Little Horan 17.fejezet.


 17.fejezet.

"-Orvost!"

Apu felhívta az orvost aki azt mondta hogy kijön.
Szerencsésen ide is ért csak egy volt a gond.
Nem 2 óra múlva kellett volna jönnie.
Na mind1 az a lényeg hogy megvizsgált és kiderült hogy nem vagyunk tesómmal halálos betegek ez csak egy sima influenza és el kell különíteni minket.

1 hét telt el és már mind a ketten jól vagyunk.Harold és Laura is kibékültek és újra mindenki boldog.
Anyu még mindig nem jött haza állítólag a nagymama állapota csak rosszabb lesz napról napra.
Nagyon sajnálom szegény nagymamát.Nem tudom mi lesz anyuval ha meghal.
-Lizzie élsz?-rázogatta meg Liam a vállam.
-Nem már meghaltam.-válaszoltam.
-Jézusom..ne mondj ilyeneket..-mondta,majd lement és kb. úgy negyed óra múlva jött vissza.
-Gyere.-fogott kézen.
-Hova viszel?.-kérdeztem mikor egy kendőt kötött a szememre.
-Nyugalom..bízz bennem.-mondta Liam nyugodt hangon.
-Öhm..oké.
Kicsit azért féltem hogy elesek annak ellenére hogy bízom Liamben .
Szerencsésen levitt a lépcsőn úgy hogy nem estem pofára.Éppen észleltem hogy az udvaron vagyunk mikor Liam ellépett mellőlem ,majd pár másodperc múlva visszajött és így szólt:
-Na vedd le a kendőt.-mikor levettem a kendőt egy olyan látvány tárult elém hogy az csak na.
Egy édes kis fehér gombócka volt Liam kezébe.Rögtön megsimogattam a kis cuki pofa fejét
Egy Westie-t kaptam Liamtől.De aranyos gesztus.Mindig is akartam egy ebet de soha nem gondoltam volna hogy meg is kapom.
Nagyon aranyos kis kutya volt.Liam rögtön a kezembe is adta.Szegényke remegett gondolom félt mert még nagyon pici volt.
-Köszönöm.-mondtam neki majd kapott egy puszit az ajkára.
-Igazán nincs mit.Tudod szerettelek volna valamivel meglepni és apukád mondta hogy mindig szerettél volna kiskutyát és akkor elmentem az állat kereskedésbe és ő ez a kis jószág rám nézett és szinte könyörgött a szemeivel nekem hogy őt vigyem.
-Akkor igazán jól választottál.-közöltem.-De mi a neve?
-Te döntöd el.-válaszolt Liamkém mosolyogva.
-Legyen..öhm..Flufy.-közöltem.-Nem mert Mary..lesz a neve..
-De Lizzie..-szólt közbe elmélkedésembe Liam.-Ez a kutya kisfiú.
-Ohh..az más.Akkor legyen Eddie..igen Eddie..pici Eddie..-simogattam meg a kis eb fejét.
-Te Liam..-kezdtem.-Hol vannak a többiek?
-Lauráéknál tudod ma kerti parti lesz és már mentek segíteni.-Megvilágosodtam..tényleg mondott valamit Lau csak gondolom megint elmélkedtem vagy 
valami ilyesmi.-Gyere menjünk.
-De várj hova rakom..?Hova rakom Eddie-t.?-kérdeztem legörbített ajkakkal.
-Szerintem Laura nem fog haragudni ha hozod a kiskutyát is.-válaszolt egy hatalmas vigyorral.
-És...-kezdtem volna.
-Csönd..gyere és menjünk.-gyorsan még beszaladtam a házba a pórázért mert Liam mondta hogy ott van .Rá is adtam a kis babucimra és hagytam had szaladjon előre vagyis hosszú pórázra fogtam.
Lauék házánál felvettem a kis ebet a kezembe és bementünk a hátsó kertbe.
-Úr isten..-kiáltotta Louis.-Mi az a kezedben?-rémült meg.
-Ez egy kutya.-néztem rá úgy mint egy hülyére majd Laurához fordultam aki éppen Harryvel volt elfoglalva.-Lau ugye bejöhet Eddie?-Erre Lau felém fordult majd mélyen a szemembe nézett és döbbent arc kifejezést vett fel az arca.
-Ki a fene az az Eddie?
-Hát..-adtam a kezébe a kiskutyám..-Ő lenne az.
-Istenem de aranyos, feltételezem hogy Liamtől kaptad ..és természetesen maradhat ez a kis cukor borsó.-mosolygott majd Harry felé fordult.-Harry tőled mikor kapok ilyen nagy kaliberű ajándékot?
Harry erre nem felelt csak megrázta a fejét és bámult és csak bámult...az a szerencse hogy nem gurultak el a szemgolyói.
-De cuki..-jött oda Niall majd átvette a kis kutyusom Lautól.-Liam öcsi ez jó választás volt majdnem olyan cuki mint én.
Erre felkuncogtam majd vissza vettem az ebemet.Laura azt mondta hogy nyugodtan elengedhetem a kertben nem lesz semmi baja.

-Na és mi is a neve?-kérdezte Louis mikor leültünk az asztalhoz ebédelni egy kis grillezett táplálékot.-Louiska?
-Nem nem Louis a neve a kutyámnak..mint már említettem Eddie a neve.
-Hmm..és honnan ez a név.?-tudakozott Louis.
-Nem tudom,ránéztem és olyan kis Eddie-s.-e szavamra a többiek felkuncogtak majd mindenki belefogott a táplálék szervezetbe juttatásába.
Az én pici ebem oda jött hozzám és elkezdett pitizni mert gondolom éhes volt.Én természetesen adtam neki egy kis húsit de a kis mohónak még kellett.Mikor leesett neki hogy tőlem biza nem kap többet a többieknél is bepróbálkozott.
Mindenki adott neki egy kis falatot.
Miután befejeztük a táplálkozást én a kiskutyám mellé leültem a fűbe.
Elkezdtem simogatni,rögtön hasra vágta magát nekem és kinyomta pici mellkasát hogy ott simogassam.
Érdekes..ilyen szeretetre méltó kiskutyát ritkán lát az ember.
Huhh..ez fura milyen csend van.Ohh hát persze Louis és Zayn elmentek a fagyizóba a városba a legjobb ízű fagyiért.Niall és Hanna a bal oldalamon
nyáladoztak Laura és Harry a másik oldalamon.Természetesen nem pont mellettem ültek hanem 10-12 méterrel tőlem.
Liam meg úr isten hol van Liam?
Hirtelen balra néztem mikor még hirtelenebb valaki megfogta a derekamat és megölelt..kitúrva helyéről Eddie-t.
Törpe ebem teljesen fel volt háborodva, hogy kitúrták a helyéről és abbahagytam a simogatását ezért bosszúból Liam ölébe mászott és össze-vissza kezdte nyalogatni arcát.

Vagy már 1 órája a fűben fekve ölelkeztünk Liammel és közöttünk újdonsült kiskutyám volt.Hanna és tesóm is így tettek pont úgy mint Lau és Harry.
Egyszer hirtelen Louis és Zayn rontott be mire mindenki felpattant..
-Képzeljétek el..-mondta rémült tekintettel Louis.-Szörnyűség történt....

6 megjegyzés: