Little Horan 2 Tizenharmadik fejezet.


13.fejezet.


"-Mégis miért?-kérdezte mire mi összenéztünk."


-Nem hiszem hogy tudni akarod..-mondtam neki.
-Tudjátok mit igazatok van.Nem izgat nagyon a dolog.-mondta unottan.
Odajött hozzánk egy szőrös ember és behívott minket hogymegvan a döntés.
-Sziasztok.-köszönt egyszerre a zsűri mikor felmentünk a színapdra.
-Tudjátok nagyon nehéz volt közültek választani.
-Ez már rosszul kezdődik.-súgta Hanna.
-Mind a 2-en remekül szerepeltetek de mint tudjátok csak egy juthat tovább.-folytatta Nicole.
-A döntésünk az hogy...-egy drágai szünetet hagyott Simon.-a lányok jutnak tovább.
-Köszönjük.-ugráltunk,mikor lementünk a színpadról máőt csörgött a telefonom.
-Most dugom le a torkán.-mondta Hanna.
-Igen?-vettem fel.
-Hányszor próbáltátok még el 2-szer?-hallottam Liam hangját.Vettem egy hatalmas levegőt.
-Hagyd abba vagy leteszem.-közöltem.
-De akkor is kettő.-nyögte.
-Oké szia.-majd kinyomtam,2 percre rá újra csörgött a mobilom.
-Liam Payne.-órdított bele Laura a telefonomba mivel ő vette fel.-Most leteszem.-mondta nyugodtabb hangon.
ezek után bementünk az x-factor házba a saját szobánkba.
3 órára rá hirtelen kivágódott az ajtó és becsődölt rajta a One Direction.
-Ti,ti mit kerestek itt?-kérdezte Lau.
-Ha a telefontnem tudjátok használni akkor jöttünk személyesen.-mondta Louis.
-És otthon elfogyott a paradicsomleves mert anyu keveset csinált és így jöttünk.-mondta Niall is.
-Itt sincs paradicsomleves..-mondta Hanna.
-Nem baj én meglátogatom a hűtőt.-jelentette ki Niall majd akonyhába ment.
-Ha már ott jársz hozz egy Colát.-mondta Louis.
-Most feltett szándékotok kifosztani minket?-kérdeztem.
-Probléma?-kérdezte Zayn.
-Van!Sok is.-mondtam.
-Lökjed..-mondta Harry.
Ekkor hatalmas levegőt vettem..
-Tudod Harold édes drágám nem veletek fogom megbeszélni..-közöltem.
-Jó aakor én most twitterezem.-vette elő telefonját.-Egyel több követő ez az!!-kiáltott fel.
-Ilyenkor mit érzel?-kérdezte Hanna.
-Örömöt.-mondta.
-Én elmegyek aludni.-közöltem.
-Veled tartok.-mondta Hanna.
-Én is.-mondta Lau majd elvonultunk volna ha valaki nem szól közbe.
-És velünk mi lesz?
-Ott a kanapé,a szakrényben találtok pokrócot van 3 darab osztozzatok.
-Őő..oké.-mondta Niall majd levetette magát.-Ez az enyém.
Harry odament és lelökte.
-Hiszed pajtás.
-Szerintem el lesznek ezek.-közöltem majd elmentünk aludni.
Olyan hajnali egy körűl arra ébredtem hogy hangok jönnek a nappaliból.El is felejtettem hogy ott vannak ezek a népművészeti agyag edények.
-Hanna,Lau keljetek..-kelteggetem őket.
-Úristen..mivan?Betörtek?-riadt fel Lau.
-Hoztam a nővérem extra tartású hajlakkját.-jelentette ki Hanna,majd elővette.
-Menjünk.-mondtam majd kitártam az ajtót.
A nappaliba érve igen fura látvány tárult a szemünk elé.

8 megjegyzés:

  1. Nepmuveszeti agyag edenyek:)):)) (kocsogok):)):D
    Ez nagyon jo:D varjuk a kovetkezot:D:)

    VálaszTörlés
  2. Kövit követelek e rögvest..:D

    VálaszTörlés
  3. Te egyre jobb vagy! De követeljük a kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  4. :D a kis köcsögök:D(persze jó értelemben) jöhet a kövi!

    VálaszTörlés
  5. "El is felejtettem hogy ott vannak ezek a népművészeti agyag edények." ezen szó szerint sírtam.xddd gyorsan kövit.:DDDDD

    VálaszTörlés
  6. Népművészeti agyag edények xDD Beletelt egy másodpercbe mire leesett, de aztán már én estem le a székről - persze a röhögéstől xD

    VálaszTörlés
  7. Lizzie Payne!! Ezt meg hogy merted!! Ilyenkor abbahagyni?!

    VálaszTörlés
  8. Azonnal rakom és örülök hogy tetszik^^

    VálaszTörlés