Little Horan 6.fejezet.


6.fejezet.

"Bemásztam a sátramba és mikor ránéztem a kijelzőre ledöbbentem és hirtelen hatalmas öröm öntötte el a szívemet."

-A rég nem látott barátnőnk Hanna hívott.Azonnal fel is vettem:
-Szia Hanna.
-Szia Lizzie.Van egy jó hírem.
-Úr isten Hanna ne kéresd magad mondjad már.
-Visszaköltözünk Mullingarba.
-Tényleg?Ez fantasztikus.-Nagyon örültem neki hogy a másik legjobb barátnőm is visszajön hozzám.
Ekkor Lau bemászott mellém csurom vizesen a sátorba.
-Ki az.-suttogta.
-Hanna.
-Azonnal add ide.-tépte ki kezemből mobilom barátnőm.
-Na de...-mondtam.
-Szia Hanna Lau vagyok annyira hiányzol mikor jössz már..vagy nem jössz mondj már valamit.
Úgy döntöttem hagyom őket társalogni ezért kimásztam a sátorból.A tópartjára álltam és nagyot sóhajtottam.
annyira szerencsés vagyok.Van egy bátyám már ez szerencse mert sokaknak nem adatik meg egy jó fej bátyó,de az én bátyám egy énekes pacsirta.
Ennyire senki nem lehet szerencsés.Mondjuk nem sok jó jutott ki nekem Niallon kívül az életben.nincs sok barátom,csak Lau és Hanna,no meg a szomszédban
 lakik valami Bobby és azzal beszélő viszonyban vagyok azt hiszem.
Nekünk már tuti több testvérünk sem lesz mert anyuék csak veszekedni tudnak.
Apu hazajön és megy a vita.Szörnyű főleg akkor mikor nincs itthon a bátyám.De ha Niall itthon van akkor még valahogy elviselem.Múltkor anyu azzal vádolta meg aput hogy már azt sem tudja mikor 
van a szülinapom meg mindig 
ilyen nevetséges kis semmiségeken megy a vita.Erről jut eszembe nekem holnap lesz a szülinapom. Hmm..vajon mit kapok majd..áhh úgyis elfelejtik senki nem fogja tudni anyun kívül.
Na meg apun kívül ha még emlékszik rá a sok munka mellett.
-Lizzie, Lizzie... itt vagy?-szólongatott testvérem.
-Jaj bocsi csak elgondolkodtam.
-Semmi baj de gyere pakolunk és indulunk haza mert sikeresen eláztattunk mindent.
-Ohh valóban?-kérdeztem vissza.
-Te hibád.-közölte.
-De nem is.Ne vádolj.-görbítettem le az ajkam.
-Soha nem tennék ilyet.-vigyorgott rám majd elindult segíteni szétszedni a sátrakat.
Mikor végre teljesen összepakoltunk megint Liamre tukmáltuk  a nehéz hátizsákunkat Lauval így szegényke megint cipekedhetett.
Vagy 3 órán át gyaloglottunk haza felé mikor végre megláttam a házunkat.Isteni áldás.Soha többé nem megyek kempingezni főleg ezekkel.
-Otthon édes otthon..-mondtam.Majd hirtelen megiramodtam a ház felé.Benyitottam anyu éppen a konyhában volt.Éreztem a finom illatokat.
-Anyu..-szóltam hozzá.
-Lizzie megjöttetek?-majd hozzám szaladt és megölelt.
-Meg..-majd kibontakozva öleléséből felmentem a lépcsőn és a szobám felé vettem az irányt.Hallottam hogy barátnőm is jön utánam.
Ledobta a cuccunkat mert hát közben hátizsákot cseréltünk Liammel és leült mellém az ágyamra.
-Na mi az?-kérdezte majd szemét az enyémbe mélyesztette.
-Hanna hazajön.Örülsz?
-Én személy szerint nagyon.Miért te nem?
-De természetesen nagyon örülök de már annyira rég nem találkoztam vele és kicsit félek hogy mit fog gondolni rólam.
-Miért mit fog?-kérdezte.
-Hát nem tudom hogy még barátnőjének tart e vagy ilyesmi.-motyogtam kicsit szomorkásan.
-Te buta lány,ő maga mondta nekem hogy még mindig mi vagyunk a legjobb barátnői.
-Akkor jó.-nyugodtam meg egy kicsit.
Kopogtak.
-Bejöhetek?-dugta be a fejét Liam.
-Gyere.-mosolyogtam rá.
-Nem lenne kedvetek eljönni velem moziba?-mosolygott ránk.-Csak mi hárman.Na mit szóltok?
-Laurával összenéztünk.
-Felőlem.-mondtuk egyszerre majd felkuncogtunk.
-Akkor indulás.
Együtt indultunk le a lépcsőn majd ki az ajtón ,én még visszakiabáltam anyunak:
-Anyu elmentünk Liammel majd jövünk.
-Niall elvittem a kocsid.-kiabált Liam is vissza,majd gonoszul felnevetett amit nem értettem egyáltalán és gondolom Lau sem.
Beültünk a testvérem autójába amit még tavaly kapott aputól és anyutól szülinapjára.
Liam vezetett én Lauval természetesen hátul ültem.
                                           *~*~*

Liam leparkolt a mozi előtt. Kiszálltunk a kocsiból..ő fejére húzta a kapucniját majd intett hogy menjünk előre.Na még az kell 
hogy felismerjék és ellepjenek miket a sok nyálas tini lány aki fülig szerelmes Liam Paynebe.Jó mondjuk elismerem hogy Liam nagyon helyes 
és igen szépek a vonásai de azért nem kéne ennyire odalenni érte.
Mondjuk, ezt pont én mondom, logikus gondolkodás.
A jegypénztárnál Liam vett 3 jegyet valami12 karikás filmre nem is nagyon figyeltem mit nézünk meg mert valahogy nem érdekelt.
A büfénél vett nekünk popcorn-t és colát. Igazán vicces filmet néztünk meg nagyon tetszett.
-Máskor is eljöhetnénk így mozizni.-mondtam Liamnek.
-Hmm...szerintem is csajok.-vigyorgott ránk.
-Jut is eszembe mikorra várható a barátnőtök Hanna érkezése?
-Holnap után fog megérkezni.
-Na az tök jó.-mosolyodott el.
Lassan kiszivárogtunk a kocsi felé és haza indultunk.
Otthon anyu már tűkön ült hogy mikor érkezünk már mert a tervezettnél hosszabbra sikeredett a haza út mert Liam úgy döntött megállunk a Nando's-ban.
Már este 7 óra volt, annyira elszaladt ez a délután.
-Elloptad a húgom.-mondta durcásan Liamnek Niall mikor beléptünk az ajtón.
-Hahh dehogy loptam...de én nyertem a fogadást.
-Milyen fogadást?-kérdeztem döbbenten.

4 megjegyzés: