Little horan. 8.fejezet.


8.fejezet.

"Leindultam a konyhába és ekkor hatalmas meglepetésben volt részem."

-Boldog szülinapot.-ugrott Lau a nyakamba,és még egy puszit is kaptam az arcomra.
-Köszönöm.-öleltem vissza.
-Boldog szülinapot.-mondta mindenki .Mindenkit rendesen megölelgettem,pont úgy ahogy kell.
-Niall tudsz róla hogy lebuktatok?-kérdeztem sunyi módon.
-Tessék.?-ijedezett anyu.-Te elmondtad neki?
-Én ugyan nem.-közölte bátyám.
-Akkor..?-kérdezte Lau.
-Onnan jöttem rá hogy terveztek valamit mikor Niall jött és nem engedett ki a szobámból és még okot sem mondott hogy miért nem enged ki.
-Remek...-motyogta anyu.-Na de térjünk rá a reggelire és az ajándékozásra..reggeli előbb vagy ajándékok?
-Hmm..nem is tudom..legyen a...reggeli nagyon éhes vagyok.!-Gyorsan megreggeliztem majd anyu 2 dobozzal jött elő a nappaliból.
-Nos ez a tied.-Adta a kezembe a kis dobozt majd a nagyot.
Először a kicsit néztem meg ..egy gyönyörű nyaklánc volt benne és bele volt írva a nevem így,Lizzie Horan.
Miután ezt megnéztem áttértem a nagyobb dobozra.Kinyitottam és egy nagyon szép ruhát találtam benne.
-Köszönöm szépen.-mosolyogtam anyura majd a többiekre.
-Várj még nincs vége az ajándékozásnak.-mondta döbbenten a bátyám majd elém jött és a kezembe nyomott egy kis dobozkát tényleg nagyon pici volt.
Kinyitottam a kis ékszeres dobozt és egy nagyon szép karkötőt találtam benne a karkötőn eme felirattal:"A világ legszebb és legjobb kishúgának.By:Niall Horan"
-Ez nagyon szép.-mondtam majd rögtön fel is tettem a karkötőt.
Niall a többiekre nézett akik egyszerre indultak meg felém.
-Úr isten..ugye nem akartok bevágni a medencébe vagy ilyesmi?-kérdeztem döbbenten.Erre mindenki felkuncogott.
-Dehogy csak kicsit közelebb jöttünk hogy át tudjuk adni neked a mi ajándékainkat is.-közölte Liam.
-Ohh..az más.-mondtam.
Liam előrébb lépett és a kezembe rakott egy kis borítékot.
Felnyitottam a levél száját és belenéztem ,mozi jegyek voltak benne.
-Gondoltam máskor is eljöhetnétek velem csajok.-mondta vigyorogva.
-Persze Liam.-mondta majd megölelgettem.
Louistól is egy borítékot kaptam.Abban már nem mozi jegyek voltak hanem egy autógramm kártya amire ez volt ráírva:"Pénzem nincs,rajzolni nem tudok,de az aláírásom az egyszerűen mesteri..puszil:Louis Tomlinson."
-Louis ez vicces.-motyogtam.Erre ő csak elvigyorodott és hátrébb állt.
Zayntől egy rajzot kaptam ami engem akart ábrázolni.Végül is egész jó lett szóval.
-Ezt kirakom a szobámba.-mondtam Zaynnek.
Erre megint csak egy hatalmas vigyort kaptam.
Már csak Harry maradt hátra ő szépen csönden meghúzta magát a sarokban.Mikor meglátta hogy őt figyelem ekkor magyarázni kezdett:
-Nos én Laurával közös ajándékot adok neked.-mondta majd Laurára nézett.Laura meg rám emelte tekintetét majd kiszólt az ajtón:
-Hanna gyere be.
-Úr isten.-pattantam fel eddigi helyemről.-Hanna .-szaladtam hozzá és megöleltem.-Nagyon hiányoztál.
-Te is .-ölelt vissza.
-Annyira örülök hogy itt vagy...ugye többször nem mész el?-mosolyogtam rá.
-Nem,nem tervezem.-válaszolt kérdésemre.
-Azt hiszem most már minden olyan lesz mint régen..közöltem gondolataimat.
-Pontosan.-vágta rá Hanna.
Az egész délelőttöt elbeszélgettük Hannával,Lauval és a fiúkkal.Anyu finom ünnepi ebédet csinált nekünk.Tényleg mennyei volt.
Rántott hús és sült krumpli...mmmm a kedvenc kajám.
Délután közös programként elmentünk a vidámparkba.
Louis elsőnek a hullámvasútot célozta a meg ,a többi fiú meg követte engem és a barátnőimet magukkal ráncigáltak.
először Lau fel sem mert ülni de mikor Harry felajánlotta hogy mellé ül és végig fogja a kezét ha fél akkor már nem kellett neki 2x mondani.
Én természetesen a bátyám mellé ültem volna ha Hanna  nem dönt úgy hogy ő akar mellé ülni,mivel köztudott tény vagyis nem is köztudott hogy Hannának nagyon bejön a testvérkém.
Így nekem Liam mellé kellett ülöm,ami egészen jó volt mert Liam sem egy ronda ember sőt..ne ragozzuk.
Mikor a hullámvasút elindult hirtelen rájöttem hogy nekem tér iszonyom van.Remek meg fogok halni.
-Úr isten meg fogok halni hadd menjek le innen.-kiáltottam.
ekkor Liam megfogta a kezemet és bíztatni kezdett.
-Nyugi Lizzie nem lesz semmi gond.Max meghalunk de nézd a jó oldalát ha te meghalsz én is meg a többiek is...szóval..-hát istenemre mondom ezzel inkább felidegesített nem megnyugtatott.
-Ezzel sokat segítettél.-közöltem.-De még mindig nagyon félek.Annyira ijesztő ez a magasság.
-Mondom hogy nem kell félni.Majd én fogom szépen a kezedet.-vigyorgott Liam.
-Öhm, oké.
-Ti meg mit csináltok ott mögöttem?.-kérdezte Niall meglepetten.
-Tudod a húgod fél én meg csak segíteni akarok.-mondta Liam szinte ordítva testvéremnek mivel annyira gyorsan ment a hullámvasút.
-Jajj mindjárt idehányok.-mondta Louis mögülünk.-mi lesz itt..mi van Liam bejön a kis Lizzie még csak 15 éves.
Erre a mondatra igazán nagyot néztem,mondjuk az is érdekes hogy Liam nem vágott vissza hanem szépen csöndben meghúzta magát.Ez már most érdekesen hangzik.Gondolataim teljesen elterelődtek a félelmemről..
egyrészt Louis adott egy kis töprengeni valót másrészt meg Liam James Payne fogja a kezemet.
Ez már most érdekesnek bizonyul...meglátjuk mi lesz még ebből...

4 megjegyzés: