Little Horan 14.fejezet.


14.fejezet.

"-Semmi gond .-mondta majd közelebb hajolt hogy megcsókoljon mikor..hirtelen valaki vagy valami félbe szakította szép pillanatunkat."

Megpördültem a tengelyem körül.Egy lány állt mögöttem.
-Ti meg mi a fenét műveltek?-kérdezte szinte ordibálva és döbbent szemekkel nézett rám.
-Öhm..-erre nem tudtunk mit mondani.Az udvaron meg akart csókolni Liam és egy lány megszakította pillanatunkat.Szép.
-Te ki vagy?-kérdeztem meglepetten.
-Liam felesége.-ordította a képembe mire egy akkorát néztem.
-Tessék?-kérdezte döbbenten Liam.
-Igen a felesége vagyok már vagy 10 éve és van 3 gyerekünk..és te megcsalsz?-kiabált a lány.
-Mi van itt?-jött ki a házból Louis.
-Ez a lány azt állítja hogy ő Liam felesége és már 10 éve házasok és van 3 gyerekük.
-Liam nem is tudtam hogy van feleséged és 8 évesen házasodtál.
-De látod Louis..láthatod.
Ekkor történt valami az agyamban és őrült módjára röhögni kezdtem és szinte már Liam a földről kapart össze.
-Lizzie jól vagy?-ijedezett.
-Nem,nem vagyok jól mi az hogy feleséged van és meg sem hívtál az esküvőtökre ja és még nem is mondtad hogy feleséged van.
Na meg az a 3 gyerek.Szegény lány.-poénkodtam.
-De Lizzie tudod hogy ez nem igaz.
-Liam Payne mi az hogy nem igaz hiszen szeretjük egymást!Azt mondtad hogy szeretsz.-a lány ordibálása már annyira hangos lett hogy majdnem kiszakadt a dobhártyám.
-Te egy Liam fan vagy?-kérdezte Louis még mindig meglepetten.
-Nem!.-mondta a lány.-A felesége vagyok.
-Klinikai eset.-suttogta Liam a fülembe.
-Az.-mondtam ki hangosan.
-De Liam gyere ide szerelmem.-mondta a lány majd elindult Liam felé.
-Na álljon csak meg a menet.-mondtam majd szépen beálltam Liam elé.-Egy!Cica bogár Liam az enyém..Kettő:Ha még egy lépést közelebb jössz kihívom a rendőrséget...és Három:tipli van mert ez az én kertem vagyis Niallé mert ahh mind1..-a hangom megtelt fenyegetéssel.
Erre a lány sértődötten elindult a járdán még vissza se nézett.
-Hahah..jó vagy kislány..-monta Louis.
-Tudom.
-Jól lekoptattad.-mondta Liam majd végre megcsókolt.
a csók után befáradtam a házba ahol Niall éppen a kanapén aludt..vagyis gondolom próbált aludni.
-Te Lizzie-kém mi volt ez a hatalmas üvöltözés?-kérdezte megszeppenve.
-Csak egy fan.-közölte Louis.
-Ohh..akkor semmi komoly..na én alszom egyet megkérhetlek titeket hogy kicsit toleráljátok..?
-Persze..-válaszoltam majd megfogtam Liam és Louis kezét is és kirángattam őket szó szerint a nappaliból fel a szobámba.Mivel eddig Zayn is a nappaliban volt így ő is parancsomra utánunk jött.
Fenn leültettem őket az ágyra.
-Nos fiúk mivel a babázós korszakomon ami egy két évvel ezelőtt volt nem engedte Niall hogy beöltöztessem őt király lánynak így most megteszem veletek.
-Lizzie ne viccelj már hány éves vagy?-kérdezte tetetett nevetéssel Zayn.
-15!Problem?-kérdeztem.
A 3 fiú megszeppenve ült az ágyon én meg szépen elővettem minden féle festéket rúzst és minden ilyesmit
Először Louissal kezdtem,szép kislány lett belőle..majd Zaynnel folytattam..belőle is szép kislány lett.Mikor Liam-hez értem szegény teljesen meg volt ijedve hogy ő is olyan kislány lesz mint Louis és Zayn.
-Nyugalom.-pacskoltam meg az arcát.-Te is szép kislány leszel.-közöltem majd arcon pusziltam és elkezdtem festegetni.
Mikor bejeleztem Liamkém festegetését még szép parókát is kaptak.Ez a hadművelet pontosan 2 órámba tellett nekem.így hát gondolom Niall már felébredt.
Leindultam a 3 cica babámmal a nappaliba és igazam lett..Niall tényleg felébred.Mikor felénk nézett szegény ugrott egyet.
-Ti hogy néztek ki?-kérdezte döbbenten.
-A kishúgod kiélte rajtunk kislány énét.
-Azt látom de miért engedtétek meg neki?-még mindig teljesen le volt döbbenve.
-Mert én olyan cuki vagyok.-közöltem és felvettem egy cuki mosolyt.
Erre a fiúk csak megrázták a fejüket..
-Lemoshatjuk?-kérdezte Liam.
-Nem..-kuncogtam.
Ebben a pillanatban léptek be a házba Lau,Hanna és Harry.Mikor Harry meglátta Liaméket kitört belőle a hahotázás.
Hanna és Lau meg csak furán néztek.
-Látom Lizzie unatkoztál.-vigyorgott Lau.
-Én dehogy.-mosolyogtam vissza.
-Te niall miért vagy ennyire megviselt és miért döglesz a kanapén.-terelte a szót Hanna Niallra.
-Beteg.-közöltem.
-Jaj édes szegénykém.-szaladt oda Hanna,és leült tesóm mellé.
Niall ezen kicsit meglepődött majd barátnőmre mosolygott.
-Kedves vagy Hanna Lizzie megkérhetlek hogy hozzál nekem egy pohár teát?-mosolygott rám is.
-Persze..-elindultam volna a konyhába de Hanna megelőzött.
-Tessék Niall.-mondta majd a kezébe nyomja a poharat.
-Ohh köszönöm.
Aranyosak voltak ketten szerintem.Összeillenek.Egy szőke és egy setét.Tudom gonosz vagyok.
Úgy vigyorogtak egymásra..hogy azt szavakba sem lehet önteni.
Én már nem bírtam nézni ezt a nyáladzást ezért Laurát kézenfogtam és elkezdtem ráncigálni az emeletre.
Fent a szobámban leültem az ágyra és mondtam neki hogy üljön mellém és rögtön belekezdtem a mondandómba:
-Össze kell hoznunk őket.-közöltem ördögi vigyorral.
-Lizzie..már megint kiket?-kérdezte unottan.
-Hát a bátyám és Hannát.
-Szerintem már együtt is vannak.-kuncogott fel..-hallottad volna miket áradozott nekem tegnap este Hanna Niallról.
-Miket.?-vigyorogtam én is.
-Egy órán keresztül csak Niall-ról beszélt már annyira belefáradtam hogy majdnem átjöttem de aztán hajlandó volt velem beszélgetni róla..
-Róla?..Ki a fene az a róla?
-Hát Harold!.
-Ohh akkor ezentúl "róla" lesz a beceneve.
-Ne inkább ne..-mondta Laum.Majd beszélgettünk még minden féle jelentéktelen témáról.



(Niall szemszög.)
Eközben a nappaliban lent Hanna és Niall.:
-Hanna miért vagy ennyire kedves velem?-kérdeztem összevont szemekkel.
-Hát..-kezdte volna de inkább csendben maradt.
-Hát?-kérdeztem.
-Tudod nagyon tetszel nekem.-vörösödött el.Ilyenkor nagyon szép volt.
-Úgy látszik akkor ezzel nem vagy egyedül mert te is nagyon szép lány vagy.-mondtam neki érzéseim.
-Én tetszem neked?-kérdezte nagyon sok döbbenettel a hangjában.
-Igen..-válaszoltam neki.
-Jézusom...-mondta.-Ez képtelenség.
-Nem az.

4 megjegyzés:

  1. ez de jóó lett!!*.* siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik :D esetleg ha van időd akk teis elolvashatnád a blogomat. most kezdtem el én is történeteket rni. de én az álmaim alapján:D nagyon ügyesvagy nagyon tetszenek a részeid. én nem tudnék iylen jót yrni. Meg folytatásosat. le akalappal előtted:DD
    a címa 1directionhistoryes.mindenkilapja.hu
    előre is köszi:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi mindenkinek:))és Fanni:)persze elolvasom a tiedet és nagyon szépen köszönöm ezt a kedves kommentet nagyon nagyon nagyon jólesik nekem az iylen:))

      Törlés