Direction msn;)Nem lopni én írtam^^

Direction msn.

Kis göndör macskaimádó bejelentkezett.
Cuki szőke haspók bejelentkezett.
Csíkos galamb bejelentkezett. 
Sexy Bradfoy Badboy bejelentkezett.
Távozz kanál bejelentkezett.

Cuki szőke haspók üzenete:

Milyen név már ez Zayn?xddddd

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

Hát sexy mint én.:$

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Még hogy sexy?!Majd ha olyan fürtjeid lesznek mint
nekem akkor leszel te sexy,és úgy pózolsz majd a vörös szőnyegen.:D

Csíkos galamb üzenete:

Igazavan a kis göndörnek imádom fogdosni a szaftos fürtjeit.:$$$♥:D

Távozz kanál üzenete:

Mitől szaftos?o.O :D

Cuki szőke haspók üzenete:

Lehet hogy multkor lekajáltam mert jó szaftos karajt ettem.Hmm..még érzem az ízét a számban.Mmmm.:$$

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Mi?!o.O Te lekajáltad a fejem?o.o

Cuki szőke haspók üzenete:

Nem tudom lehet.o.O De nem hiszem...

Távozz kanál üzenete:

Van fagyim*-*Csokis és vaníliás már csak egy villa kéne hozzá hogy megegyem.*-*

Csíkor galamb üzenete:

Kit érdekel a fagyid mikor a Harry szaftos kis fürtjeit lezabálta valaki?!:O

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

Jaj gyerekek remegek szinte!:||

Távozz kanál üzenete:

Mitől?o.O

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

Tükörbe néztem...

Cuki szőke haspók üzenete:

És mit láttál benne?Rosszul állt egy tincs?:OOOO

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Hahóóó!Valaki lekajálta a hajam itt senkit nem érdekel?:'(

Távozz kanál üzenete:

Jaj Harry nyugi könnyen megállapíthatod hogy lezabálták e a fejed csak fogd meg.:DD

Csíkos galamb üzenete:

Nee!Ne fogdd meg!

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Miért ne?O.o

Csíkos galamb üzenete:

Mert akkor a mocskos kezeddel hozzáérsz és kimegy az az isteni eper illat belőle*-*Ahhhhwww érzem az ízét.

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

o.O Úristen...x'DDD

Cuki szőke haspók üzenete:

Mi a gond?:Ox'dddd

Távozz kanál üzenete:

Gyerekek nem találom a villákat ki szórakozik velem csak kanál van a fiókba ahhoz meg hozzá nem nyúlok.:|

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Mosogass egyet!xd

Távozz kanál üzenete:

De..az ahj már!Oké akkor pill. xdd

Cuki szőke haspók üzenete:

Ok Liam te se vagy 100-as...de TI se..

Csíkos galamb üzenete:

Hámmer?:O Problémád van szőke?xD

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Cuki szőke haspók üzenete:

Nem zavar titeket hogy egy ugyanazon kanapén ülünk és msnen beszélgetünk?o.O Ehhez kell inteligencia.

Csíkos galamb üzenete:

Őőőő biztos.

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Van benne valami...xd

Sexy Bradfoy Badboy üzenete:

Igazatok van akkor én lépek hali.:D

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Detto!Puszipáááá*-*:'DDD

Cuki szőke haspóük üzenete:

Sziasztok barmok.

Csíkos galamb üzenete:

Szióka..de várjatok Liamnek nem kéne üzit hagyni?!:O

Kis göndör macskaimádó üzenete:

Majd rájön hogy kijelentkeztünk na csók^^♥

Csíkos galamb üzenete:

Oké.Pá.<333333

Kis göndör macskaimádó kijelentkezett.
Cuki szőke haspók kijelentkezett.
Csíkos galamb kijelentkezett.
Sexy Bradfoy Badboy kijelentkezett.

Távozz kanál üzenete:

Na vagyok..Úristen mi van itt?o.O
Ja hogy leléptetek!Köszi hogy szóltatok a sok népművészeti agyagedény-.-""""
Akkor én is lépek o.o :D
Sziasztok népek^^

Távozz kanál kijelentkezett.

4 megjegyzés: