Little Horan 2 Húszonegyedik fejezet.


Fejiről:Vannak benne kisebb poénok de most próbáltam a végébe komolyságot rakni..mert egy életet nem lehetr csak elpoénkodni..(:Kérlek írjátok le a végén a véleményeteket kíváncsi avgyok hogy tetszett ez a kicsit komolyabb fejezet:)


21.fejezet.


"Az a látvány ami a szemem elé tárult egyszerűen borzalmas volt és leírhatatlan."


A slaugból folyt a víz így az egész kertben állt a víz.A tuják le voltak vágva alíg volt rajtuk levél.
A cserepesvirágokból csurgott ki a víz,és a amit a földbe kellett volna ültetni azok szét dobálva a kertben.A fűnyíró is úszott az árral ami a kertben volt.
A virág magok is a kerti folyónkban úsztak a fűmaggal együtt.Ezt azonnal helyre kell hozni mielött anyu hazaér a piacról és a boltból.
Gyorsan leszaladtam a lépcsőn  ki a nappaliba.
-Na ide figyeljetek ti mocskos banda most azonnal húzzatok kifelé a kertbe!Mielött még anyu hazaér valami elfogadható látványt kell kreálnunk.Gyertek csajok ti is kell mindin segítő kéz.
-Héhéhé kislány nyugi.mi most pihenünk szépen maradj csöndben és üljle te is.-mondta Louis nyugodtan.
-Na Louis William Tomlinson most kihúzod a seggedet vagy én magam rángatlak ki és ti is.-mutattam a többi henyélőre.
-Jó én kimegyek de csak akkor ha ők is jönnek.-mondta Liam majd felállt a kanapéról és karbafonta a kezét.
-Én nem megyek.-mondta egyszerre a másik négy fiú.
-Oké akkor ne gyertek de ezt még visszakapjátok..Hanna ,Laura gyertek.-a két lány felállt a kanapéról ahova Liam vissza akart ülni.
-Nonono én azt mondta akkor jövök ha ők is.-mondta Liam mire én olyan csúnyán néztem rá ahogy csak tudtam.-Jó,na megyek.-állt fel és elindult kifelé.
-Papucs.-vigyorgott Niall.
-Pont úgy mint te.-mondta Hanna majd megfogta Niall kezét és felrántotta a kanapéról.-Kifelé dolgozni te mamlasz .-mondta és szó szerint kilökte az ajtón.
-Én nem megyek.-mondta gyorsan Harry majd megrakadta a kanapé karfáját.
-Azt te csak hiszed.-mondta Laura.-Niall,Liam nem érzitek ti ezt igazságtalannak hogy nektek kell dolgozni és nekik nem gyertek segítsetek kivonszolni őket.
A két fiú vállat rántott majd egymásra néztek és bólintottak majd megragaták Harryt és lefeszegették a kanapéról majd így a a nagy egóssal és a csíkos galambimádóval.
-Ahj.-nyögött Louis.-Nincs kedvem ehez.-nézett szúrósan.
-Miért szerinted nekünk van?!-kérdeztem majd a kezébe nyomtam a gerebjét hogy dolgozzon.
Egy jó fél óra alatt sikerült úgy kipofoznunk a kertet hogy még anyu sem fog ráismerni.
-Na ki a király?!-kérdezte Louis öntelten.
-Hát nem te.-mondta Hanna unottan.-Mert mi.Haha..én Lizzie és Lau vagyunk a legkirályabbak.
-És én?!-jött ki Zyta a kertbe.Hol volt ez eddig?-Amúgy vicces volt végignézni amit csináltatok.Csajok ti igazi vezető alkatok vagytok.
-Tudjuk.-vágtuk rá egyszerre.
-Valakinek csak meg kell nevelni ezeket az elkényesztetett dalos madarakat.-mondtam majd megveregettem Louis vállát mert ő állt a jobb oldalamon.
-Nagyon vicces vagy.-mondta Zayn aki éppen a locsolócsövet csavarta fel.
Öt perc hallgatás után mindenki besereglett a házba és leült a tv elé.Éppen Seherezádé levetette volna magát a háztetőről de a hős Emánuel elkapta pont akkor ugrott be a tv elé Zyta. 
-Van egy remek ötletem lányok mit énekeljetek a mentor házban.-mondta izgatottan.
-És ez most hogy jön ide?-kérdezte az egyik tökfej pontosabban a tulajdon bátyám.-Megint lemaradtam egy kulcs jelenetről.elegem van már egyszer zayn miatt most meg miattad ne mindig a tv elé ugráljatok be.
-Jaj bocsáss meg.-mondta Zyta gúnyoosan majd arább állt és folytatta.-Nos énekeljétek Lady Gagától a Marry the night-ot.-mosolyodott el majd vissza ült  a fotelbe.
-Na ez egy tök jó ötlet.-mondta Laura és ő is felugrott a tv elé.
-A fenébe már a hatalmas feneketekkel másszatok már ki a tv elől.-mondta Niall már idegesen.
-Tudotommal ismétlik.-vágott vissza Lau gúnyosan.-És nincs is nagy fenekem.-szomorodott el.
-Hát persze hogy nem.-vette át a szót Harry.-Tied pont úgy jó ahogy.
-Témánál vagyunk.-mondta Louis.
-Annál hát, és számomra elég öhm kínos.-motyogta Lau.
-Szerintem hagyjuk ezt atémát.-mondta Hanna.-Inkább menjünk és nyomtassuk ki a dal szövegét-állt fel ő is a tv elé.
-A rohadt életbe már!Mássz ki a képernyőből.-lett pipa Niall.
-Jól van na harapd le a fejem.-mondta Hanna majd mi 4-en mármint a 4 lány felvonultunk a szobámba és kinyomtattuk a szöveget.
Miután kinyomtattuk vissza mentünk a fiúk körébe vagyis már csak 4 fiú volt ott mert Liam nem volt köztük.
-Hol van Liam?-kérdeztem érdeklődve.
-Telefonál és menj a tv elől.-motyogta Niall.Ekkor jött be Liam a telefonnal a kezében.
-A menedzser volt.-közölte.-Azt akarja hogy ma Dublinban leadjunk egy gyors koncertet,és azt kérdezi megfelelő e és hogy ha igen akkor oda tudunk e menni 3 órára?!!!.-közölte a hírt.
-Nekem jó..de akkor már indulni is kell.-közölte Zayn.
-Akkor menjünk.-állt fel Louis is.
-De várjatok akkor visszahívom.-mondta Liam majd kiment a konyhába telefonálni de 5 perc múlva vissza is jött.
-Értünk küldd egy limót.-vigyorgott majd leült a kanapéra.
Egy jó óra elteltével itt is volt a limuzin a fiúkért.
-Akkor mi mentünk.-kiáltotta Louis majd beült a limuzinba.
-Várjatok.-mondtam majd odaléptem a nyitott limuzin ajtóhoz.-Minket nem vinnétek?-kérdeztem kiskutya szemeket meresztve a fiúkra.
-Jó gyertek.-hatódott meg Louis.Én intettem a kezemmel a csajoknak hogy jöjjenek és beszálltunk mi is.
Egy jó fél óra kellett ahohoz hogy oda érjünk Dublinba.Ott egy hatalmas színpad volt felállítva és ezernyi rajongó volt ott.
A fiúkkal bementünk a színpad mögé ami körül volt kerítve egy kerítéssel,és kis sátrak voltak felállítva.Az egyik sátorban találkoztunk a fiúk menedzserével aki minden fiú kezébe nyomott egy mikrofont kivéve Nialléba.
-És Niall ?-kérdeztem meglepetten,mire a menedzser rám nézett majd összehúzta a szemét.
-Ő ma csak gitárral kíséri a koncertet.-nézett rám lenéző tekintettel.Én testvéremre néztem akinek a szomorúság látszott a szemeiben.
-Tessék?!-kérdezte a másik 4 fiú egyszerre.
-Tuti hogy nem.-szállt szembe a menedzserrel Louis.-Niall is énekelni fog.
-Hagyjad.-mondta Niall szomorkásan.
-Ne hagyja.-mondta Hanna is.-Niallnek joga van énekelni.
-Pontosan.-mondta Zyta és Lau egyszerre.
-Ti kislányok vagytok még és maradjatok csendben és majd én eldöntöm hogy Niall énekel e vagy sem.Amúgy meg kik avgytok ti?!-mondta a menedzser.
-Én Niall huga vagyok.-húztam ki magamat.
-Én Niall barátnője.-tett ugyan így Hanna is.
-Én Harry barátnője.-mondta Lau jó hangosan.
-És én meg Niall és Lizzie unokanővére.-mondta Zyta is.
-Aha.-mondta a menedzser unottan.-Nos fiúk énekeljetek be és te Niall meg gyakorolj kicsit gitáron.
-De..-mondtam volna ha Niall nem néz rám csúnyán.
-Ha Niall nem énekel én sem.-tette le Louis a mikrofonját az asztalra.
-Louis ezt nem csinálhatod.-közölte a menedzser.
-Ó dehogynem.-szállt be Liam is.-akkor ha Niall nem énekel én sem.
-Igazuk van.-mondta Zayn és letette ő is a mikrofonját.
-Akkor Harry csak te énekelsz remélem tudod a szövegeket.-mondta a menedzser.
-Én a barátaim nélkül nem énekelek.-majd ő is lerakta a mikrofont.
-Óóó hogy..fúú.-mondta a menedzser.-Jó nyertetek.-mondta mérgesen majd niall kezébe nyomott egy mikrofont.
-Miért csináltátok??-nézett kérdően a fiúkra testvérem mikor a menedzserr arébb ment.
-Mert nélküled nem One Direction a One Direction vagy mind énekelünk vagy egyikőnk sem.-mondta Louis diadalmasan.
-Ez így igaz.-erősítettem meg Louis mondandóját.
Abban a maradék negyed órában még a fiúk beénekeltek  majd miután az is letelt felszaladtak a színpadra.
Mi oldalról néztük őket.Mikor Niall beleszólt a mikrofonba tisztán lehetett hallani hogy az övé milyen halk a többierké meg milyen hangos.
Miért pont ő?!Ez hihetetlen!Nem fogom ezt annyiban hagyni.
Éppen elkezdődött a One Thing mikorintettem Harrynek hogy jöjjön ide,mivel ő állt hozzánk a legközelebb a színpad szélénél.
-Hallottad?-kérdeztem mire ő bólintott.-Niall mikrofonja le van hallkítva mikor az ő része jön nem cserélnél vele addig?-kérdeztem bátortalanul mire ő bólintott majd énekelte a saját részét.
Láttam mikor Niall része jött a menedzser majd fel robban mérgében hogy Harry kicserélte a mikrofonbját Niallével.
Miután lement a koncert hazamnetünk otthon elmeséltük anyunak hogy Niallal hogy akart kiszúrni a menedzser és hogy ez nem mehet tovább így!Így is a hírek arról szólnak hogy Niall-t ki akarják tenni 
az 1D-ből!Mikor ez nem igaz csak a menedzser kavar.Anyu azt tanácsolta hogy le kéne váltani a menedzsert vagy esetleg beszélni vele.
Anyu még azt is mondta hogy szép dolog volt a másik 4 fiútól hogy azt mondták hogy ők nem énekelnek ha Niall sem.
******************************************************
Három nap elteltével ez a hír napvilágot látott.A sztárokkal foglalkozó oldalak a híreikben arról írtak hogy mi van Niallel meg hogy őt szemelte ki a menedzser.
Több pletyka is napvilágot látott az egyik az volt hogy Niall maga akar kilépni az 1Dből a másik meg hogy a menedzser akarja hogy ne énekeljen.
Természetesen a másodikat erősítették meg a fiúk is mert tegnap kijött egy riporter kérdezősködni.
A twitter tele van a #LetNiallSing felirattal egyik nap még világtrend is lett belőle.
Tegnap a fiúk Londonban adtak egy koncertet ahol Niall el is sírta magát mert a rajongók a szólóit énekelték és ez neki annyira jól esett hogy nem bírt mit tenni elsírta magát.
szóval a One Direction igen komoly problémákkal kűzd most!De nincsenek egyedül.Mivel ez a hír napvilágot látott mi a csajokkal egyre kevesebbet tudunk a saját dolguinkal foglalkozni!Mivel Niallben tartjuk
a lelket és azon vagyunk hogy ne omoljon össze a menedzser miatt így nem jut arra időnk hogy próbáljunk.
-Lányok ez így nem mehet tovább.-mondta Niall.-Muszáj próbálnotok.Holnap jól kell szerepelnetek gyerünk gyakorolni.-mosolyodott el.
-Oké de ha jössz kritizálni csak akkor.-közölte Hanna kedvesen majd megsimogatta az arcát és megpuszilta.
-Persze..-mondta majd felkelt a kanapéról és elindultunk próbálni a garázsba.
Igaza volt Niallnek hogy nagyon kellett nekünk ez a próba!Az egész délutánt végig próbáltuk és a másnap délelöttöt is.
Ma jól kell szerepelnünk a mentor házba meg fogjuk csinálni.Én érzem hogy sikerülni fog.
-Ahj fiúk ugye elvisztek?!-kérdeztem vigyorogva.
-Persze drágák.-mondta Louis.-Tegyétek csak le a nagyságos feneketeket az űlésekre.
-Köszi!-mondtuk hálásan nekik egyszerre.Zyta otthon maradt anyunak segíteniés azt mondta hogy majd innen szurkol nekünk és azonnal hívjuk majd.
Beültünk a kis buszba és elindultunk Simon háza felé.Liamet azt hittem kinyírom vagy megfolytom.
-Lányok nyugalom!-mondta hatalmas levegőket véve.-Nem lesz semmi gond.Csak ne gondoljatok a kettőre!Értitek?!Soha ne gondolj a kettőre.!
-Igen értjük.
-Ez egészen biztos?!-kérdezett vissza.
-Igen.-vágtuk rá egyszerre.
-De akkor is soha ne a kettőre.
-Jól van na értjük.-lett ideges Zayn.
-Te ne szólj bele inkább fésülködj meg úgy látom egy tincs bal oldalt van és annak jobb oldalt kéne lennie.
-Jézusom hol?!-kapta elő Zayn a tükrét.-Hééé átvágtál.
-Tudom.Nos lányok értitek tutira?!-idegesített tovább.
-Igen.-kiáltottunk egyszerre.
-Jól van na nem kell kiabálni.
-Ha mégegyszer kimondod hogy kettő esküszöm kanalakkal foglak kínozni addig míg már simán megeszel egy huzamban kanállal 12 tál levest.-mondta Hanna fenyeegetően.
-Jó na.-nyugodott le.
Mikor végre odaértünk a fiúk is kiszálltak a kocsiból és még kaptunk tőlük egy bíztató ölelést,majd elhajtottak.
Még láttam ahogy Liam mutat egy kettest és kacsint egyet mire megráztam a fejemet majd szembe fordultam a hatalmas kapuval.
-Mehetünk?!-kérdeztem barátnéimra nézve.
-Nossa,nossa.-kezdte énekelni Hanna,ez hülye.
-Úristen.-mondta Lau majd elindultunk befelé.Az udavaron gyülekezett a többi csapat is.
Simon kijött és bemutatta nekünk a segítőjét aki nem más volt mint Lady Gaga.
Ekkor hírtelen a zsebemben rezegni kezdett a telefonom.Elővettem és megnéztem mivan már megint.Ohh csak egy sms-m jött Liamtől.
Ez állt benne:"Felejtsd el az összes okot amiért nem fog sikerülni, és higgy abban az egyben amiért fog. Puszi:One Direction"
Ezt az sms-t természetesen megmutattam hannának és Launak is.
-De cukik.-mondtaák egyszerre.
-Aham.-mondtam.
Ekkor láttam hogy bemegy az első csapat aki énekelni fog.
Megtudtuk hogy mi leszünk a másodikak.Én gyorsan elővettem a dalszöveget és még átrágtam vagy 3-szor,Hanna és Lau is ugyanígy tettek.
-Nagyon izgulok.-mondta Lau.-Mi lesz ha nem..-itt befogtam a száját.
-De sikerülni fog ne is mondd ki.-közöltem vele véleményem pont akkor mikor intettek nekünk hogy mi jövünk.
-Nossa,nossa.-mondta megint Hanna.
-Hajrá..-mondta a Light egyszerre,azaz a banda akivel jóban lettünk a táborban.
-Köszi.-mondtuk egyszerre mi is majd bementünk.
Simon és Gaga egy kanapén ült és várakozóan tekintettek ránk.
-Nos róluk beszéltem.-kezdett bele Simon.-Ő itt a Girl Direction öhm vagyis No Name Team.-dadogott a végén.
-Ohh az szuper .-mondta Gaga.-És mit fogtok énekelni?!-kérdezte egy mosollyal az arcán.
-Hát lehet hogy ez a sors furcsa fintora de tőled hoztunk egy dalt.-néztem Gagára.
-Pontosabban a Marry the nightot.-fejezete be Laura,Hanna meg csak bólogatott.
Lady Gagának ez nagyon tetszett láttam a szemén.
-Nos kezdjétek.-adta ki a parancsot Simon.Mi végig énekeltük a dalt.Lady Gaga a végén csak bólintott egyet majd Simon közölte hogy menjünk ki.
Kimentünk a csajokkal az udvarra és ott sétálgattunk.
-Szerintetek?!-kérdeztem a lányok felé fordulva.
-Szerintem egész jó volt..-mondta Hanna.
-Öhm szerintem meg borzasztó.-mondta Laura.-Szerintem nagyon elrontottuk.
-Ahj ne legyél már ennyire ,ennyire negatív.-mondta neki.
A telefonom a zsebemben rezegni kezdett.
-Halo.-vettem fel.
-Szia..-hallottam Liam hangját ami igen szomorkás volt.
-Baj van?-ijedtem meg.
-Igen méghozzá hatalmas.-közölte még szomorúbb hangon.






Kérlek írjátok le a  a véleményeteket kíváncsi avgyok hogy tetszett ez a kicsit komolyabb fejezet:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! *-* nagyon kíváncsi vagyok már, hogy mi a baj. Kérlek siess. És most olyan leszek mint Liam. Csókjelenet! ;)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.:3 igen,siess én is kíváncsi vagyok már:DD az előttem lévővel szintén egyetértek..csókot akar a nép.!XD :D

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁ....a legjobb résznél hagyod abba :///
    Nekem nagyon tetszett ez a komoly fejezet is :)
    És nagyon várom mi lett a baj ? :$$ . :// :(

    VálaszTörlés
  4. Én is várom a következőt... remélem nem az lesz a baj, amire gondolok... :( Egyébként ahogy itt mindenki mondja: CSÓKOT! :DD

    VálaszTörlés