Little Horan 3.fejezet.


3. fejezet.


"Majd megöleltem a bátyám hiszen nagyon hiányzott már nekem."

-Van egy remek ötletem.-pattant fel ölelésemből bátyám.
-Úr isten..-ijedtem meg.-Csak ne menjünk Nando'sba.
Erre felkuncogtak a többiek mert idő közben mindenki felszivárgott a szobámba.
-Nem,most nem vagyok éhes most ettem,2 perce.
-Niall beteg vagy?-ájuldozott Louis.Majd a bátyám homlokára tette a kezét s felkuncogott.
-Juj had mondjam már végig gyerekek.Nos mivel annyira szépen süt a nap kifeküdhetnénk a hátsó kertbe napozni.-vigyorgott Niallkém.
Ez az ötlet mindenkinek tetszett,így ki is pakoltuk azt a temérdek nap ágyat amit még tavaly apu vett.Apu egész áldott nap dolgozik csak 
hétvégén van otthon.Például ma sem kéne dolgoznia de a főnöke behívta így sajnos mennie kellett.
-Enyém a kék.-kiáltotta el magát Louis.
-Jó akkor enyém a Harry melletti.-pirult el Laura.
-Nem mert én ülök Haroldkám mellé.-mondta Louis.
-De nem,mert én vagyok a lány és a fiatalabb így úriember létedre teljesíted kérésem.
-Laura te milyen költői vagy.-csodálkozott el Niall.
-Tudom.-vigyorgott a barátném.
Mindenki elhelyezkedett egy nap ágyon a medence szélénél.Én el is szundikáltam egy kicsit..nem annyira mélyen de aludtam egy kicsit mikor hirtelen éreztem hogy mozog alattam a föld.
Földrengés van?Úr isten és még vizes is?
-Ti marhák..-kiabált Niall-Mit csináltok a húgommal.
Hát igen jogos be lettem vágva a medence közepére.
Lassan felúsztam majd a medence széléhez.
-Ki volt?-kérdeztem szikrázó tekintettel.
Liam , Zayn és Louis jelentkeztek ,hogy ők voltak a tettesek.
-Liam,Zayn segítenétek kimászni,tudjátok nehogy aztán megcsússzam és lehorzsoljam a térdem.-motyogtam,persze ők 
nem tudták hogy az agyacskámban miféle gonosz tervet forralok ellenük.
-Persze ennyit csak meg tehetünk érted Lizuska.-vigyorogtak rám.
-Ti gonoszak.-görbítettem le az ajkam és próbáltam kiskutya szemekkel nézni.
Lassan elindultak felé és mikor odaértek a medencéhez és megfogták a kezem egy jól irányzott rántással már a vízben is volt a két macsó.
-Haha-mondtam gúnyosan.-Buktátok édeskéim.-vigyorogtam rájuk.
A jól irányzott rántásommal egybe kötve akkora nagy fuldokló kecske macska röhögés hangzott fel hogy olyat még a világ nem hallott.
Niall,Harry és Laura is együtt kacagott.
Lassan kimásztam a medencéből és tiszta vizesen Louis felé indultam,mire ő futásnak eredt tudta gondolom hogy őt is utoléri a bosszúm.
-Louis kérlek segíts.-mondtam neki cuki kislány hangon,mire ő megállt és felé fordult.Hirtelen iramodtam meg felé,szegényke már nem tudott elfutni jó erősen átöleltem 
vizes testemmel hogy ő is tiszta víz legyen.
-Niall látszik hogy a te húgod.-mondta Harry fuldokolva a röhögéstől-Pont olyan gonosz mint te.
Niall csak elmosolyodott majd levetette magát a nap ágyra.Én még mindig Louis ölelgettem nem akartam elengedni annyira jó meleg volt ott és amúgy meg fáztam,
mivel tiszta víz az összes ruhám ami rajtam volt.
Ebben a pillanatban jelent meg anya.
- Gyerekek kértek.. - akadt meg a mondat közben, és döbbent tekintettek nézett rám mivel igen, furán nézhettem ki
 mivel még Louis ölelgetését nem hagytam abba.-Mi a fészkes fene folyik itt?
-Ez nem az aminek látszik Angela.-szólt közbe rögtön Louis.
-De mégis akkor mi a fene folyik itt...?Lizzie te miért ölelgeted Louist, Liam és Zayn miért vannak ruhástul a medencében és 
Harry miért fuldoklik a röhögéstől?-kérdezte még teljesen megdöbbenve anyu.
-Hát az úgy volt...-kezdtem mondani,de barátnőm közbeszólt.
-Angela ez tényleg nem az aminek látszik..nos Lizzie kicsit elaludt ezt Zayn,Liam és Louis gonoszul kihasználva bevágták ruhástul a medencébe.
Liam-en és Zayn-en Lizzie okosabb bosszút állt berántotta őket a medencébe,de mivel Louis el akart szaladni így cukiságát bevetve letámadta majd jól megölelgette őt ,hogy ő is tiszta víz legyen.
-Ez bonyolult.-közölte anyu.
-Jó észrevétel.-motyogta Niall az orra alatt és még mindig a nap ágyon fekve.-Ne szenvtelenkedj fiatal úr.-mondta szigorúan anya Niallnek.Erre Niall vigyorogva felült.
-De régen mondtál már nekem ilyet.-közölte anyuval.
Anyu erre csak elmosolyodott majd így szólt..:
-Na szóval csak azt akartam kérdezni mielőtt megláttam ezt a kupit itt ,hogy kértek e sütit?Csokis,kisfiam a kedvenced.
Niallnek nem kellett kétszer mondani rögtön rákapott a sütire.
-Nagyon finom.-közölte a tényeket anyuval.
Mindenki evett a sütiből és meg felvonultam a szobámba átöltözni majd vissza a fiúk körébe.
Idő közben Louisnak ötlete támadt amit meg is akart valósítani.

5 megjegyzés: