Little Horan 11.fejezet.


11.fejezet.
"Én csak megráztam a szemem és vártam hogy elnyomjon az álom."


Reggel igazán kialudtan ébredtem.Kényelmesen aludtam.Niallnak igaza volt tényleg elfértünk ketten az ő ágyán pedig az nem francia ágy.
-Jó reggelt csipkerózsika.-köszönt vigyorogva Niall aki ott ügyködött a szobában.
-Hány óra van.?-kérdeztem majd nagyot nyújtóztam.
-Reggel vagyis inkább délelőtt 10 óra.
-Ohh az jó..tényleg Niall te jól aludtál
-Igen!Ahhoz képest hogy mádám azt vallotta kicsi az ágyam és ne férünk el rajta ketten ahhoz képest tök jól aludtam.
E beszélgetés után kikászálódtam az ágyból és kimentem Niall szobájából be az enyémbe..Lau és Hanna már nem voltak ott.
tuti már Lauéknál vannak vagy nem tudom.
Elvégeztem a reggeli teendőimet és lementem a konyhába.Ott egy cetli volt az asztalon.
"Gyerekek...elmentem Hannával sé Laurával a boltba majd jövünk és addig mosogassatok el.
Puszil:Anyu."
 Na remek.Egyedül vagyok 5 majommal egy házban.
-Jóóúú reggelt íídes kisléhányká.-mondta parasztosan Louis aki éppen befáradt a konyhába.-mit kapunk reggelire.?-vigyorgott majd leült az asztalhoz.
-Mit akartok?-kérdeztem meglepetten..még hogy én csináljak ezeknek reggelit.
-Én piritóst kérek.-jött be Zayn a konyhába.
Lassan az mindenki besereglett kivéve Liam.Vajon hol lehet ez a bolond?
Megcsináltam nekik a pirítóst mikor jól laktak én is leültem végre enni.Nem bírtam már ki hogy ne kérdezzem meg h hol van Liam.
-Öhm..hol van Liam?-kérdeztem a fiúk felé hajtva a fejem.
-Csak nem hiányzik a pasikád?-kuncogott Louis.Erre Niall csak rám nézett majd összevonta a szemöldökét.
Én Louisra néztem és én is összevontam a szemöldököm,és így feleltem..
-De Louis hiányzik.-majd nyugodtan ettem tovább.
Reggeli után úgy döntöttem elmegyek megkeresem Liamet.A házban körbejártam sehol sem találtam még a ház körül is tettem egy kört és ott sem volt.
Ezt elvitték az ufók?Vagy mi van?
A kertben álltam és nagyban törtem a fejemet hol lehet mikor hirtelen valaki hátulról elkapott és hajon puszilt.
-Úr isten Liam te..Jézusom és ha szív rohamot kapok?-kérdeztem vágtázó szívvel.
-Akkor újraélesztelek.-vigyorgott.
-Hol voltál?Miért nem reggeliztél?-kérdeztem tőle.
-Hmm..igen korán keltem én is elmentem anyukádékkal a boltba..gondolom elfelejtett engem odaírni a papírra.Megkért hogy segítsek nekik cipekedni meg minden.
-Ohh értem.-motyogtam majd megöleltem őt,és megpusziltam az arcát.
-Na de gyerekek ezt nem itt kéne..tudjuk hogy dúl a love de akkor sem itt kéne.-a hátam mögött Louis és Harry állt vigyorogva.
-Esetleg problémátok van?-kérdezte Liam illedelmesen.
-Igen..van..úgy bedobnánk most valakit vagy valakiket a medencébe!
-Ne könyörgöm csak nem engem kérlek könyörgöm.-könyörögtem nekik.De mintha ezt meg sem hallották volna elindultak felénk.Én gyorsan bebújtam Liam háta mögé aki védelmezően elém állt,de hiába őt is 
felkapták és a medencében landolt.Na én nem akarom így végezni,gondoltam,és futásnak eredtem be a házba fel a szobámba.
Hanna és Laura úgy néztek rám mint egy bolondra mivel ők a szobámban voltak.De én hogy nem vettem észre hogy hazaértek?Úgy látszik ennyire belemerültem Liam keresésébe.
-Lizzie neked mi bajod?Kivel fogócskázol?-kérdezte Hanna meglepődve.
-Senkivel csak Louis és Harry be akarnak dobni a medencébe,és most nincs kedvem úszni.
-Értem a problémát.Intézkedem.-közölte Laura.
-Harold Edward Styles!-vonta kérdőre.
A két fiú ekkor már a szobám előtt volt.
-Tessék egyetlenem..-mondta Harry.
-Na most kinyír a nőd minket.-vigyorgott Louis.
Erre felkuncogtam.
-Te meg ne röhögj ott hátul.-mondta Lou majd megindult volna felém ha hátulról valaki nem kapja el és ölelgeti meg vizes testével.
-Jézusom.-Louis akkorát sikoltott mint egy kislány.
-Ez a bosszú.-közölte Liam.-Puszit is kérsz?
Erre Hannáék már szakadtak a röhögéstől,velem együtt.
Liam még mindig Louis-t ölelgette és még meg is puszilta.
-Fúj-törölte le Louis az arcáról Liam nyálát.-Ezt máskor inkább ne,a csajodat csókolgasd.
Erre Liam felkacagott,de az örömnek hirtelen vége volt mikor anyu kiáltása hallatszott lentről:
-Ki volt az a marha vadállat aki összevizezte az egész előszobát és végig az egész lépcsőt?-hangjából kivehető volt hogy tiszta ideg.
-Hupsz.-mondta Liam.
Erre akkora csend lett hogy még a légy zümmögését is lehetett hallani,és ekkor megindult a lépcsőn a végzet.Mikor anyu felért az emeletre rögtön végig futtatta szemét mindegyikünkön hogy ki vizes.
Anyu szeme Liamen és Louison állt meg.
-Ti ketten..-motyogta.-Melyikőtök volt ez a kis agy kapacitású?
Liam és Louis egymásra mutatott.
-Mivel fiúk veletek úgysem megyek sokra..Lizzie ,Laura és Hanna ti biztos tudjátok..melyik volt.
Én a lányokra néztem ők meg rám.
-Louis volt.-mondtuk ki gonoszan.
-Tessék?De hát Liam hozta be és Liam volt és most komolyan rám fogjátok?-szegény össze vissza beszélt.
-na de Louis csúnya dolog volt összevizezni a fél házat és még Liamre is akarod kenni?-vonta kérdőre Louis-t.
-Hát igen Louis.-mondta Liam.
-De te..-anyám Liamre nézett.-mitől vagy vizes?
-Louis összevizezett.-felelt egyszerűen.
Anyu megint Louisra nézett és megrázta a fejét majd elindult a fürdőbe egy felmosóért és elkezdett felmosni és kitakarítani a fiúk után.
-Ezt még megbánjátok.Ilyen csúnyán kiszúrni velem.-mondta Lousi majd felhúzta az orrát,és elment Harryvel és a többiekkel együtt.
Én meg bementem a lányokkal a szobába.Beszélgettünk..mindenről mikor kopogtak az ajtón.ú
-Gyere.-mondta majd az ajtó felé fordultam.
-Sziasztok.-köszönt Liam majd elmosolyodott.-Nem baj ha elrabolom kicsit Lizzie-t?
-De csak kicsit.-mondta Lau és Hanna egyszerre.-Ő a miénk!
-Jojó..na gyere.-fogott kézen és indult le velem az autóhoz.
-Hova megyünk.-kíváncsiskodtam.
-Hmm..az titok.

3 megjegyzés: