Little Horan 2 Tizenkilencedik fejezet.




19.fejezet.


(Újra Lizzie szemszög)


"-Ezek meg hová tűntek.?-kérdezte hirtelen Hanna."


Úgy döntöttünk majd csak kiderüól hová tűnt a jó nép így leültünk tv-t nézni.
Körübelül egy jó óra múlva rontott be az 5 majmocska a szállásunkra.
-Ohh a mi lánykáink.-mondta Louis majd odajött és mind hármunkat megölelt.
-Neked meg mi bajod?-kérdezte Hanna.
-Hát tudjuk hogy bejutottatok láttunk mindent.
-Gratulálok lányok.-jött oda hozzám Liam és ölelt meg.
-Öhm köszi.-mondtam majd arcon pusziltam.Liam le ült mellém és a vállamon átrakta a kezét.
Pár perc múlva megcsörrent a telefonom.
-Szia anyu.-vettem fel.
-Hát Lizzie nem is mondod el a dolgokat?Bejutottatok vagy mi volt?Mondd már.-sürgetett.
-Jaj tudod anyu nagyon elvagyunk halmozva.És igen bejutottunk!-vigyorodtam el.
-Úristen gratulálok.-mondta anyu és a hangjában lehetett hallani az örömöt.
-Köszi na de most megyek pakolni.-mondtam majd tényleg elindultam pakolni be a szobába.-Megyünk haza.-közöltem.-Még ma otthon leszünk nos szia anyu.
Épp kinyomtam volna mikor any beleszólt.
-Várj Lizzie,holnap érkezik az unokatesód Zyta(ejtsd:Zita).-mondta majd elköszönt és letette.
-Gyertek már.-kiáltottam ki a tv elött henyélőknek.-Laura,Hanna gyertek pakolni menjünk már haza.
-Várj..-hallatszott a nappaliból.-Jake most öli meg Josh-t.-mondta Hanna izgatottan.
-Nem érdekel,gyertek már.-ennek ellenére sem jöttek.Hát én meg megfogtam magamat és kimentem a nappaliba és kikapcsoltam a tv-t.
-Ne máár.-kiáltotta Laura mérgesen.
-Mondtam hogy nem érdekel.Befelé pakolni.-mutattam a szoba irányába.Ők nagy kegyesen feláltak a fenekükről és elindultak pakolni.
Olyan fél óra alatt be is pakoltunk a bőröndünkben.
-Mehetünk?-kérdezte Lau.
-Ja,felőlem..toljuk a biciklit.-mondta Louis.
Elindultunk kifelé az előtérben találkoztunk Simonnal akivel beszélgettünk egy kicsit majd mentünk haza.
Mialött hazamentünk kiraktuk otthon Hannát és Laut is.Otthon anyu vacsorával várt miket.
-Gyertek biztos éhesek vagytok.-tessékelt be miket anyu.
-Mi a kaja?-kérdezte Niall csillogó szemekkel.
-Tök főzelék fasírtzal.
-Fúj azt nem szeretem.-fintorodott el.
-Hogy mi?-kérdezte Louis meglepetten.
-Hogy mi?-ejtette le a döbbenettől Zayn a kezében lévő palack vizet.
-Hogy mi?-fordult meg anyu egy lábossal a kezében.
-Hogy mi?-kérdeztük egyszerre Liammel és Harryvel.
-Most mi van?-kérdezte Niall fura fejjel.
-Jól hallottam?-kérdezte apu.-aki éppen ekkor jött le az emeletről.
-Ha arra célzol hogy Niall azt mondta hogy nem szereti a tök főzeléket akkor igen.-közölte Louis.
-Arra hát.Ilyet  még soha nem halottam tőle.-mondta apu,majd leült az asztalhoz.
-Akkor mit fogok enni?-kérdezte niall pánikolva.-Éhen fogok halni.Segíteség.-kiáltotta el magát.
-Nyugalom kisfiam-mondta anyu.-van grízestészta a hűtőben.
-Huhh anyu megmentettél.-mondta majd kivette a tésztát a hűtőböl és megmelegítette majd leült veléem szembe az asztalhoz,és rám nézett.
-Kérsz?-kérdezte meg teli szájjal.
-Kössz nem,inkább kihagyom.-mondtam fintorogva,ő erre csak vállatvont és falt tovább.
Vacsora után még telefonon beszéltem Laurával majd még a Niall laptopján chateltem kicsit és megnéztem a facebookom és a twitterem.
Twitteren volt vagy 120 követőm és facebookon meg 22 jelölésem.
-Úristen.-mondtam ki hangosan.-Mi ez?
-Mi?-ugrott be hirtelen Louis a szobámba halálra ijesztve engem.
-Louis..-mondtam ki.-A szívbaj hozod rám.
-Jaj bocsáss meg.-ült le mellém az ágyra,és belekukucskált a laptopomba.-Mi jót csinálsz.?-kérdezte
-Beszélgetek.-közöltem.
-Jujujuj.Ki az a Adam Parker?-vigyorgott rám.
-Ez az hogy én sem tudom.-mondta Louisnak.
-Lerázzam neked?-kérdezte.
-Megtennéd?-kérdeztem.
-Add ide.-majd kivette a kezemből a laptopot,és írni kezdett ennek az Adamnak.
Így nézett ki a beszélgetés kb...
Lizzie Horan üzenete:
A pasija vagyok.Szállj le róla.-.-"
Adam Parker üzenete:
Bocsi nem tudtam hogy pasija van.:/
Lizzie Horan üzenete:
Most már tudod öcsi és szállj le róla azonnal mert megtalállak.:@@
Adam Parker üzenete:
Jó,mondom hogy nem tudtam.:cc
Lizzie horan üzenete:
Akkor már tudod.:'DD
Adam Parker üzenete:
Ja,de megkérdezhetem hogy mi a neved?:D
Lizzie Horan üzenete:
Persze,Liam Payne vagyok.:DDDDD-Louis élvezi a helyzetet úgy látom az arcán.
Adam Parker üzenete:
Bocsi kérlek ne uszídsd rám a testőrödet léccike,tényleg nem tudtam,kérlek hagyj futni és ne küldd rám az FBI-t.:CC
Lizzie Horan üzenete:
Még meggondolom haver na de most hagyd a csjom puszipá;)
Adam Parker üzenete:
Oké,szia de kérlek ne.:||
Így végződött a beszélgetés.
-Louis te hatalmas vagy.-mondta majd a nyakába ugrottamk és megöleltem.
-Jól van azért ennyire nem kéne szeretni engem.-vigyorgott mire én csak megráztam a fejemet és
visszaültem elöző pozíciómba és bújtam tovább a laptopot.
-Ohh az ki?-mutatott arra a képernyőn akivel még beszélgettem facebook chaten.
-Katie.-mondtam.
-Az ki?-kérdezte összehúőzott szemöldökkel.
-Osztálytársak voltunk tavaly.-mondtam.
-Írhatok neki?-vigyorgott rám és megint kikapta a kezemből a laptopot.
-De..-kezdtem volna de csöndre intett,én meg csöndben maradtam és számonkövettem a beszélgetést.
Lizzie Horan üzenete:
Szia,Katie Louis vagyok.:D-írta ez a tökfej.
Katie Lainer üzenete:
Szia,őő Lizzie ne szórakozz velem.:D
Lizzie Horan üzenete:
Mondom hogy Louis vagyok.Ha kell kamerán megmutatom magam.-úristen Louist kinyírom.
Katie Lainer üzenete:
Oké mondjuk hogy elhiszem de akkor elmondanád ki a fészkes fene vagy?o.O
Lizzie horan üzenete:
Louis William Tomlinson vagyok tudod a One Directionból:)
Katie Lainer üzenete:
Jólvan Lizzie nem vagyok vicces kedvemben,ne szórakozz velem.:@
Lizzie Horan üzenete:
Ha nem hiszed el akkor had bizonyítsam be.-írta majd rákattintott arra a kis kamera ikonra és vártunk hogy behozza a képet.
Fogadd el.-írta Louis.
Katie LAiner:
oké,de Lizzie ennek mi értelme van tudom hogy te vagy és nem Louis.Mondjuk ha tényleg Louis lenne ott elájulnék itt hizsen rohadt helyes.:$$-majd elfogadta és megjelentünk a képernyőn neki.
Lizzie Horan üzenete:
Tudom hogy helyes vagyok.-írta Louis majd belevigyorgott a kamerába,és hangosan folytatta a mondandóját:
-Szia Katie.-vigyorgott.-Látod nem hittél nekem.
-De,de,de úristen..-láttam Katien hogy mingyárt elájul,mivel mi is láttuk őt a kamerán.
-Jézusom el ne ájulj.-mondtam.
-Nyugi nem fogok de hadd kapcsoljam ki kérlek na sziasztok nekem mennemkell mert úristen mert mennem kell.-majd kinyomott minket és még facebookról is kilépett.
-Miért fél tőlem?-keseredett el Louis.
-Szerintem nem éppen hogy fél hanem ő maga sem hiszi el hogy téged látott kamerán mivel te vagy a kedvence a bandából.-vigyorogtam majd megöleltem Louis.
-Tényleg?-nézett rám szinte mosolygó tekintettel.
-Aha.-mondtam majd elengedtem és rákerestem twitteren Louis nevére és rákattintottam a követés gombra.
-Te engem eddig még nem követtél?-tette színpadiasan a kezét a szája elé.
-Nem.-mondtam majd kikapcsoltam a gépet.-Vagyis mostmár igen.
-Jólvan.-mondta majd kiment az ajtón,én meg követtem valahogy rájöttem hogy éhes vagyok.Várjunk csak hiszen két órája volt vacsora.
Lementem a konyhába és készítettem magamnak egy szendvicset majd ki a nappaliba a tv elé.
-Te mit csinálsz?-kérdezte Liam majd leült mellém a kanapéra.
-Eszem?!
-Ilyenkor?-kérdezte majd az órára nézett.
-Miért ne?-kérdeztem vissza.
-Kísértetiesen kezdesz hasonlytani a bátyádra.-húzta össze a szemöldökét.
-Mert?-lepődtem meg.
-Két órája volt vacsora és te megint eszel,fogadunk hogy Niall is mindjárt megy keresni valami kaját a hűtőben?-kérdezte.
-Nem fogadok veled.-közöltem,miközben lenyeltem az utolsó falat szendvicset.
-Hát jó.
-Na akkor most elmegyek fürödni és aludni.-közöltem majd elindultam az emeletre.
Mikor elvégeztem esti teendőim és bementem a szobámba fura meglepetésben volt részem.


Kaphatok pár komit?:)*.*

11 megjegyzés:

  1. Isteneeeem de jó :') Nagyon nagyon tetszett amikor louis lerázta azt a pasit meg amikor avval a csajjal beszél..:DDD Nagyon jó volt ;)
    Így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)És nagyon örülök hogy tetszett:)^^

      Törlés
  2. szegény Katie! de azért vicces!kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Louis xD <3 Elképzeltem szegény csaj fejét xD És kaja-kaja-kaja, Lizzy, ejnye, egyre jobban hasonlítasz a bátyusodra! :D

    VálaszTörlés
  4. Dejódejódejóóó:D Juj Louis-tól félnekxD

    VálaszTörlés
  5. Én is szívesen vebkameráznék Louissal

    VálaszTörlés