Little Horan 10.fejezet.


10.fejezet.


"Miközben Liam is előre jött mellém és kellemesen rám mosolygott és megfogta a kezemet,azon gondolkodtam vajon Niall mit is akarhat tőlem."

Otthon Niall rögtön berángatott az ő szobájába és leültetett maga mellé az ágyra.
-Lizzie...-kezdett is bele rögtön.-Biztos vagy te ebben?-kérdezte szinte esdekelve.
-Igen..szeretem Liamet.-válaszoltam magabiztosan.
-De..túl fiatal vagy még ehhez..muszáj ezt csinálnod?-kérdezte és szinte már sírt.
-Igen..mondom hogy szeretem őt akkor meg?-kérdeztem.
-De annyira sok a kor különbség.-próbált érvelni.
-Nem is szimpla 4 év.-vágtam vissza.
-Úgy látom nem tudok már semmit tenni az ellen hogy ne legyetek együtt.Így csak annyit kérek hogy nem akarok nagybácsi lenni még.-az utolsó mondatnál a szemem tágra nyílt és úgy néztem rá mint egy idiótára.
-Normális vagy?Nem akarok 15 évesen gyereket!Mit csinálnék vele?-kérdeztem még mindig döbbenten.
-Mit tudom én csak gondoltam szólok.-közölte majd megrántotta a vállát és megölelt.Természetesen én is visszaöleltem őt.
Együtt mentünk le a nappaliba  tesómmal.
-Anyunak hogy mondjam el?-súgtam Niallnek félve.
-Ezt majd Liam elintézi.-mondta hangosan,erre Liam felénk kapta a fejét és rám mosolygott.
-Mit kell elintéznem?-állt fel a kanapéról és jött felénk.
-Mondd el anyunak hogy mi van veletek a húgommal.
-Angela mondanom kell valamit.-indult meg a  konyha felé Liam.
-Mondd drágám.-válaszolt anyu.
-Angela maga szerint nagy gond lenne ha a lányának lenne barátja?-kérdezte félve majd körül nézett..e közben mindenki besereglett a szobába és hallgatták a beszélgetést.
-Öhm attól függ ki lenne az.-válaszolt anyu majd kezét csípőre téve Liam felé fordult.Liam erre hátrált egy kicsit.-Szóval az én kislányomat akarod?-mosolyodott el anuy.
-Öhm igen.-válaszolt Liam kicsit megilletődve.
-És Lizzie mit akar?-fordult felém..én hirtelen köpni nyelni nem tudtam a meglepettségtől.Én mit akarok?Eddig mindig ő döntött mindenből helyettem és most én mit akarok?
-Én én..-próbáltam mondani valamit.
-Akkor ti most jártok?-kérdezte anyu megilletődve.
-Igen.-vágta rá bátran Liam mire anyu hatalmasat nézett és felém fordúlt csípőre tett kézzel.
-Kisasszony te ezt hogyan is gondoltad?
-Háát így.-tettem én is csípőre a kezemet.
-Tudjátok mit én ebbe nem szólok bele.-közölte anyu.-Csináljátok azt amit jónak láttod de ehez szerintem apádnak lesz egy két szava.
erre csak vállat rántottam.Apu soha nem csinál semmit volt már barátom 12éves koromban ami igen rosszul végződött de szeinrtem ez viszont jól fog végződni.
Bementünk a fiúkkal a nappaliba és ott néztük a tv-t megint azt a hülye Latin-Amerikai sorozatot .Fúú már unalmas.
-Niall te haragszol rám.-kérdezte Liam kicsit meggyötört hangon.
-Nem..-válaszolt testvérem.-Semmi okokom nincsen rá amíg meg nem bántod a kishugom.
-Ohh akkor vigyázok..-monta Liam majd elmosolyodott.
-Na jó én szerintem elmegyek elteszem magam holnapra.-mondtam minden jelenlévőnek.
Mivel ma még Lau itt alszik és Hanna is már akkor hogyan fogunk elférni a 2 szeméyles francia ágyamon ötlött eszembe a dolog.
-Lau ,Hanna ti aludjatok nyugodtan az ágyamon.-közöltem velük.-Majd én alszom a földön.
-Dehát te vagy otthon nem akarunk kitúrni.-válaszolt rögtön Lau a kanapéról felkelve.
-Ti meg a vendégek na menjetek aludni mivel ti már megfürödtetekmondom én alszoma  földön és kséz.
Ebbe beletörődve indultak el a szobám felé én meg követtem őket.
Gyorsan én is lezuhanyoztam és fogatmostam,mikor kimásztam végre hulla fáradtan a fűrdőbő pont akkor kopogott valaki a szoba ajtómon.
Niall volt az.
-Csak azt akarom mondani..-kezdett neki.-hogy hallottam a konyhából a beszélgetéseteket a csajokkal és én szívesen felajánlom számodra a fél ágyamat.
-Jaj köszönöm niall nagyon aranyos vagy de nem kell elalszom én itt a földön.-mosolyogtam rá és cuktam volna be az ajtót de ekkor kitámasztotta és megfogta a kezemet.
-Ha szép szavakkal nem megy akkor erőszakkal biztos.-közölte majd rángatni ezdett szó szerint a szobája felé.
Szépen leültetett az ágyára majd lenyomott fekvő helyzetbe engem és betakart.
-Ez mind szép és jó de te hol fogsz aludni?-kérdeztem és rávillantottam kék szemeimet.
-Majd melletted.Bőven elférünk azon az ágyon ketten.-mondta majd becsúszott mellém az ágyba.
Én csak megráztam a fejem és vártam hogy elnyomjon az álom.

4 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod! *-* Mikor lesz új rész? :) Csak így tovább!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)Már fennt is vannak az új részek:)

    VálaszTörlés
  3. Oda vagyok a blogért.*_* Most találtam rá,és 1 nap alatt elolvastam 10 fejezetet..De a helyesírási hibákra figyelj...:))

    VálaszTörlés