Little Horan 2 Első fejezet.


1.fejezet


A telefonom csörgésére ébredtem.
-Jó reggelt szépségem.-hallottam Liam hangját..
-Szia..-válaszoltam kómásan.-Mit akarsz hajnalok hajnalán.
-Tudod Lizzie..-mondta lassan.-Fél nyolc van és neked ma iskola.
-Úristen..-pattantam fel az ágyból.-Köszönöm hogy felkeltettél..ha már anyámék nem képesek rá.
Anyu még a nyár folyamán jött vissza a nagymamától.A nagymama álapota egyre jobb lett.A nyár végére teljesen fel is gyógyult.
-Nos örülök hogy segítettem.-mondta Liam kedves hangon.-Akkor hagylak készülni..-mondta majd elköszön és letette.
-Szia.-köszöntem el én is majd rohantam a fürdőbe majd le reggelizni.
-Jóreggelt.-köszöntek anyuék.-Hogy,hogy ilyen későn keltél?
-Tudjátok kelhettem volna elöbb is ha felkeltetek..de ti nem keltettetek és ha most Liam nem hív én tuti elalszom.-zúdítottam mindent anyuékra.
Apu már nem dolgozik annyit mostmár csak úgy jár dolgozni ,hopgy délelött 12-re megy és este 7-re jön haza.
-Nos én rohanok..sziasztok.-adtam puszit az arcukra.
Kinnt a ház elött már hanna és Lau az órájukat nézve álltak.
-Elizabeth...--mondta hanna.-Azt mondtad ma nem fogsz elaludni..-villant meg a szeme.
-Sajnálom csajok.-mondtam .-Akár mehetünk is..
Gyors léptekben haladtunk az iskola fele.Mondjuk nem volt messze..csak 2 utca innen tőlünk így lasú léptekkel is odaérhettünk volna de nekünk feltétlenül rohannunk kellett.
Természetesen osztálytársak vagyunk a csajokkal..én Lau mellett ülök és mögöttünk meg egyedül Hanna.
Idén kezdtük a gimit..eddig nem volt húzós hiszen csak két napot mentünk..volt még olyan óránk feltünteteve az órarendbe ami még nem is volt gyakorlatilag.
Mint például a történelem óra.
Ma történelemmel kezdünk és ebben az évben most lesz először.
Hannáékkal bementünk a terembe és leültünk.Most Hanna és Lau ült egymnás mellett én meg mögöttük egyedül.Igazából ezt mindig cserélgetni fogjuk.
-Jó reggelt diákok.-jött be a tanár. kb. 1 percel csöngetés után.-Én Mr.Morison vagyok.Szeretném ha bemutatkoznátok majd mesélnétek kicsit a nyári élményeitekről aztán belecsaphatunk a történelem tanulásba.-húzta ki székét majd kényelmesen elhelyezkedett rajta..
-Kezdjük előlről mondjuk...tőled..-mutatott egy piros pulcsis lányrra.
-Én Ashley Hale vagyok.-mondta.majd elmeséte nyári élményeit.
Mikor Mr.Morison elért hozzánk Lau kezdte a bemutatkozást majd Hanna is bemutatkozott,majd elmesélték hol voltunk nyáron és mit csináltunk,látszott az osztályban lévő lányokon hogy nem hiszik el amit Hanna és Lau mesél.
Mikor rám került a sor úgy dönötttem hogy kicsit nyomatékosítom Lau és Hanna szavait.
-Nos sziasztok!Én Elizabeth vagyok.-mondtam könnyűszerrel.-Elizabeth Horan.
Láttam hogy a másik padban(jobbra tőlem) ülő fiú rám néz majd vissza és megint rám.Fura volt nekem.
Miután sikeresen elmeséltem nyári élmenyeinket ami eléghosszúra sikeredett,a tanárúgy döntött hogy ennyire volkt időnk és elkezdjük az anyagot.
-Nos ..-kezdett bele.-Először is..kezdjük az elején mérjük fel miket tudtok gyerekek.Mikor tört ki az első világháború és mikor lett vége?.-bökött Laurára a tanár.
-1914-ben tört ki és 1918-ban lett vége.-vágta rá Lau.Lau mindig is vágta a történelmet.
-Hmm..remek válasz.-álmélkodott a tanár.-Semmit nem szoktak tudni a gyerekek ilyenkor ez bíztató jel számomra.
-Te ott mögötte.-bökött rám,hihetetlen hogy engem szúr ki.-Ki találta fel a szénszálas izzólámpát?-nézett rám szigorú tekintettel.
-Edison.-feleltem egyszerűen.
-Jóó..-mondta a tanár majd még kérdezett párat amire viszonylag a többiek tudtak válaszolni.
A többi órát is sikeresen túléltük,mivel töri után volt egy rajz akkor matek ,angol,és irodalom és most éppen ballagunk haza felé.
Vagyis ballagnánk ha nem állt volna be elénk két csaj.Ismerősek voltak nekem.Tényleg ők járnak velünk egy töriórára.
-sziasztok..én Mary vagyok ő meg itt Leah.-fogott kezet velünk.
-Én Elizabetrh vagyok de szólítsatok Lizzie-nek ők meg itt Lau és Hanna.
-Nyugi tudjuk kik vagytok.Csak azt szeretnénk megtudni igaz e amit törin meséltetek.-mondta a másik lány az a Leah.
-Teljes mértékben igaz.-válaszolt Lau.
-Szóval te vagy Niall Horan kishuga?-Mary szemében döbbenet csillogott.-De hát..
-Figyelj nem kell elhinni..az a lényeg hogy mi tudjuk.De mi most szerintem megyünk!Sziasztok lányok..-köszöntem el.Lau és Hanna intett nekik még halottam hogy sugdolóznak
de különösebben, nem érdekelnek ezek a cicababák.
Mikor kiléptünk az iskola ajtón hatalmas meglepetésben volt részünk.

7 megjegyzés: