Little Horan 2 Húszadik fejezet.


20.fejezet.


"Mikor elvégeztem esti teendőim és bementem a szobámba fura meglepetésben volt részem."


-Te meg mit keresel a szobámban?-kérdeztem furán nézve Harryre.
-Bocsi csak tudod játszunk és ide rejtőőztem el.De pssszzt.-mondta majd bebújt az ágyam alá.
-Ez most komoly?!-kérdeztem meglepetten.-Ti bújocskáztok?Hány évesekvagytok?
-Khm kikérem magamnak nem én találtam ki hanem Niall jó?!!-suttogott az ágy alól.
-Aha biztos.-mondtam hangosan.
-Te meg kivel beszélgetsz?-nyitott be a szobába Liam,aki nagy valószínűséggel a hunyó volt.
-Senkivel csak most tettem le a telefont.-vetettem be egy cuki mosolyt.
-Aha és hol a telefon?-kérdezte majd az asztalomra nézett,amin rajta feküdt a kis szerkezet.
-Hát leraktam az asztalra tudod gyors vagyok.
-Oké biztos..női logika..-motyogta majd kiment.Pont mikor kifújtam a levegőt,hirtelen kicsapódott az ajtó.-Ja és Harry gyere ki az ágy alól.
-Hogy vettél észre?-mászott ki.
-Sehogy csak tudod már csak te nem voltál meg és már mindenhol megnéztelek csak itt nem és így gondoltam hogy itt leszel.
-Jó vagy.-pacsiztak le majd elhagyták a szobám.
*****************************************************************************************************************************************
Reggel azt hittem szívrohamban húnyok el már megint.Kinyitottam a szemem és velem szembe egy hatalmas állat,vagyis csak Niall volt az de akkor is.
-Te normális vagy?-kiabáltam vele.
-Nem de csöndd már.-mondta majd ő is bebújt az ágyam alá.
-Oké.-mondtammajd egy vad ötletem támadt.Fogtam magam és ugrálni kezdtem az ágyon.
-Lizzie állj már le.-suttogott.
-Sajnálom drága nem tehetek róla hogy ehhez van kedvem.-mondtam mikor hirtelen kicsapódott az ajtó.
-Már megint kivel beszélgetsz?-jött be Liam.
-Az ággyammal.-mondtam.-Megint te vagy a hunyó?
-Igen én.nincsitt esetleg valami az ágy alatt?-kérdezte majd benézett.-Szia Niall.
-Szia.-köhögött a sok porcicától.
-Nem mászol ki onnan?-kérdezte Liam majd megfogta Niall két kezét és kihúzta az ágyam alól.
-Ahh fúj de poros lettem.Köszi haver.-porolta le a nadrágját majd rám nézett szúrós szemekkel.
-Néha kitakaríthatnál!.
-Nem tetszik?Akkor tudod te is megcsinálhatod.-közöltem majd az ajtót kitárva így szóltam.-Nos fiúkák kívűl tágasabb és én szeretnék felöltözni.
-Most arra célzol hogy menjünk ki ugye?-kérdezte fejét vakarva Niall.
-Remekül észlelte az agyad az elhangzottakat na sziasztok.-toltam ki őket az ajtón.
Miután sikeresen megszabadultam tőlük és ellenőriztem hogy biztos nincs az ágyam alatt egy fiú sem gyorsan felöltöztem majd lementem reggelizni.
-Mi a kaja?-kérdeztem majd leültem az asztalhoz.
-Pirítós .-felelte anyu,majd elém rakott egyet és egy kis teát hozzá.
Reggeli után átjöttek a csajok és együtt vártuk unokatesóm Zyta megérkezését.Hát igen nyáron láttam utoljára,pontosabban nyár elején.
Apu már korán kiment érte a reptérre és mostt már délelött 10 óra.
Ekkor nyílt az ajtó és belépett rajta unokanővérem.Igen az unokanővérem mert ő már 17 éves.
-Szia Zyta.-mentem oda hozzá és öleltem meg.
-Szia Lizzie..húú de megváltoztál,kész nő lett belőled.-mondta Zyta majd lerakta csomagjait és visszaölelt.-És ti is lányok.-itt hannára és Laura nézett.-Rég láttalak titeket és ti is kész nők lettetek.-vigyorgott.
-Haha szia Zizi.-jött le az emeletről Niall.-Rég láttalak.-vigyorgott,és egyre közelebb jött.
-Szevasz Nillike.-vigyorgott.
-Héhéhé van nekem becsületes nevem is.
-Miért nekem nincsen?!-kérdezett vissza Zyta.
-De van csak én nem használom.-vigyorgott majd ő is megölelte Zytát.
-Vettem észre.-motyogta Zyta.
Liam odajött hozzám és átölelte a derekam Harry ugyan így tett Laurával,Hanna meg csak összehúzott szemekkel hallgatta végig a társalgást.
-Sziasztok fiúk.-címezte Zyta a fiúknak szavait pontosabban,Liamnek,Zaynnek,Harrynek és Louisnak.
-Szia,Zyta.-köszönt a 4 fiú egyszerre,vigyorogva.
-Sziasztok fiúk..-mosolygott vissza.-Hallottam ám csajok a nagy hírt.-mosolygott még mindig Zyta.
-Igen?-döbbent le Louis.-Milyen nagy hírt?-nézett kitágult szemekkel nézett rám amjd a csajokra.-No de gyerekek ilyen korán kezditek?
-Mert?-kérdezte egyszerre Liam,Harry és Niall.
-Mert már el akarjátok venni a lányokat?.-kérdezte Louis,mire a 3 szóban forgó fiú összenézett.
-Mi bajod van?!-kérdezte Zayn furán nézve.
-Ja akkor nem lesz esküvő?-kérdezt Louis.
-Nem!Miért lenne esküvő?!-kérdezte Harry.
-Hát mert az hittem az a nagy hír.-közölte fura agymenetét majd inkább meghúzta magát.
-Nem én arra célzok hogy a lányok eljutottak a mentor házba.-vigyorgott még mindig Zyta.
-Ohh az más.-motyogta  Louis.
-Jaj igen bejutottunk.-vigyorgott Laura.
-Na és mmit fogtok énekelni?-kérdezte izgatottan Zyta.
-Gondolom egy dalt.-vágta rá Niall.
-Istenem te tényleg szőke vagy inkább hagyjuk a témát.-közölte Hanna.
-Szerintem is jut is eszembe,és hol fogok öhm..hogy mondjam.-kezdett bele Zyta.-lakni..vagyis..értitek.
-Persze..-vágta rá anyu,majd felvezette az emeletre a vendégszobába.
-Olyan fúú izé vagy Louis.-vágtam a fejéhez.
-Jaj lányok.-jött le anyu a lépcsőn.-Mivel most így a verseny miatt kimaradtok
a suliból így magántanárt fogadtam mellétek vagyis Lau és Hanna szülei is beleegyeztek ebbe.
-Ne mááár.-mondta Lau majd színpadiasan leült a kanapéra.
-És ma lesz vele az első órátok.-közölte a anyu a még tragikusabb hírt.
-Ne mááár.-mondta Hanna majd ő is levetette magát a kanapéra.
-És 11-re jön.-fokozta még anyu..ránéztem az órár ammi háromnegyed 11-et mutatott.
-Ne mááár.-vágtam le magam a kanapéra a csajok mellé.
-Szívtátok cicababák.-vigyorgott Harry majd  ő is leült egyik fotelbe.
-Jaj Harry nyugalom ti sem fogtok unatkozni.-mondta anyu miközben éppen hozta a mosatlant.-A kertben fogtok szorgoskodni.El 
kell ültetni a virágokat,és a virágágyást felásni,majd a füvet meglocsolni,és még a virágokat is meg jó lenne ha segítenétek mosogatni. 
-Haha szívtátok One Direction.-mondta gúnyosan Hanna.-Inkább matekozok meg ilyesmi,mint hogy tiszta gané legyek a kertben.
-Chhh..-mondta Liam és Zayn egyszerre majd elhagyták a házat és kimentek a kertbe a többi fiúval együtt.
-Lányok ti hozzatok valami matek füzetet mert ma matekozni fogtok Jake-el.
-Szóval Jake a neve?!-kérdezte Lau.
-Igen na gyerünk és a konyhaasztalnál ha lehet.-montda anyu majd nekifogott vasalni.
Hamar eltelt az a 10 perc és már itt is volt Jake.Egy barna hajú zöld szemű magas és vékony férfi állt elöttünk.
Haja oldalra volt fésülve,és mosolygott ránk.Sacperkábé olyan 30 évesnek nézett ki.
-Sziasztok akkor kezdhetjük lányok?!-kérdezte mosolyogva majd leült az asztalhoz,mi ugyanígy tettünk.
Mire észbe kaptam már vége is volt az órának és Jake elköszönt tőlünk és ment is.Természetesen kaptunk tőle házi feladatot.
-Megcsináljuk most?-kérdeztem a feladatokra nézve.
-Minél elöbb annál jobb.-mondta Lau majd neki fogott,mi is ugyan így tettünk.
-Ahj de én ezt nem értem.-közölte Hanna majd felállt és hozott magának vizet és újra leült.
-Segítsek valami lányok?!-jött be vigyorogva Liam.
-Háát,jó lenne..-mondtam,erre ő idejött mögém és elkezdte nézni a feladatokat.
-Szánalmasok vagytok.-közölte.-Ez a világ legkönyebb feladata.Erről eszembe jutott egy dal.-mondta majd kiszaladt.
Úgy 3 perc múlva a fiúk énekelve jöttek be a konyhába..a dal ismerős volt.A Maths Songot dalolta az 5 jómadár.
-Köszi ez kedves.-vágta oda Hanna mikor befejezték a dalt.
-Hát tudod hogy szeretünk édeskéim.-mondta Louis,majd a fiúk leültek az asztalhoz és maguk elé vették a füzetünket és hosszasan írtak bele.
-Csak mert cukik vagyunk-álltak fel és hagyták el a helységet.Mikor belenéztem a füzetünkben szín tisztán látszott hogy megcsinálták helyettünk a matekot.
-Ez hízelgő.-mondtam majd becsuktam a füzetem és felszaladtam vele az emeletre.
Fennt a saját kis magán szvérámban úgy döntöttem kinézek az ablakon hogy mit műveltek a kertben ezek míg mi tanultunk.Az a látvány ami a szemem elé tárult egyszerűen borzalmas volt és leírhatatlan.


Komikaat*-*

7 megjegyzés:

  1. vííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí:DDDDDDDDDDDDD nagyonjóóóóóó:DD Maths Song.XDD:D

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádnivalóak *_______*
    Hihetetlenül jó volt ;)<3333 :3

    VálaszTörlés
  3. nagyon imádom a blogodat. Ez a kedvencem*-* csak hiányoznak nekem a csókjelenetek.:$
    Siess nagyon!! ;D

    VálaszTörlés
  4. igen a csókok télleg elmaradnak egy kicsit.:c

    VálaszTörlés
  5. Rendben akkor most beleírok csók jelenetet!!:)Elhatároztam(:

    VálaszTörlés
  6. Köszi Elizaa! :DD Júúj és képzeld annyit olvastam a történetedet, hogy a blogomba véletlen a főszereplő neve helyett véletlen Lizzy-t írtam xD Persze rögtön javítottam, de jót nevettem rajta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:$$ Örülöük hogy tetszik^^Linkeled a blogot elolvasnák:)

      Törlés