Little Horan 2 Ötödik fejezet.


5.fejezet.


"-Nem ti vagytok az a No Name Team a tegnapi x-factoros válogatásról...?-kérdezte egy szemüveges srác ki mögött állt két szemüveges lány."


-De mi vagyunk.-mondta Hanna kedvesen.
-Nagyon jó hangotok van és esetleg...kérhetünk egy autógrammot?-erre mindenki ledöbbent.
-Látjátok csajok beindult a biznisz.-vihogott Louis.-Azt kívánom essen le majd a kezetek a sok írástól.
-Köszi Louis.-mondtam majd elövettem egy darab papírt és mind 3-man aláírtuk.
-Köszönjük.-mondta a fiú.-És esetleg egy közös fotó?-kérlelt minket,mire Liam felkuncogott.
Mi készségesen odaálltuk a 3 gyerek közé és csak úgy kattant az a fényképezőgép.Louis csinált vagy 20 fotót.
-Louis szerintem ennyi már bőven elég lesz.-mondta Zayn majd kivette Louis kezéből a gépet és a srác kezébe adta.
-Köszönjük még egyszer csajok.-vigyorgott a srác...majd Laut végigmérve távozott.
-Mit nézeget téged ez a bagoly?-kérdezte Harry.-Téged csak én nézegethetlek.-közölte.-Hiszen én vagyok a nagy Harold Styles.
-Hát igen a nagy Harold Ökör Styles.-mondtam húnyosan mire ő rámnyújtotta a nyelvét.
-Hát Lizzie..jó vagy.-mondta Louis.-Nagyon bealázol minket.-mondta majd a homlokára tette színpadiasan a kezét és fura hangokat adott ki.
-Igen az én kishugom.-tette kezét vállamra Niall.-Pont olyan kis cuki mint én.
-Tudom hogy cuki vagyok meg minden de nem mehetnénk haza?A csajokkal még gyakorolnunk is kell.
-Igaza van..-nyomatékosította Liam a szavaimat.-Múltkor is csak 2-szer ismétlem 2-szer volt jó..-mutogatta megint a ketteseit a kezén.
-Jó kuss.-mondta Hanna.-De mégis tovább jutottunk.
-Igen de csak azért mert Simon papi szeret minket és ez a mi dalunk.-mondta Louis nagyképűen.
-Inkább vedd megtisztelésnek hogy a számra vettem a soraitokat...örülnél neki hogy népszerűsítjük a dalotok..-mondtam monológom.
-Így is elég népszerű..-nagyképüsködött Liam is mire kapott tőlem egy akkora nyaklevest a tarkójára hogy csak úgy koppant.
-Szerintem menjünk haza.-mondta idegesen Hanna.Ez volt a végszó,mindenki beült a buszba és hazafurikáztunk.Ma mindenki nálunk ebédel
a csajokkal együtt tanulunk és utána készülünk a követklező meghallgatásra.
Tanulás után lementünk a garázsba apa hangfalaihoz amihez nem szabadna hozzá nyúlni de Niall beüzemeli nekünk.
Én lehoztam a laptopom és azon megmutattam a tegnapi keresgélésem eredményét ami igazán jól sült ki.
Eldöntöttük hogy az Paramore-tól a Ignorance-t fogjuk énekelni.
Niall talált a youtube-on egy karaoke változatot és azt indította be a nagy hangfalakon mi meg énekelni kezdtünk.
Szerintem egész jó volt,de Liam a felénél leállította a dolgokat.
-Nem,nem,nem jó az a magas hang add ki magadból szárnyaljon.-címezte hozzám a szavait.
-Jó,bocs hogy nem vagyok tökéletes.-válaszoltam flegmán mire csak megrázta a fejét én meg hátraléptem egyet.
A dal újra elkezdődött ,most nem Liam állította meg hanem Harry..
-Laura..édesem kicsit hangosabban énekelj hiszen alig hallunk valamit.
-Bocs hogy nem akarok megsüketülni.-szólt vissza Lau is.
A dal megint kezdetét vette de megint megállította valaki...most Zayn volt!
-Hanna kicsit gyorsíts a tempódon a másik két lány sokkal gyorsabban énekkel ne maradj le.-oktatta ki Zayn Hannát.
-Bocs hogy nem vagyok gyors vonat és nem pörgök 220-al.-vágott vissza Hanna.
A dal ismét elkezdődött de most már hagyták végig menni..a végén Niall kitépte a kezemből a mikrofon majd Harry Lau kezéből és Louis meg Hanna kezéből és
elénekelték ők is mi csak tátott szájjal néztük hogy mennyire játszanak a hangjukkal és fel és le viszik.
-No így kell ezt csinálni.-énekelte Louis a végén.
-Pontosan.-énekelte Liam is.
-Jó akkor most mi jövünk..-mondta Lau majd kitépte Harry kezéből a mikrofont.Én is Nialléból Hanna meg Louiséból.
Zayn elindította és mikor énekelni kezdtünk Louis fütyentett egyet,mikor a dal véget ért hangosan tapsoltak a fiúk.
-Ez már sokkal jobb volt.-közölte Liam.-Most egyszer sikerült.-vihogott.
-De legalább sikerült te marha mi örülünk annak is ha csak egyszer sikerül.Úgy nem lenne sikerélmény ha mindig jól sülne el.-közölte okosan Lau.
-Igaza van.-nyomatékosítottuk egyszerre Hannával a szavait.
-Akkor még egyszer?-kérdezte Harry.
-Mehet.-vigyorodott el Hanna.
Megint sikeresen végig énekeltük a dalt Liam számolta megint.
-2!!!-mondta ki sátánian.
-Holnap folytatjuk ok?-kérdezte Lau .-Szeretnék hazamenni pihenni kicsit.
Mikor mindenki eltűnt és egyedül hagytak a garázsban én fogtam magamat és leültem egy autógumira és gondolkodni kezdtem.
Eszembe jutottak a nyári élmények és az a szomorú pillanat mikor hazajöttünk a fiúkkal a turnéról és apu közölte hogy Eddie elszökött.
Louis rögtön a fejemhez vágta hogy nekem nem való kiskutya és szégyeljem magamat én ezt tisztára komolyan vettem és így rendesen bőgtem is.
Alíg tudtak megvígasztalni de aztán sikerült..és kaptam a kiskutya helyett halakat akiket már két héttel ezelött nyírtam ki.
Nekem tényleg nem való háziállat.
Hirtelen ugrottam egyet mikor valaki mögém jött és megölelt.. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett mikor jön a kövi rész????

    VálaszTörlés
  2. Kár hgy ez most rövid lett. Nagyo tetszik izgatottan várom a folytatást!!

    VálaszTörlés