Little Horan 4.fejezet.


4.fejezet.
"Idő közben Louisnak ötlete támadt amit meg is akart valósítani."

-Menjünk sétálni az erdőbe.-közölte velünk bolond ötletét.
-Nem.-mondta Niall.-Menjünk mindjárt kempingezni..tudtommal megvan még az a tó úgy 7-8 km-re innen bent az erdő sűrűjében.
-Ez de jó lesz.-kiáltott fel Harry.
-Marhára..akkor jó szórakozást.-mondtam majd elindultam volna befelé mikor valaki megfogott a derekamnál fogva és maga felé pörgetett és mélyen a szemembe nézett.
-Na húgocskám.-nézett rám kiskutya szemekkel.-Ugye te is velünk jössz.?
Tudta ,hogy ezeknek a szemeknek nem tudok ellenállni így már tudhatta hogy ezt a háborút ő nyerte.
-Jó..akkor megyek összepakolok.-mondtam.-Lau gyere velem te is jössz velünk.-erre Lau csak elmosolyodott és utánam indult fel a szobámba.
Mikor felértem rögvest pakolni kezdtem,Laura természetesen segített nekem meg hát egy nagyobb zsákba pakoltunk ketten mivel semmi értelme nem lenne 2 kicsit hozni.
Hallottam a fentről felszűrődő hangokat:
-Akkor én előszedem a sátrat.-mondta bátyám.-Anyu, hol vannak a sátraink?
-Jó akkor én meg hozok fésűt.-hallottam Zayn hangját.
-Lesz ott wifi?-kérdezte Liam kétségbe esetten.
Ezt a sok észt ami ezeknek van.
Mikor végre Lauval elkészültünk a bepakolással lefáradtunk a lépcsőn a hatalmas táskánkkal.
Ketten is alig bírtuk el úgyhogy rá kell tukmálni valamelyik okosra.Végül is mi még gyerekek vagyunk.
-Mehetünk?-kérdezte Liam felém fordulva.
-Mehetnénk...-mondtam majd szomorúan lehajtottam a fejem.-De túl nehéz a táskánk sajnos ketten is alig bírjuk el.,-néztem fel rá kiskutya szemekkel.
-Jaj Lizzie akkor cseréljünk ti viszitek az enyémet az nem annyira nehéz én meg  a tiéteket lányok.-majd egy hatalmasat vigyorgott.
-Megbeszéltük.-vigyorgott Laura majd Liam felé tolta a táskát.
Liam fel akarta emelni de ekkor szembesült a súlyával.
-Mit raktatok ebbe?Téglát?-nyögdécselt a hatalmas súly alatt.
-Csak azt ami kell.-közöltem nyugodtan.
-El tudom képzelni.-motyogta.
-Na elindulunk még ma?.-méltatlankodott Louis.
Erre a szóra mindenki felpattant és elkezdett kiáramlani az ajtón.Anyu még utánunk szólt félő hangon:
-Niall és fiúk vigyázzatok Lizzie-re és Laura-ra.!Lányok vigyázzatok a fiúkra..-mondta kedvesen de lehetett érezni a hangjában hogy félt minket elengedni 5 bolonddal.
Mindenki elindult.Annyit nevettem ezen a délután mint még szerintem soha annyira viccesen vitte Louis a hátizsákját és Liam nyögései voltak a legviccesebbek.
Zayn 5 percenként megkérdezte hogy jól áll e a sérója.Egyszer ezt Harry megunta és azt mondta neki hogy nem egy hajszál rosszul áll és erre Zayn teljesen megvadult.
Niall az én egyetlen kis bátyuskám meg körülbelül 2 percenként kérdezgette a puhány nokedlije hogy mikor érünk már oda és hogy lesz e jó kaja.
Egy szóval hihetetlenek ezek.Hogy miért szeretem ennyire ezeket a bolondokat?A válasz egyszerű:nem tudom.
-Megjöttünk.-mondtam.-Majd a táskáját Liamnek ledobtam és kiadtam a parancsot.-Gyerünk állítsátok fel a sátrakat.
-De...-kezdte Harry.-Azt hogyan is kell?
-Ne mondd már hogy még soha nem állítottál fel sátrat.?-mondta cinikusan Laura.
-Na majd én Niallel.-rántotta testvéremet maga mellé Liam.-Ti puhányok.
-Én is segítek.-mondta Zayn majd beállt ő is sátrat állítani.
Mikor végre sikerült felállítani a sátrat Niall rájött hogy nincs tűzifa így elindultunk keresni.
Én és Laura egy hatalmas nagy farönkkel tértünk vissza.Akkora hatalmas volt hogy az csak na.
-Na és lányok elmondanátok azt a hatalmas farönköt hogyan aprítsuk fel?-kérdezte hunyorogva Liam.
-Baltával?-kérdezett vissza Lau.
-És honnan a fészkes jó fenéből szedjünk baltát?-kérdezte Louis.
