Lttle Horan 22.fejezet


22.fejezet.

"Már csak egy volt a kérdés ....hol lehetnek a fiúk?"
-Hívjam fel Niall?-kérdeztem.
-Igen?!-válaszolt Lau.
Elővettem a telefonom és megkerestem a névjegyzékben Niall számát.Rögtön rá is kattintottam a zöld kis telefonra az az a hívás gombra.
2 csörgés után felvette.
-Na mi van húgi máris ennyire hiányzom?-viccelődött.
- Igen - közöltem - Meg tudhatom hogy hol vagytok most?
- Még mindig a reptéren.-ez az!!!
- Melyik reptéren?
- Hát itt Párizsban a reptéren,ne tudd meg mi van itt minden sarkon egy rajongó szegény Paul már alig tudja visszatartani őket..most is !Elsétáltam  egy kis ruha bolt előtt valami Str's nevű előtt és onnan is áramlanak ki a rajongók.-Istenem mi milyen szerencsések vagyunk ez a 
bizonyos Start's ruha bolt pont mögöttünk van.Megfordultam és hirtelen Hannát és Laurát egy oszlop mögé rántottam mert megláttam a fiúkat.
-Itt vagy?-kérdezte tesóm.
-Ja igen bocsi csak éppen..öhm vásárolunk a csajokkal.-hazudtam..Lau erre csak megrázta a fejét és valami olyat motyogott,hogy "tipikus Lizzie".
-Értem..na de én most leteszem mert át kell verekednünk magunkat még egy csapat lányon.szia húgi
-Szia..
A beszélgetés befejeztével Hanna rögtön letámadott.
-Mi a fészkes francért rántottál be egy oszlop mögé?!-kérdezte cinikusan.
-Mert itt vannak még a reptéren és pontosan annál a boltnál ahol álltunk 2 perccel ezelőtt.
-Ohh..és most hol vannak?-kérdezte Lau.
-Ott.-mutattam Harry-re aki éppen próbálta átverekedi magát a tömegen a kocsi felé amihez vészesen közeledtek.
-Menjünk oda mielőtt elmennek akkor végképp elvesztjük őket.-mondta Hanna majd megindult.Mi Lauval utána mentünk be a lányok sokaságába.
Sikeresen átverekedtük magunkat az első sorba kitúrva 3 lányt onnan.A fiúk a korláton belül mentek pacsit adva az első sorba állóknak.
Mikor Niall elért hozzám és megérintette a kezem hirtelen megfogtam és visszarántottam,szegény azt sem tudta mi van.
-Niall James Horan azonnal húzzál be minket a korláton belülre.-mormogtam a fülébe mert közelem rántottam magamhoz.
-Lizzie te mit csinálsz itt?-kérdezte meglepetten.-Előbb még plázáztál Lauékkal.
-Majd mesélünk..-válaszoltam.-De legyél szíves behúzni a korláton belülre.
-Fiúk várjatok.-mondta nekik mert ő ment legutolsónak. Liam visszanézett és ideszaladt hozzám és ő emelt át a korláton majd magához ölelt és megpuszilta arcom.
-Te hogy kerülsz ide?-csodálkozott.Miközben Liam és köztem lejátszódott a jelenet Harry Laurát húzta be a korláton belülre ,testvére meg Hannát.
A sikoltozó rajongók hirtelen elcsendesültek és mindenki minket nézett.
-Fiúk gyerünk.-mondta Paul majd belökdösött minket a limuzinba.A limuzinban én Liam mellé ültem ,Hanna természetesen Niall mellé és Harry meg Lau mellé.
-Nem akarjátok elmondani hogy hogy a fészkes fenébe kerültök ide?-kérdezte a még mindig meglepett Niall.
-Az úgy volt hogy olyan ritkán jártok haza és most is nagyon kevés időre jöttetek, így csajokkal úgy döntöttünk, hogy utánatok jövünk.-válaszoltam a kérdésre.
-De..-kezdett bele Liam.-Honnan tudtátok hogy idejövünk?Vagy miből vettettek repülő jegyet és hogyan mentetek ki a reptérre ?
-A reptérre a testvérem Zoey vitt ki minket a repülő jegyeket Lizzie fizette a zsebpénzéből.-most Hanna válaszolt.
-És honnan tudtátok hogy hol vagyunk?
-Niall mondta nekem hogy Párizsba jöttök..mikor ideértünk felhívtam Niall-t hogy mi újság és akkor ő közölte hogy még a reptéren vagytok és azt is hogy hol vagytok.
-Jók vagytok csajok.-vigyorgott Louis.-Detektívek..nem néztek ti túl sok Sherlock Holmes-t?
-Az az igazság hogy életemben nem láttam a Sherlock Holmes-t.-közöltem bólógatva.
-Dettó.-mondta Lau.
-Én se...-Hanna.
-Akkor az úgy cuki..de tényleg jók vagytok csajok.-vigyorgott Zayn is.
-Tudjuk hogy cukik és jók és még dögösek is vagyunk.-lebbentette meg a haját Laura.Erre mindenki felkuncogott.
Paul lehúzta a limuzin ablakát ami a vezető ülést és az anyóst ülést választotta el a több személyes tértől.
-Megkérdezhetem hogy kik ezek a lányok fiúk?Vagy csak pár rajongó?
-Igen én hatalmas rajongó vagyok!-mondta Lau,mire Paul összehúzta a szemét.
-Esetleg bemutatnátok nekem őket?-kérte Paul.
-Én Lizzie vagyok.-fogtam meg a kezét.-Pontosabban Elizabeth Horan.
-Jól hallottam?-kérdezte Paul.-Te lennél Niall kishúga?-vigyorgott.
-Hát igen..
-No szép,és a másik két leányzó?
-A barátnőim.-válaszoltam.-Na meg Lau-itt Laura mutattam.-Harryvel jár,Hanna meg.-itt Hannára mutattam.-Az én drága testvéremmel.
-Www..-mondta Paul.-Alig voltatok otthon 2 hetet és becsajoztatok.
-Én nem!-jelentette ki Louis és Zayn egyszerre.
-Hmm..hát jó.-mondta Paul majd visszahúzta az ablakot.
A limuzin egy szállodánál tett ki minket,Niall és Louis rögtön felfedezték a hotel minden zugát.
Fent a hatalmas luxus lakosztályban Louis felugrott a kanapéra ezt kiabálva:
-És most zúzzunk szét egy hotel szobát mint az igazi rockerek!!!Ohh yeahh!
-Louis tudod ezt mind szép és jó..de mi nem vagyunk rockerek.-közölte Liam nyugodtan.
-Óóóóóóó..-lett hirtelenjében csalódott Louis hangja.
-Éhes vagyok.-váltott témát Niall.-Menjünk már el enni valahova.
-És hogy akarsz innen kimenni ha a hotel szoba előtt vagy 100 rajongó vár minket?-kérdezte Zayn fejét megforgatva.
-Majd Paul segít...-mondta Niall..-De éhes vagyok menjünk már.-nyitotta ki a hotel szoba ajtaját,és kiment rajta.Mi a többiekkel követtük de a liftnél megtorpantunk,természetesen Louis miatt.

9 megjegyzés:

  1. köviiiit. gyorsaan. *____________*:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett mind! A kövire mikora számíthatunk? :)

    VálaszTörlés
  3. Miért nem megy el kajáért csak a három lány? Őket úgysem ismerik! Vagy a korlátos incidens miatt már igen? Mindenesetre kíváncsi vagyok, mit csinált Louis már megint. :D

    VálaszTörlés
  4. Kb mikor jön a kövi rész?????Am nagyon jó lett mint mindíg!!!

    VálaszTörlés
  5. jaja nagyon jóó!!^^ Louis rongál:D mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
  6. köszönöm:)holnap rakom fel a kövit reggel:))

    VálaszTörlés