Little Horan 2 Negyedik fejezet.


4.fejezet.


"-Basszus....-mondtuk hárman egyszerre."


Míg álltunk a nagy tömegben párszor elénekeltük a dalt ..párszor...
Mondjuk volt vagy 15.Liam és Niall sem, könnyítették a dolgunkat.
Vagy 15-ből 2-re mondták hogy jó..még jó hogy nem zsűriztek.
Gyorsan megírtuk a jelentkezési lapot és kaptunk egy rajtszámot is.A rajtszámunk:2357.Hannára ragasztottuk a számot 
mivel ő volt az ötletgazdánk.
-Még is hova ragasszam?-kérdezte tétlenül Hanna.
-Aj add ide!-fogta meg Niall a cetlit és rá nyomta Hanna hasára a papírt.
-Még egy ilyen és soha többé nem kostolsz pörköltet azt garantálom.-mondta idegesen Hanna.
Mikor ők éppen elkezdtek majdnem bunyózni akkor monták be a rajt számunkat hogy menjünk.
-Ó te jó ég de csak kétszer volt jó de kétszer volt jó!-mutatta az ujján és a képünkbe is nyomta a kezét Liam.
-Nyugi így is nagy a nyomás!-üvöltötte le a fejét Lau.
Elindultunk az ajtó fele ami mögött a nagy színpad rejtőzött a négy zsűri taggal.Jöttek velünk a fiúk is mármint a One Direction maradéka.
Mikor oda értünk két műsor vezető fogadott minket egy hatalmas taps vihar hallatszott a közönségben.
-Ó hát itt van a híres One Direction két tagja.-üvöltötte a műsor vezető.
-Nos igen de nyugodjon meg nem mi fogunk szerepelni ha nem a lányok!-mutatott ránk Liam.
-Hát akkor..-lépett hozzánk a csaj.-Nos akkor színpadra csajok.-mutatott a színpad irányába.Illedelmesen elvetük a mikrofonokat és mire észbe kaptam már a színpadon is voltunk.
-Sziasztok!Kérlek mutatkozzatok be.-kérte Simon.-Ja és csapat nevet is szeretnénk ha van.-tette hozá.
-Persze hogy van mi vagyunk a Na Name Team.-jelentette ki Hanna.-És a nevem Hanna Knight.
-Én Laura Green vagyok.-mondta Lau.
-Én meg Elizabeth Horan.-mondtam félve.
-Tessék??Horan-t hallotam?-döbbent le Simon.
-Ja..-mondtam furcsán.
-Jó mind1,mind1 akkor kezdjétek.-mondta ki a végső szavakat.Még utoljára kinéztem a fiúkhoz és Liam heves kézmozgással mutatott egy kettest.Na jó ez nem normális.
Mikor elindult a zene mi bele is kezdtünk.A dal végén a közönség hevesen tapsolt.Váú ennyire jók vagyunk.
Vártuk a zsűri reakcióját.
-Nos lányok.-kezdte Cheryl Cole.-Ez nagyon szép volt gratulálok.
-Ti hárman nagyon tehetségesek vagytok.-mondta Simon.-De kérdezhetnék valamit Elizabeth?
-Persze nyugodtan.-válaszoltam.
-Te véletlenül nem Niall Horan testvére vagy?-kérdezte.
-De a húga vagyok amúgy a színfalak mögött van.-mutattam rá,mire ő beintegetett.
-Váú akkor látszik kitől örökölted a hangod.
-Köszönöm.-háláltam meg.
-Nos szerintem döntsünk.-mondta Nicole.Erre a négy zsűri mondott egy hatalmas IGENT!!!!.Akkorát sikítottunk hogy szerintem a közönség majd nem megsüketült.
-Köszönjük!-mondta Lau hálásan,majd kimentünk a fiúkhoz és a nyakukba ugrottunk.
Alig hittem el hogy tovább jutottunk pedig nem is gyakoroltunk olyan sokat.Te jó ég!Ez a tehetség jele.
-Ügyes volt csajok!-mondta Liam.
-Ja de most menjünk haza mert éhes vagyok!Vágyom anya pörköltjére.-mondta sóvárogva Niall.Beszálltunk a kocsiba és haza mentünk.Mikor haza értünk 3 dühös fiúval találkoztunk,akik karba font kézel várták vallomásunkat.
-Ti meg hogy a fészkes fenébe kerültetek a tévébe?-kérdezte Zayn aki most tért vissza családjától,pont úgy mint Louis.
-Egyet értek!A hugaim épp az x-factort nézték és hirtelen valami nagyon ismerőset hallotam,és berobbantam a nappaliba.El se hittem hogy ti vagytok!Ki is köptem a vizet és utána rohantam vissza!-mondta dühsen Louis.
-Figyelj tudtommal nem vagyunk felelősek beszámolni mindenről..-mondtam majd úgy döntöttem hogy elmegyek aludni mivel kimerültem,ezen a délután.
Hanna és Lau is követték a példám és ők is hazamentek pihenni mert holnap iskola...a következő kör jövőhéten lesz és addigra valami jó kis számot be kell gyakorolnunk.
Mielött még lefeküdtem aludni az interneten keresgéltem valami jó számot amit énekelhetünk majd.Mikor már majdnem leszédültem a székről annyira fáradt voltam inkább bemásztam az ágyamba alukálni.
Reggel teljesen kómásan ébredtem..el sem tudtam hinni azt ami tegnap történt velünk.
Most kivételesen időben ébredtem így volt időm bőven mivel még csak fél hét és háromnegyed 8-kor találkozunk itt elöttünk a csajokkal.
Miután felöltöztem lementem reggelizni ahol apu tevékenykedett a konyhában anyu mkeg éppen mosott.Várjunk csak anyu mióta mos reggel?
Sikeresen kiértem háromnegyedre a csajokhoz és együtt indultunk a suliba.
-Csajok várjatok.-kiáltott utánunk Harry.-Elkísérlek titeket.
-Minek hogy hazafelé kergessenek a rajongók?-kérdeztem a nagy okostól.
-Tudjátok mit ha nem engeditek hogy elkísérjelek titeket akkor eljövünk értetek Liammel és Niallel.
-Az mindjárt jobb.-közölte Hanna.
-Oké akkor sziasztok.-nyomot még egy puszit Lau arcára aki természetesen elpirult e gesztustól.
Sikeresen beértünk a suliba..nem is volt annyira szörnyű ez a nap leszámítba Leah-t és Mary-t,nagyon nem szívlelem a két csajt.
Ma csak a semmiért odajöttek és belénk kötöttek.Természetesen Hanna és én lealáztuk őket a sárga földig mert Lau-t kezdték el kritizálni a semmiért,és szegény meg sem bírt szólalni a döbbenettől.
Szerencsére viszont senki nem vette észre a tegnapi x-factor szereplésünk vagy lehet hogy észrevették csak nem mertek rákérdezni.
Mikor kiértünk a parkolóba megláttuk a fiúkat egy kis busznál.Vagányúl a busznak voltak támaszkodva mind az 5-en annyira vicces látvány voltak így hogy muszáj volt elnevetnem magamat.
-Csumi csajok.-vigyorgott Louis.-Menő az új járgányunk mi?
-Hát nagyon fergeteges.-mondta Hanna.
-Marhára.-válaszolt Lau is.
-Tudjátok nem kell ekkora felhajtást csinálni abból hogy eljöttök értünk a suliba.-mondtam majd odamentem Liamhez és arcon pusziltam.
-Dehogynem..ti vagytok a mi pici lánykáink.-mondta Louis.-Pici Hannuka,pici Lauka és a picike Lizzie babucika.
-Te Louis ilyenkor érzel valamit mert elég fura vagy.-közölte Lau.
-Igen azt a sok sok szeretet felétek csajok gyertek keblemre.-tárta szét két karját és megindult felém.Idejött és úgy megölelgetett hogy azt hittem a szuszt is kiszorítja belőlem ugyan így tett Lauval és Hannával is.
Ez volt az első csapás a mai nap álkalmával..és most meg a második.
-Nem ti vagytok az a No Name Team a tegnapi x-factoros válogatásról...?-kérdezte egy szemüveges srác ki mögött állt két szemüveges lány.

1 megjegyzés: