Little Horan 5.fejezet.


5.fejezet.

"-A bosszú ideje.-suttogtam Lau fülébe."

-Te miről beszélsz?-kérdezte meglepett és fáradt hangon Lau.
-Hát megbosszuljuk a ma kora délutáni kis medencés ügyet Liamen,Louison és Zaynen,és már tudom is hogy.-Megvárjuk míg elalszanak és
 akkor kihúzzuk a matracukat a sátorból és belökjük őket a tóba matracostúl nem akkora ez a tó nem úsznak messzire.
-Úgy érted hogy beúsztatjuk őket úgy hogy fekszenek a matracon?-kérdezte döbbenten Lau.
-Pontosan de ahoz kéne...Niall segítsége..-majd kimásztam a sátorból és bemásztam Nialléba.
Niall Liammel aludt egy sátorba és Zaynel így halkan mentem be és elkezdtem bökdelni és szólóngatni természetesen nagyon halkan:
-Niall kelj fel de Niall kejl már fel.
Niall megmoccant és hirtelen felült.
-Miaz Lizzie?Tudod te hány óra?
-Pssssssssssssssszzzzzzzzzzzt!Gyere..-fogtam meg a kezét és rángattam ki a sátorból be a közös sátrunkba Lauval.
Mindent elmondtam neki.Ő erre csak ennyit mondott:
-Gonosz de ötletes. Az én kishugom.-Majd kaptam egy puszit az arcomra.
-Olyan cukik vagytok.-mondta Laura vigyorogva.Én csak megráztam a fejem és megforgattam a szemeimet.
-Várjunk még kicsit had aludjanak el mélyebben.-mondta Niall.-Addig Lizzie mesélj már valamit annyira hiányoztál már nekem és annyi mindenről lemaradtam.
-De mit?-kérdeztem..semmi nem jutott az eszembe mit mondhatnék rég nem látott bátyámnak.
-Hát mondjuk milyenek a jegyeid..öhm..van pasid?-vigyorodott el.
-Öhm a jegyeim jók viszonylag és igen 5 darab is.-kuncogtam halkan.
-5 darab?-csodálkozott el.-Úristen kik azok maghalnak..!
-Miért bántanád őket én nagyon szeretem őket de az egyiket a legjobban...-pacskoltam meg az arcát.
-Kik azok?Ismerem őket.?-kérdezte lesunyva a szemét.
-Igen.
-Jajj de gyilkos hangulatom lett.A kishugom bepasizott.-hunyorogni kezdett.-Lizzie mondasz neveket?
-Te marharépa..-kezdett bele Lau.-Rólatok beszél.
-Ohh..az más.-kuncogott.
-Szőke.-motyogta Lau.
-Gonoszak vagytok lányok te Lau leszőkézel Lizzie temeg pecsapsz jólvan.
-Naa ne harizz tudod hogy szeretünk.-próbáltam kiskutya szemeket vágni.
-Jólvan hugi,na de menjünk hajtsuk végre a terved.-kuncogott fel megint csak.
-Ez annyira muhaha.-mondtam nevetve.
Kimentünk a sátrunkból és be Harry és Louis sátrába,Niall segítségével laqssan megfogtuk Louis matracát és a tó  felé kezdtük húzni.
Néha megálltunk és megnéztük alszik e biztosra..mikor megbizonyosodtunk róla hogy tuti alszík akkor hirtelen behúztuka  vízbe és 
picit meglöktük.Matracostúl úszott a tavon.Ezt megcsináltuk Zaynnel és Liammel is.Mind a 3-an a vízben úsztak a matracokon.
Majd szépen mi is elmentünk aludni.Kívbáncsi vagyok reggel beleesnek e a vízbe.
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.Gyorsan lekapcsoltam és kimásztam a sátorból.
Láttam hogy a tavon alvók még alszanak és még nem estek le a matracról amin feküdtek.Hála az égnek egy kicsit féltem nehogy leguruljanak onnan és megfulladjanak.
Ekkor hirtelen valaki megfogott hátulról és felemelt.
-Úristen Niall mit csinálsz?-kérdeztem rémülten.
-Semmit csak megölelgetem a kishugom.Már az sem szabad?
-Ja há de ő igen.-motyogtam.-Nem kéne őket felkelteni?
-Gitározzok ti énekeltem Lauval.
-De Lau még alszik.-közöltem testvéremmel a puszta tényt.
-Akkor te fogsz énekelni.-közlte velem ő is a puszta tényt.
-De te vagy híres énekes Niall.Akkor miért én énekeljek?-kérdeztem szemöldököm összehúzva.
-Hát mert..akkor énekeljünk együtt.
-Jó..!
Majd neki kezdtünkénekésnek.Laura is kiszivárgott és besegített nekünk majd Harry is kimászott
 a sátrából és ő is rákezdett az éneklésre.Láttam hogy Liam mocorogni kezd,majd lassan Louis is felül de Zayn még aludt.
Louis hirtelen elkiáltotta magát:
-Hogy a fészkes fenébe kerülök ide a tó közepére?-órdibált..feje szinte vörös volt és gyorsan vette a levegőt.
erre a hatalmas kiabálásra zayn hirtelen lefordult a matracról ijedtében.
-Úristen,úristen mentsetek ki...nem tudok úszni..tedd le a lábad.
-Ja,hogy itt leér a lábam.-mondta majd hirtelen elindult kifelé a tóbol.
Liam a matracon ült és okosan kifelé kezdett evezni Louis is követte a példáját és sikerült kijutniuk.
Mikor végre kieveztek és lemásztak  amatracról Zayn már a parton volt csurom vizesen.
Harry szinte zokogott a röhögéstől Lauval együtt.
Én még bírtam...pár percig majd belőlem is kitört a hisztérikusnak mondható röhögés.
-Ez ez ez nagyon gonosz volt !Ki találta ezt ki?-kérdezte hisztérikusan Louis.-És miért pont a tó közepére?
-Láttam filmen.-közöltem.-És ez még a tegnapi medencés eset miatt volt.
-Igen?-kérdezte Zayn.-Fiúk kapjátok meg a kezét és lábát.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...-kiabáltam még a madarak is felrepültek rémült kiáltásomtól.-Niall ments meg anyu azt mondta vigyázz rám.-bujjtam testvérem mögé.
-Fiúk maradjatok vesztegek.-mondta Niall ki elöttem állt.Ebben a pillanatban Zayn és Liam megfogta Niallt és bedobták a tóba.Ugyanebben a minutumban Louis is felkapott engem és bátyám mellett 
landoltam a tóban.
A partról Laura szinte nyávogós kecskemacska röhögése hangzott fel.
-Fogjátok meg.-kiáltottam a lehető leghangosabban..nem is kellett kétszer mondanom Louis és Harry megfogták és őt is bevágták mellém és tesókám mellé.
Mikor kievickéltünk a tóbol meghallottam hogy csörög a telefonom.
Bemásztam a sátramba és mikor ránéztem a kijelzőre ledöbbentem és hirtelen hatalmas öröm öntötte el a szívemet.

1 megjegyzés: