Little Horan 2 Nyolcadik fejezet.


8.fejezet.


"-Hogy mi?-kérdeztük egyszerre."


-Őőő 5 szám mondom.-mondta az emberke.
-Oké csajok nagy levegő.-monta Liam idegesen hatalmas levegőket vége.-Be,ki,be,ki és újra be és ki és be és ki-vezényelt.
-Liam..te jobban izgulsz mint mi.-mondta Laura.
-Még egyszer gyakoroljátok el.-mondta Zayn.
-Zayn 5 szám nem elég..maradj csöndbe mert kitépem azt a cuki kis sörényedet.-idegeskedett Hanna.
-Gonosz vagy-nyafogott.
-Volt kitől örökölnöm.
-Lányok gyertek.-jött ki egy csávó.
-Úristen ennyire gyorsan le ment 5 szám?
-Hát kettő lebetegedett egy meg szörnyen borzalmas volt.-mondta a csávó fintorogva.
-Lányok menjetek már..-nyögte Liam.-Az idegeim..nézzétek hogy remeg a kezem mint a nagymamámnak.
-Fura vagy fiam.-mondta a csávó.
-Maga még itt van?-lepődött meg Harry.
-Igen mivel várom még a lányokat és jó lenne sietni mert ők jönnek.-ekkor teljesen beparáztunk .
Lassú léptekkel haladtunk a színpad felé.
-Menjetek.-nyomta a kezünkbe a mikrofont az emberke.
-2!-kiáltotta utánunk Liam.
Bementünk a színpadra.
-Ohh a Girl Direction.-sütötte el a poén Simon mire számítottunk.
-Khm..khm...-köhögött Hanna a mikrofonba.
-Te tudtommal nem is ez a nevünk.-súgta nekem Lau.
-A nevünk nem az!Hanem No Name Team.-mondtam ki hangosan.
-Jól van lányok muszáj volt.Nos kezdjétek el.-erre beindult a zene és mi szálltunk a dallamokkal.
Szerintem egész jól elénekeltük a dalt ahoz képest hogy Liam gyötört a ketteseivel.
-Hát lányok egy kicsit gyorsabban és lendültesen is énekelhettétek volna,de ahoz képest jó volt.-kacsintott ránk Simon.
-Teljesen egyetértek Simonnal.-mondta Nicole.
-Én nem szerintem a lányok remekek voltak és tök jól énekeltek.-mondta Cheryl.
-Egyet kell értenem Cheryllel.-mondta Louis Walsch.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre.
-Szerintem döntsünk.-monta Cheryl.
-Én igennel szavazok.-mondta Louis(Walsch).
-Én nemmel szavazok sajnálom lányok.-mondta Nicole mire lehajtottuk a fejünket szomorúan.
-Fúúj,fúúj..-hallatszott kintről.-Milye van a fának.?-hallatszott Louis hangja,mire mi a fejünket fogva a padlót nézegettük.
-Le vele,le vele.-csak az 5 fiú hangját lehetett hallani.
-Csendet kérnék ott kinnt.-mondta szigorúan Simon,mire hirtelen mindenki csendben maradt.
-Én a kinti fújozás ellenére igennel szavazok.-mondta Simon.
-Én is..-mondta ki Cheryl.
-Óóóóóó ezt nektek One Direction.-kiáltotta be Hanna a mikrofonba és ugrottunk egy nagyot.
-Ahogy Simon mondaná..-mondta Lau.-Muszáj volt.
Majd kiszaladtunk a színpadról,mire 5 gyilkos tekintettel találtuk szembe magukkal.
-Most mi van?-kérdeztem.-Ezt kellett..Dehát mekkora sikere volt már nem hallotttátok.?
-Hahaha.-mondta gúnyosan Louis.-Marha vicces volt.
-Kölcsön kenyér visszajár drága Louisom.-mondta Hanna ujjat és fejet forgatva egyszerre.
-Na jó megbocsájtunk,most az egyszer.-mondta orrát felhúzva Niall.
-Huhh szerintem most már menjünk haza gatyát cserélni nagyon beleizzadtam.-törölte le színpadiasan Liam a homlokát,mire mindenki egy lépéssel arább állt tőle.
-Szerintem is.-közölte Zayn.
Elindultunk haza felé élményekben gazdak továbbjutásunkról.

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:DDD
    várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett ez a rész *-*

    VálaszTörlés
  3. Imádom :) Kövit *-* 

    am ha gondolod, te is elolvashatod azz én blogom, igaz még csak 2 fejezet van fent. De azért örülnék a látogatóknak. :)) ♥

    VálaszTörlés