Little Horan. 7.fejezet.


7.fejezet.

"-Milyen fogadást?-kérdeztem döbbenten."


-Fogadtunk.-vigyorgott Niall rám majd Liam felé fordult.
-Aha az már nekem is leesett de mi volt a tét?
-Hát hogy ki visz el a háztól előbb titeket és míg Niall zabált addig bevetettem sármomat.-kuncogott fel Liam.
-És mit nyertél?-kérdezte Laura.
-Míg itt vagyunk bármit kértek tőlem.-közölte Liam viccesen.-Azt Niallnak kell megcsinálnia.
-A hátizsák miatt?-kérdeztem.
-Jó meglátás kislány.-kuncogott Liam.
-Ohh..-mondta Lau.
-Na jó azt hiszem én elmegyek fürdeni és lefekszem..-mondtam egy ásítás közben.-Lefárasztottatok már délelőtt és akkor még a délután Liammel..uhh.
Majd miután befejeztem mondatomat elindultam fel az emeletre.Be a fürdőbe és lecsutakoltam magamról az utóbbi 2 nap porát.
Felfrissülve jöttem ki a fürdőből igazán jól esett ez a zuhany.Belebújtam a pizsomámba és lementem a fiúkhoz a nappaliba.Ott
voltak mind Lauval együtt.Mielőtt leültem intettem Launak hogy mehet zuhanyozni,ő pedig elindult az emeletre.
Én meg fogtam magamat és leültem Niall mellé a kanapéra.Valami Latin-Amerikai sorozatot néztek mivel valami Seherezádé meg ilyesmi volt benne,elég érdekes volt.
Olyan táncot járt az egyik csávó.Louis meg utánozni próbálta azon röhögtem egy sort.A klasszikus Latin-amerikai sorozat után átkapcsoltuk a MTV-re ahol éppen egy 
híradás ment a híres zenekarokról.Volt ott minden Take that-től a The Wanted-ig.A fiúk előre hajolva várták hátha őket is mutatják.Semmi semmi semmi nem mutatták őket,és ekkor
 hirtelen a képernyőre került a What makes you beautiful.Egyszerre ugrott fel mind az összes.
-Úr isten..azért ennyire nem kéne örülni este fél 10 van,és ti még így be vagytok indulva.
-De de de de Lizzie nézd milyen édes vagyok ott nézd már meg közlebbről na gyere már.-mondta Louis.
-Aha nagyon cuki vagy de innen is jól látlak inkább ti is üljetek le a seggetekre és bámuljátok magatokat.
Mikor végre sikerült leültetnem a kanapéra őket akkor pont jöttek a videó klipp utáni hírek.
"A híres One Direction zenekar egyre csak tőr föl.De most egy kis szabadságra hazautaztak turnéjuk után.Legjobb hír forrásaink szerint most Niall Horan házánál van a zenekar.
Egyesek szerint Niall megunta a turnéval járó sok hacacárét azért ment haza a bandával együtt ,mások szerint csak húgát akarta meglátogatni.Vajon mi lehet az igazság?"-hallgattam a tv közleményét.
-Heh csak az én drága kishúgom miatt...ez a sok barom mennyi baromságot tud összehordani.-mondta majd felém fordult és rám vigyorgott.
-Erre nem tudok mit mondani.-motyogtam majd én is rá vigyorogtam.
E izgalmak után néztük még a tv-t körülbelül úgy este 12 óra körül jöttem rá ,hogy elaludtam még hozzá a bátyám vállán.De hogy kerülök a szobámba?Érdekes.Vajon ki hozott fel?Ezeken törtem a fejem míg álomba nem merültem újra.

*~*~*

Reggel kómásan és fáradtan ébredtem.Barátnőm már nem aludt mellettem az ágyban mivel hatalmas francia ágyam van és így ketten is elférünk rajta.
Úgy döntöttem,hogy kimászok az ágyból.Sikeresen kimásztam majd bementem a saját kis fürdőmbe és megcsináltam a hajam,fogat mostam és felöltöztem miközben azon törtem a fejem hol lehet az én buta barátném.
És ekkor esett le nekem ma van a szülinapom..hivatalosan is 15 éves leszek.Vagyis vagyok mert reggel születtem 8 óra körül és most délelőtt 10 óra van rendesen bealudtam.
Épp hogy kiléptem a szobámból Niall elém ugrott.
-Húgi nem mehetsz ki.-közölte majd visszatolt a szobámba.
-Mert?-néztem rá döbbenten.
-Mert !-itt tuti készült valami én érzem.Úgy látszik tévesen hittem azt hogy elfelejtik a szülinapom.
-Na most már kijöhetsz.-közölte Niall.Majd kitárta előttem az ajtót.
Leindultam a konyhába és ekkor hatalmas meglepetésben volt részem.

1 megjegyzés: