Little Horan 12.fejezet.


12.fejezet.

"-Hmm..az titok."

-Na de mondd már el.-kérlek Liam.
-Jó..ha kapok valamit cserébe..
-Mit szeretnél?-és ekkor eszembe jutott valami odahajoltam és megpusziltam az arcát.
Ő erre csak rám mosolygott és beszélni kezdett:
-Elviszlek a családomhoz.
-Te jóságos Isten..-mondtam elrettenve.
-Most mi a baj?
-Hát és ha nem fognak kedvelni vagy nem leszek számukra szimpatikus?-ijedeztem.
-Biztos kedvelni fognak..biztos vagyok benne...meg abban is hogy Dorci tudod a húgom is kedvelni fog biztos.
-Van húgod?-döbbentem le.
-Soha nem meséltél róla.
-Tudom..amúgy szerintem jóban lesztek mert egy idős veled mert ő is 15 éves talán még idősebb is nálad pár hónappal.
-Aha értem és Dorcinak hívják?
-Öhm igen Dorci a neve de szereti ha Zsebinek szólítják.Szóval inkább Zsebi.
-Jó.
Az út további részében beszélgettünk jelentéktelen témákról.
Mikor odaértünk Liamék házához teljesen ledöbbentem.Egy gyönyörű kertes ház,pont amilyennek képzeltem.
Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a ház felé.Éppen mikor Liam ki akarta nyitni az ajtót akkor rántotta ki valaki pontosabban Liam húga azt hiszem.
-Liam.!-ugrott a nyakába.-Annyira hiányoztál.
-Te is .-ölelte vissza Liam testvérét.Annyira aranyosak voltak.Mikor befejezték az ölelkezést a lány felém fordult:
-Szia én Dorci vagyok de szólíts Zsebinek.
-Szia én Elizabeth Horan vagyok de kérlek szólíts Lizzie-nek azt jobban szeretem.
Rám mosolygott Zsebi majd kezet ráztunk.
Mikor bementünk a házba Liam szülei szinte szaladtak Liam felé.
-Kisfiam annyira hiányoztál.-ölelte meg anyukája Liamet.
-Te is anyu.-majd visszaölelte.
Ez a jelenet lejátszódott apukájával is.Miután az ölelkezést letudták azután szülei felém fordultak.
-Szia mi Liam szülei vagyunk én Karen vagyok és ő meg.-mutatott Liam apukája felé..-Geoff.
-Jó napot.-ráztam velük kezet.-Én Elizabeth Horan vagyok tudják Niall húga,de kérem szólítsanak Lizzie-nek.
-Szóval akkor te lennél a mi kisfiúnk szíve választottja..?-kérdezte Geoff.
-Öhm igen valami olyasmi.-erre a mondatomra Zsebi felkapta a fejét és idejött hozzám.
-Mindent el kell mesélned nekem.-teljesen be volt zsongva..-Na gyere..
-Na de Zsebi lehetnél illedelmesebb.-szólt testvére után Liam de az mintha nem is hallotta volna.
Zsebi maga után vonszolt a szobájába,leültetett az ágyra és rögtön a közepébe vágott.
-Mesélj vagy kérdezzek?-vigyorgott egy nagyot.
-Inkább kérdezz.
-Okés.
-Mikor jöttetek össze pontosan a bátyámmal?
-Tegnap.
-Júúúj tényleg?
-Igen.
-És szereted.?
-Ez nem kérdés.-válaszoltam.
-akkor jó.Na és milyennek találod a bátyám.?
-Kedvesnek ,aranyosnak,illedelmesnek stb.
-Az jó.
-Na és most a fiúk nálatok vannak?
-Igen.
-Az összes?
-Aha.
_Kérlek,nagyon szépen intézd el nekem hogy találkozzak Zaynnel.
-Még soha nem találkoztál vele?
-Nem mert Liam mindig azt mondja hogy most csak azért sem mert mindig genyó voltam vele mikor kisebbek voltunk.
-Haha..jó..de csak ha megígéred hogy ezentúl nem leszel vele genyó.-kuncogtam.
-Persze akármit.
-Jó majd szólok pár jó szót az érdekedben.
-Köszönöm.-ugrott Zsebi a nyakamba.
-Jól van.-mondtam és visszaöleltem.
-Te nagyon kedves vagy.-közölte mire én csak elmosolyodtam.
-Te is Zsebi,és köszi.-ő vissza mosolygott és ketten indultunk le a nappaliba .
Jól elbeszélgettem Liam szüleivel..meg úgy igazából mindenkivel míg fel nem merült egy kérdés.
-Lizzie mondd csak te hány éves vagy?-kérdezte mosollyal az arcán Karen.
-15 .-feleltem habozás nélkül, mire beállt a nyomasztó csönd a szobába.

7 megjegyzés: