a fürdőbe.
-Szerintem mi most hazamegyünk.Elég késő van.-mondta Lau.
-No,no,no beszélek a szüleitekkel csajok hogy ilyet többet ne engedjetek meg magatoknak.-mondta szigorúan anyu.
-Nem.-jelentettem ki.-Az én ötletem volt én vállalom a következményeit.
-Jó akkor tudjátok mit ezt most megússzátok,de többször nem.-mondta apu majd felvonult aludni.
-Ti is menjetek aludni.-mondta anyu.-Hol van Louis.?
-Wááááááááá.-ugrott ki a hátunk mögül.
-Louis csuklasz?-kérdeztem meg.
-Akkor nem jött be mi?
-Nem igazán.-mondta szúrósan anyu.-Na mars az ágyba vége a gyerek napnak.
Lau és Hanna hazamentek én meg aludni.




Nos kaphatok pár komit?:$$

6 megjegyzés:

  1. Tök jo! Ln is sírtam a röhögéstől!!! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Louis csuklasz?:DDDDD Ez hatalmas. Imádooooom xD ♥

    VálaszTörlés
  3. folyik a könnyem.:'D nagyon jóó.xdd

    VálaszTörlés
  4. Ohh Harry vége az életednek...:DDDDDDDD Tök jóó*.*

    VálaszTörlés
  5. tragikus állapotba kerülhetett a négy ifijonc:D

    VálaszTörlés
  6. Hát tényleg vicces volt! X'D
    De azért nagyon is jó volt! :)

    VálaszTörlés