Little Horan 2 Kilencedik fejezet.


9.fejezet.


"Elindultunk haza felé élményekben gazdak továbbjutásunkról."
-Anyuuuuuuu-rontottunk be a házba.-Továbbjutottunk.
-Láttam..és fiúk veletek beszédem van.-mondta anyu szigorúan.
-De miért?-döbbent le Louis.-Nem csináltunk semmit csak közöltük hogy a fának levele van.Tudod néhány kis gyerek még ezt se tudja.-mondta morcosan.
-Figyi anya van még mákostészta?-kérdezte Niall tanakodva.
-Ja a hűtőben csak meg kell melegíteni.-mutatott anya a konyhafelé.
-Minek azt melegíteni az így is jó?-kérdezte Niall.
-Hát kisfiam nem tudom kitől örökölted a gyomrod.Nos gratulálok lányok.De az vicces volt amit Hanna be kiabált.-nevetett anya.
-Persze már!Az vicces volt de az nem amit mi mondtunk?-kérdezte Louis szomorúan.-Ezt megjegyeztem Angela!-ment be akonyhába Louis morcos képpel.
Én úgy döntöttem hogy leülök egy kis Seherezádét nézni.Hanna és Lau viszont úgy döntött hogy hazamennek.
-Mi ez?-kiáltottam fel mikor bekapcsoltam a tv-t.-Niall nem azut mondtad hogy Seherezádé maraton van?Ez nem Seherezádé.Miez Niall?
-Mi?-köpte ki az éppen konyhából kijövő Niall a mákostésztát.-De hát..azt olvastam..
-Úgy olvasól mint Hanna..-közöltem.-Ő is igen fontos részleteken ugrik át.
-Na akkor nézzünk valami jó kis horror filmet.-jött be a szobába Harry és levetette magát a fotelba.
-Rémálom az Elm utcában..-vigyorogtam.-Várjatok még ne kezdjük még áthívom Hannát és Lau.
-De hát most mentek haza.
-Hidd el soha nem hagynának ki egy ilyet.-közöltem majd felfutottam a lépcsőn ahol majdnem vágódtam egyet.
Mikor végre ráleltem a telefonomra tárcsáztam is Hanna számát majd Lauét.Mind a ketten rögtön igent mondtak és hogy 5 perc múlva itt lesznek.
-Jönnek a csajok?-kérdezte vigyorogva Louis.
-Aha.-mondtam majd leültem volna a kanapéra de éppen csengettek.
Gyorsan ajtót nyitottam és beengedtem őket.
Épp el akartam indítani a filmet mikor Louis hirtelen felugrott:
-Várj..még kimegyek pisilni.-Mikor visszaért megiont megpróbálkoztam elindítani de megint közbe szóltak.
-Várj nekem is kell.-szaladt ki Niall.
Mikor végre visszaért lés indítottam volna a filmet Hanna pattant fel hirtelen.
-Várj kell popcorn.
Mikor végre már ő is visszaért úgy döntöttem megkérdezem van e valakinek még egyéb panasza.
-Még valaki valamit?-idegeskedtem.
-Hmm..ez a popcorn elég száraz megyek egy kis coláért.-állt fel Lau.
-Nyugi nagy levegő.-mondta Liam.-Be,ki,be,ki és ki és be..és...
-Jó tudom.-válaszoltam idegesen.-Lau nekem is hozz egy kis colát.
-Nekem is.
-Nekem is.
-Jó kuss.-mondta már tragikus agyi állapottal-Mindenkinek.
-Na akkor még valaki valamit?-kérdeztem.
-Megvagyunk.
-Ok akkor most én megyek ki pisilni.-mondtam majd otthagytam a problémás társaságot.
Mikor visszaértem megnyomtam a play gombot és elkezdődött a film.Kényelmesen elhelyezkedtem a kanapén.
Egy idő után már nem is mi féltünk hanem a fiúk kezdtek el parázni.
-Ne kislány ne menj be ne ne ne.-parázott Louis.-És erre bemegy.
Valahogy minden féle képpen meg akartuk őket szivatni.Mivel a sötétben alig lehetett látni valamit úgy dönmtöttem kimegyek pisilni.
-Hová mész?-kérdezte Liam.
-Pisilni ha megbocsájtasz.-mondta majd kivonultam a mellékhelységbe.
-Én kimegyek inni.-hallottam meg Lau hangját.
-Én hozok még popcornt.-Hanna.
-Ha találkoztok vele ..-mondta rémülten Louis.-Fussatok.
-Őőő oké.-nyögte Hanna.
Mikor úgy döntöttem hogy kijöhetek a mosdóból Hannáék már kinnt álltak.
-Nos akkor...-kezdett bele a gonosz tervbe Hanna.




Kérlek..írjatok komit*-*Lécci mondjuk véleményt a történetről akkor a fejiből a kedvenc részt másold le:)Köszi.*.*

7 megjegyzés:

  1. nagyon izgii:D gyorsan kövit.*-*

    VálaszTörlés
  2. Ezen jót nevettem. :D Ez az első történet, amiben azt lehet olvasni, hogy valaki kimegy pisilni. Nagyon bírtam! :D

    VálaszTörlés
  3. Sőt, nem is csak EGY VALAKI ment ki pisilni. :DD

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jó lett! A kövi nagyon izgi lesz! Az volt a legjobb amikor mindenkinek valami dolga volt! :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett várom a kövi részt!!!Mikor jöna a következő???

    VálaszTörlés
  6. Remek ez a blog! Nagyon jó fantáziád van! Csak így tovább!

    VálaszTörlés