Little Horan 2 Tizenhetedik fejezet.


17.fejezet.


"Mikor végre oda értünk hatalmas meglepetés ért minket a parkolóban."


-Louis te hogy kerülsz ide?-döbbentünk le mind.-És ti?
-És ti mit kerestek itt,nem is tudtam hogy az x-factorba jöttök.-tetette a hülyét.
-Mi lenne ha elmennénk mellettük mintha észre sem vettük volna őket?-súgtam kérdésem a lányoknak.
-Oké-mondta Hanna.-Köszi és szia Zoey.
Elindultunk a szállásunk felé és sikeresen elmentünk a fiúk mellett akik követni kezdtek minket.Akárháényszor hátra néztem 
a fiúk hülye tánc mozdulatokat mutattak.
Beléptünk a szállásra.Louisék utánunk akartak jönni de Hanna rájukcsapta az ajtót szokásához híven.
Hamar eljött az este.
********************************************************************************************************************************
Reggel úgy pattantam ki az ágyból mint a Duracell nyuszi mivel rájöttem hogy késésben vagyunk.
-Keljetek fel elkésünk.-ráztam Hannát és Laut egyszerre.-Ti lusták ugorjatok.
-Mi a bajod?Még csak reggel hét.
-Álmodban..délelőtt fél 11 van és nekünk 12re oda kell mennünk a színpadhoz és még rendbe kell tennünk magunkat.-ráztam tovább őket.
-Jó na felkelek de csak ha kimész.-mondta Hanna.Én megtettem a kérését..!
Úgy döntöttem míg felkelnek bemegyek a fűrdőbe és lezuhanyzom stb...
Meg is reggeliztem már fél 12 volt de ezek még aludtak.Oké akkor jöhet a másik megoldás.
Elővettem a telefonomat és tárcsáztam Liam számát.
-Szia..meg tudjátok oldani hogy 5 perc alatt ideérjetek,nagyon fontos!!?-kérdeztem.
-Ha muszáj.-nyögte
-Kötelező.-vágtam rá.
-Akkor megyünk.-ásított egyet.-Szia.
Igen hamar ideértek 3 perc alatt.Mivel jöttek ezek?Teleportáltak?Vagy repülővel?Mind1 nem az a lényeg.
Gyorsan ajtót nyitottam és beszélni kezdtem volna ha Louis nem vág közbe.
-Megint egér?
-Fel vagyunk készülve.!-jelentette be Niall.
-Nem csak fel kéne kelteni a lányokat.
-Könnyű eset.-vágta rá Zayn.
-Ohh tökéletes nálam van Niall gitárja.-mondta Harry.
-Hogy mi?-döbbnt le Niall.-Miért van nálad a gitárom?
-Tudod a garázsban nem találtam ketrecet és úgy gondoltam a gitár tökéletes lesz arra hogy ha egeret fogunk beletegyük.
-Te barom.-nyögte Liam,majd beszivárogtak a szállásra.
-Menjetek már.-tuszkoltam őket a szoba felé.
Valami ír népdalt elkezdtek énekelni.Ezt se ismerem ez hihetetlen,ez már a második eset.Kettő!Kettő.Úristen ez fertőző.Lehet hogy nemis Niall a testvérem hanem Louis?
Csak a szülei odaadtak kiskoromban Niall szüleinek hogy legyen huga mert Louisnak már van négy.Na jó ez hülyeség!Lizzie fejezd be a hülyeséget utasítottam magamat!
A fiúk után mentem a szobába és láttam ahogy Louis egy párna tollal kezdi csikizni Laura orrát az meg tüsszentett egyet.
-Teli találat .-kiáltott fel Niall.
-Köszi tesó.Én is szeretlek.-mondta Louis miközben az arcát törölgette.Tesó?Ez egyre furább lehet hogy igazam van?Najó Lizzie mondtam hogy fejezd be az agyalást.
-Keljetek már fel.-mondta Liam.-ezek lehetetlenek.-fordultak felém.
-Hát majd ha megtudják hogy fél órájuk van mindenre.-ültem le az ágy szélére a körmömet reszelgetve.
-Hogy mi?-ült fel hirtelen Hanna.
-Hogy mi?-ugrott fel Lau is.
-Akkor mi minek kellettünk ide ha egy puszta mondattal felkeltetted őket?
-Hidd el ez nem ért semmit.-reszelgettem tovább a körmöm.Hát igazam lett a két jómadár visszafeküdt.
-Oké akkor jöhet nehezebbik módszer.-mondtam-Niall eressz vizet a kádba.
-Nagyon félek.-motyogta Laura.
-Félj is.!-közöltem.-Nos ti ott Louis és Harry emeljétek fel Laurát.
-Várj frissítenem kell a twitterem.-mondta Harry a telefonjába mélyedve.
-Most arra nincs idő.-kaptam ki a mobilját a kezéből és zsebre vágtam.-És most emelni,és ti ott.-mutattam Liamre és Zaynre.-kapjátok fel Hannát és be a kádba.
-Úgysem meritek.-fordult egyet Hanna az ágyban.
-Azt csak hiszed.-mondta Louis,majd felkapták a lányokat és vitték őket a kádba.Én azt hittem meghalok a röhögéstől.
Mikor a két lány már a kádban ült mindenki nevetve besereglett a fürdőbe,Hanna felkapta a zuhagyrózsát és lelocsolt minket.
-Istenem fogjátok már fel hogy elkésünk.-kiáltottam.
-Honnan?-kérdezte Laura.
-Tipped sincs.?-kérdeztem vissza.
-Jó igazad van.-mondta Hanna majd kilökdösött mindenkit a fűrdőből.
-Most én zuhanyzom.
-Már minek?-kérdezte Louis.
-Ez igaz.-vakarta meg a fejét.-De akkor is.-csapta be az ajtót.
-Tuti elkésünk.-motyogtam,mikor Hanna már ki is vágódott a fürdőből.
-Ezt hogy csináltad?-kérdezte Niall.
-Ehez tehetség kell.
Laura is gyorsan összerakta magát és rohantunk a színpadra.Már mindenki ott volt.
-Nos-kezdett a mondandóba a tánctanár.-Én John vagyok,és velem fogtok táncolni sok sikert.
Elkezdte mutatni a mozdulatokat és a végére egy egész táncot sikerült össze hozni.
Már délután négy óra volt mikor befejeztük a táncolást és elő kellett adni .
Szerintem egész jók voltunk.
Mikor vége lett a táncnak közölte a zsűri hogy holnap tudjuk meg kik jutnak be a mentorházba.
Visszamentünk a szállásunkra ahol a fiúk a kanapén szét voltak terülve és meccset néztek.
Mikor benyitottunk mindenki hirtelen felugrott.
-Na mi volt?-jött oda Liam.
-Várjatok .-kiáltott fel Louis.-Ronaldo viszi viszi viszi és góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóól!!
-Aha szuper.-mondta Hanna unottan.
-Na de mi volt?
-Tánc.
-Bővebben?
-Sok tánc.
-Veletek megáldott minket a sors.
-Vigyázzatok...-támadott le Louis.-Itt lettünk mi banda.
-De mi már nem lehetünk banda mi már eleve azok vagyunk.-tört ki Laura.
-Jó nekem elegem van!-közöltem majd el vonultam aludni a lányok meg követtek.
Ma igen korán akartunk lefeküdni.Hiszen nagyon kimerültek voltunk.


Szeretnék komikat:)Nagyon szeretném ha értékelnétek pár mondatban a történetet:)Köszi előre is:)


6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóó:D a fürdőkádas résznél szakadtam.. :DDDDDDD nagyon ügyesek vagytok.:D Egy kérdés: ezek már előre megvannak vagy mennyivel a publikálás előtt írjátok/írod? :D:D Annyira jó :D:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen megvannak írva előre mert mikor van ichlet akkor fogom magamat és írok és írok van mikor egyhuzamban 3 feji meglesz:)

      Törlés
  2. Hát szerintem jó és eddig ez a legjobb blog amit olvasok pedig már ezen kívül olvastam vagy 20-at! :)

    VálaszTörlés
  3. olyan mint ha liam és Lizzy nem is járnának

    VálaszTörlés