-Nem hoztatok?-csodálkozott el Laura.
-Szőkék..!-vágta a fejünkhöz Harry.
-Héhéhéhéhééééé no ide figyelj Haroldka az tény hogy Laurában van egy kis szőke de én bennem még egy cseppnyi sincs.
Én vöröses barna vagyok kikérem magamnak.-nyomtam meg az
-De a bátyád szőke.-hunyorgott Harry.
-És mit csináljak vele?-kérdeztem flegmán.
-Mi van velem?-szaladt elő a bokorból Niall.
-Semmi.-mondtuk egyszerre.
-Hát jó.
Mikor végre sikerült összehozni egy kis tüzet jött Liamtől az ötlet hogy énekeljünk valamit.Én rögtön nemet mondtam nem tudok énekelni.
Mindenki leült a tűz köré és Niall elővette a gitárját és lejátszotta az első akkordot,egy ismerős hang csendült fel..a One Thing.
Liam énekelni kezdett majd Harry folytatta.Olyan volt ez az egész mint egy személyre szabott kis koncert csak nekünk.
-Na Lizzie szálljatok be..!-könyörgött Niall.
-De..-kezdtem volna mondani de Liam közbe vágott.
-Nem az a lényeg hogy milyen a hangod hanem az hogy jól érezd magad.
-Igaza van.-mondták a többiek.
-Én sem tudok énekelni.-vigyorgott Harry.-Mégis énekelek.
Erre cinikusan szinte erőletetett röhögésbe kezdtünk Lauval.
-Még hogy te nem tudsz énekelni?-nézett Harryre Laura tágra nyílt szemekkel.
-Nem hát.-vigyorodott el a göndör.
-Bolond.-mondtam majd folytattam.-Akkor énekeljünk ..de ne nevessetek ki olyan nevetségesen rossz hangom van.
-Nem is!-mondta Niall halkan.
-Énekelj légyszíves nekünk bármit vagy ha nem egyedül akkor Lauval énekeljetek nekünk.-vigyorgott Zayn.
-Ne már.-mondta Laura.
-Nem csak veletek és halkan.-közöltem.
-Tudtam hogy nem merik....-harapta el a mondatát Louis.
-Dehogynem...-mondta Laura durcásan.
-Na akkor?-vont kérdőre minket Liam.
-Jó na Lau akkor mit?Valami olyat amit mind ketten tudunk és nagyon jó ..hmm....-gondolkozni kezdtem mit is énekelhetnénk.
-Énekeljétek el a What makes you beautifult.-vigyorgott Niall.-Majd én kísérlek titeket gitárral.
Lauval összenéztünk és bólintottunk.Niall játszani kezdett mi meg énekelni.
A fiúk végig hallgatták a dalt a végén meg csak vigyorogtak.
-Nos?-kérdeztem kicsit félve.-Őszinte véleményt.
-Szerintem jó volt.-mondta Liam majd elvigyorodott.-Hasonlít a hangod a bátyádéhoz.
-Ezzel Lilikém most azt akartad mondani hogy lányos hangom van?-döbbent le Niall.
-Nem csak megállapítottam hogy hasonlít rád a húgod.-válaszolt neki Liam.
-Tényleg?-tátotta el a száját Niall.
-Őőőő ja.
-És szerintetek?-fordultam Harry és Louis párosa felé.-Szóhoz sem juttok annyira szörnyű volt.
-Szerintem jobbak vagytok mint mi.-nevetett fel Louis.
-Na azt nem mondanám.Inkább énekeljünk egyet együtt.-közöltem kívánságomat.
-Jó de most mit?-kérdezte Louis.
-Énekeljétek el nekünk az I wantot..-kérte Laura ..-Az a kedvencem.
-Jó de utána a More Than This-t!!-vigyorogtam rájuk.
A fiúk készségesen zenéltek nekünk.Én már szinte el is aludtam Niall vállán mert mellette és Laura mellett ültem.
-Szerintem tegyük el magunkat holnapra.-mondta nagyot ásítva Louis.
-Akkor jó éjt.-mondtam majd bementem a sátorba .Laura is utánam jött és lefeküdt mellém,.mikor hirtelen eszembe jutott a 
kora délutáni medencés incidens.
-A bosszú ideje.-suttogtam Lau fülébe.

4 megjegyzés:

  1. Naggyonjólett..:) kíváncsian várom a kövit mikora számíthatok rá?:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már fennt is van:))Holnap jön a 6. fejezet és a 7. és lehet h a 8.is:)))))

      Törlés
  2. Imádom! :D Holnap estére már jön is a kövi? ( ...mert már érzem a bosszú édes ízét :DD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : 'DDD ez jóó: 'D érzed a bosszú édes ízét: 'DDD na szóval már fel is raktam az 5.et és holnap jön a 6.:)

      Törlés