Little Horan.2. fejezet.


2.fejezet.

"Fogtam egy ollót és apránként elkezdtem vágni a papírt,majd lassan feltárult előttem a csomag 
tartalma."


A doboz tartalma igen érdekes volt volt benne 2 szál rózsa és 5 tábla milkacsoki és egy levél.
A levél érdekelt a legjobban..így hát kivettem a dobozból és olvasni kezdtem.
Ez állt benne:

"Tudom hogy hamarosan találkozunk húgi de nem bírtam ki hogy ne küldjek neked valami szépet.
Puszil öreg haverod és cuki bátyád:Niall.
U.I.:Valami finom kaja legyen otthon mire odaérünk."

-De aranyos-kiáltottam fel majd elmosolyodtam.
-Na titkos hódoló?-kérdezte anyu kuncogva.
-Hogyne, ha a bátyámat annak tekinted.-néztem rá lenézően.
-Ja ,hogy a bátyádtól kaptad..és mi áll benne?Mégsem jönnek?-kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Angela ne beszélj butaságokat..-mondta Laura-Természetesen jönnek.
Majd odadobta a levelet anyunak .
-Ohh de cuki bátyád van mindig mondtam én.
-Tudom.-vigyorogtam.
Mire ezt kimondtam kopogtak az ajtón.Ha megint a postás esküszöm kiugrom valahonnan.Ajtót nyitottam az idegennek..vagyis nem is idegeneknek.
A bátyám és a többi banda tag álltak a szemem előtt.
-Húgi nem is örülsz nekünk?-vigyorgott rám kajánul Niall.
Ekkor pattant el bennem valami és ezt ordibálva Niall nyakába ugrottam:
-Bátyóóóó!Annyira örülök neked.-Majd puszit nyomtam az arcára.Ő visszaölelt engem majd szépen
 lefeszegetett magáról és bement az ajtón mellettem.Én a többieket is köszöntöttem.Zaynnek adtam egy hatalmas pacsit pont úgy mint Louisnak majd Liamet megölelgettem mert ő is a kedvenceim közé tartozott pont,úgy mint a többiek ,de ő olyan,olyan Liames.Harry-t is 
különleges módon köszöntöttem ő is kapott tőlem ölelést és még pacsit is.
-Hello csajszi.-köszönt Harry az én Laumnak.
-Szi..szi..szi..szia..Harry-akadozott Laura.
-Tudom ,hogy nagyon sexy vagyok de azért ennyire nem kéne elájulni tőlem.-vigyorgott Harry azzal a bájos vigyorával amitől az én Laurám elolvad.
-Harry hagyjad békén Laurát mert miattad fog elájulni na és szépen menj enni a konyhába.-adtam ki a parancsot.
-Igenis!-szalutált a göndör hajú.
Én is a fiúk után mentem a konyhába Laurástúl akinek lelki és testi támasza is voltam abban a pillanatban mert teljesen elfehéredett Harry látványától.
-Gyertek lányok ti is enni-mosolygott ránk anyu.
-Köszi de most nem vagyok éhes.-utasítottam vissza.-És szerintem Lau sem mivel öhm éppen még ájuldozik.
-Na de húgi!-méltatlankodott a bátyám.-Letagadlak.Mi az hogy nem akarsz enni?
-Hát kérem szépen az hogy nem vagyok éhes.-válaszoltam nyugodtan.
Ezzel lezártam a dolgot majd felmentem Laurástul a szobámba.Minek rontsam lent a levegőt semmi értelme nincsen.
Laurát magam mellé ültettem az ágyra és beszélni kezdtem hozzá:
-Ez így nem lesz jó.-közöltem vele.
-Mi ?Hogy?-kapott észhez a lány.
-Hát hogy ha meglátod Harry-t ennyire kiborulsz és elájulsz.
-Jó,  Lizzie tudod hogy mennyire cuki és jajj és olyan aranyosan mosolyos és juj és ahh..ahhww..elájulok.-ecsetelte a dilis barátném a dolgokat.
-Ohh valóban..?-robbant be a szobába a bátyám.
-Te te hallgatóztál?-kérdezte meglepettséggel a hangjában Lau.
-Baj?-nézett kiskutya szemekkel Niall.
-Talán..-mondta Laura durcásan..-De ugye nem mondod el...-fejezte volna be de ekkor belépett a szobába Harry.
-Nekem?-vigyorgott a göndör.
-Ti kis...-suttogtam.-Ezt még megbánjátok.
-De de de Harry tudod úr isten..-nyöszörgött Laura.
-Nyugi már megszoktam hogy áradoznak rólam a lányok.-kacsintott Harry Laura.
-De miért kellett hallgatózni?-kérdeztem szomorúan és lehajtottam a fejem.
-Ne harizz..-motyogta Niall.
-Jól van -mondtam majd megöleltem a bátyám,hiszen nagyon hiányzott már nekem.

9 megjegyzés:

  1. olyan cukii. Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. édeeees♥:) rakd a köviit:DD még ma ha lehett:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna csak holnap raskom ki a kövit:)Mára már elfáradtam annyit írtam,:3

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszett! :D Várom a kövit. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóóó....KANADA FOREVER^^XD
    amúgy tényleg nagyon jóó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szíípen+!!és igen _Kanada forever^^<3

      Törlés
  5. Remek ez a blog. Remélem össze jönnek. I love 1D

    VálaszTörlés