Little Horan 2 Tizenötödik fejezet.


15.fejezet.


"Hirtelen egy gigantikus sikítás hangzott fel mire mindeki a konyhába szaladt."


-Mi a fene van már megint?-kérdezte Harry.
-Egy egy egy egy egér.-mondta remegő hanggal Lau.
-Bízd csak ránk.-mondta Louis.-Elkapjuk a kicsikét.
-Na most hogy ezt így megbeszéltük nem mehetnénk mert elkésünk.-mondtam.
-Ja de!-és már rohantunk is ki.Kb.5perc múlva ott is voltunk.
-Ennyit életem során még nem futottam.-mondta Lau.
-Aha..Ez mind szép és jó sőt mesébe is illő de még is mi a frász karikát fogunk mi énekelni?-kérdezte Hanna.
-Hú bakker!-mondtam.-Nincs itt Liam se!!
-Mmmmmm....ezt szívtuk.-mondta Lau.
-Ó van egy ötletem mit énekeljünk.-mondta Hanna.-Traintól a Drive By-t.-ötletelt Hanna.
-Hú jó az a szám.-mondtam vagyorogva majd a hajam a fülem mögé tűrtem.
-Na akkor meg is vagyunk.-mondta Lau.Gyorsan megpróbáltuk átvenni a szöveget amikor oda jött egy testes hölgy és azt mondta hogy induljunk.
Nagy léptekkel elindultunk a színpad felé.Mikor beértünk egy nagy tapsvihar kísért minket.
-Ó a kis Direction lányok.-nevetett Simon.Fúú már nagyon elegem van ebből.
-Mi fogunk hallani?-kérdezte Nicole.
-Train-Drive By.-közölte Lau.
-Akkor hajrá.-mondták egyszerre.Elindult a szám és mi neki is kezdtünk.Elég jól sikerült szerintem.
-Köszönjük lányok.Készüljetek fel holnap táncolnotok kell,és holnap után megtudjátok az eredményt.-közölte Cheryl.
Lementünk a színpadról,ki az előtérbe.
-Hanna táncról nem volt szó.-idegeskedett Lau.
-Hupsz kihagytam még egy lényeges infót.-mondta váll rángatással a lány.
-Mint mindig.-mondta unottan.
-Menjünk nézzük meg hogy elkapták e az egerünket.-mondta Lau.
Mikor beértünk a szállásunkra igen fura látvány tárult elénk.
A fiúk hasára volt egy párna rögzítve,fejükön szita kezükben egy fakanál.
-Ti mi meg a jó eget műveltek?-kérdezte Hanna tágra nyílt szemekkel.
-Elkapjuk az egeret.-közölte Louis.-Ohh Harry most gyorsan ugorj.-lökte Harry-t Louis.
-Majd én intézkedem.-mondta Hanna majd nyugodtan odament az egérhez és felemelte.-Erre kellett ez a nagy hajcihő?
-Hogy csináltad?-döbbent le az 5 fiú.
-Varázslaaaaaaat.-mondta igézően Hanna.-De várjunk hova tegyem az egeret?Harry fogd meg.
-Mi?Úristen vidd innen..-ugrált arébb.
-Akkor tessék Niall.
-Kihagyom..-nyögte és ő is hátrálni kezdtett.
-Tudjátok mit elviszem a gondnoknak.-Majd Hanna távozott.-Puhányok.-ez volt a végszava.
-De most komolyan ezt hogy csinálta?-döbbent le Liam.
-Tudjátok anyukája egy állatkereskedénél dolgozik és segít neki.-mondtam.
-Óóóó így érthető.-mondta fejét vakarva Zayn.A történtek után mindannyian lehuppantunk a kanapéra és bekapcsoltuk a tévét.Ilyen nincs.Nem ment Seherezádé,ezért a HBO-on egy filmet néztünk.
Egy horror film ment és éppen a gyilkos nyitott volna be a szobába mikor hirtelen Hanna kinyitotta az ajtót.Mindannyian felsikítottunk.Húú a szív bajt hozta ránk.
-Mi a fene folyik itt?-kérdezte meglepetten Hanna.
-Sátán távozz.-mutogatott egy keresztet Louis Hanna felé.
-Mi a bajod?-nyögte Hanna.
-Majdnem szívrohamot kaptunk.-mondta Liam.
-Miért is?Amúgy a gondnok elvitte az állatkát.
-Szerintem hagyjuk ezt a filmet.Rossz tapasztalataim vannak a horroral kapcsolatban.-mondta Louis.
-Szerintem is.-válaszoltam.-És inkább tanítsatok meg táncolni.
-Tessék?-kapta szája elé a kezét Zayn.-Táncot hallottam??
-Discora gondoltál?-kezdte el rázni Louis.
-Csak is.-mondta Hanna.
-Vagy esetleg.Akkor a forgalom megáll!És mehet tovább.-ingatta a fejét és a kezével mutogatott.
-És az én híres flik flakkomat vagy mi az.-mondta Liam nevetve.
-Esetleg egy kis balett.-pattant fel a kanapéról Harry,majd csinált egy művészi forgást.
-Jó mind1 fiúk...majd holnap meglátjuk mi lesz és akkor eldől.-muszáj volt leállítani őket hiszen még Niall jön a salsával vagy csacsacsával.
-Nos van egy remek ötelem.-hozta fel Lau.-Menjünk haza és hozzunk rendes ruhát.
-Hmm..jó ötlet.-mondta Hanna.
-Nem tetszik a rénszarvas?-vágta be a durcát Louis.-Pedig még az orra is világít.-nyávogott.
-Csönd vagy ledugom a torkodon azt a világító valamit.-mondta Hanna.
Miután ezt megvitattuk haza indultunk normális cuccokért.Még a kocsiból közöltem anyuval hogy jövünk készüljön fel.
Laut és Hannát is kidobtuk otthon mi meg mentünk haza.
Otthon anyu egy kiló kajával várt minket.Én evés helyett inkább ruhát kerestem.
-Jaj gyerekek megkérhetlek titeket hogy teregessetek ki míg elmegyek a boltba.?-kérdezte anyu mikor leértem a nappaliba a normális ruhákkal teli bőröndömmel.
Anyu éppen kilépett az ajtón mikor  bettopant a 2 barátném.
-Na fogjunk neki.-mondtam.
-Mégis minek?-kérdezte zavarodottan Hanna.
-Teregetnünk kell.
-Tessék?-nézzett furán Laura.
-Na hozom a cuccot.-mondta Niall.
-Ne..inkább majd én még kárt teszel benne.-mondtam majd berohantam a füdőbe és hoztam a kimosott lepedőket,ágyneműket és ruhákat.
-Teregetni.-adtam ki a parancsot.
-Akkor én leülök és nézlek.-mondta Louis.
-Nesze itt van teregess jobbágy.-dobta Hanna Louishoz Niall alsógatyáját.
-Az az én alsóm?-kérdezte Niall.
-Honnan tudjam az volt felül?!.-közölte Hanna.
-Mióta van neked szivecskés alsónadrágod?-mutatta Louis.


Kérlek komizzatok csak ne mindig olyat h kövit*-* stb:))Valami bíztatót xdd:)Komiii*-*

7 megjegyzés:

  1. nagyon zsír!Szívecskés alsó milyen drágaXDakkor jöhet a kövike:D

    VálaszTörlés
  2. Imádom amiket írsz :))
    Annyira vicces :'d
    Nem volt eddig Google fiókom de csináltam hogy komizzhassak <3 :DD

    VálaszTörlés
  3. szívecskés alsó.*-* cukii.:)xdd amúgy nagyon jó lett, esküszöm könyvet is írhatnál.:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a szivecskés alsó a kedvencem :D Ebből látszik mi fogja meg rögtön az embereket xD

    VálaszTörlés
  5. szerintem egyre jobba történet! :)

    VálaszTörlés