Little Horan 19.fejezet.


Most akkor legyen 10 komi és kövi:)Ma már tuti nem rakok újat max holnap(2012.06.16)




19.fejezet.

"-Laura ez igaz??-döbbent tekintete lányára majd Harryre nézett."
-Anyu ez nem az aminek látszik.-próbálta kimagyarázni Laura.-Tudod én el akartam mondani.
-No de kislányom..tudod te még kicsit fiatal vagy a fiúzáshoz.
-15 éves vagyok.-mondta fura hangon Lau.-És amúgy is nem én vagyok az egyetlen akinek 15 évesen pasija van.-Ekkor rám és Hannára nézett.
-Ti is?-döbbent le Erica.-Hanna,Lizzie..várjatok kitalálom.Lizzie Liammel és Hanna meg Niallel.
-Erica te isten vagy.-mondta Louis.-Nekem miért nem megy ilyen jól?
-Köszönöm Louis és tudod nekem volt idő kiismerni a csajokat.
-ezzel azt akarod mondani hogy én nem ismerem őket eléggé?-vont le hamis következtetést Louis.
-Istenem Louis könyörgöm..ne csináld ezt nem így értettem te is tudod jól.De ti lányok..édesanyátok tud erről?
-Anyu tudja Liamet és Niallnek Hannát is.-közöltem majd elmosolyodtam.
-Igen?-csodálkozott Erica.-Akkor úgy néz ki hogy csak az én kis Laurám titkolgatta a barátját a tulajdon édesanyja előtt.
-Anyu mosnom hogy el akartam mondani.-védekezett Laura.
-Késő kincsem,késő.-válaszolt édesanyja.
-Kérlek anyu fogadd el és bocsásd meg nekem hogy enm mondtam el.-könyörgött Laura.
-Tudod mit.-mosolygott Erica.-Most az egyszer de tényleg csak most megbocsájtom hogy nem mondtad el de csak akkor ha megígéred hogy máskor elmeséled bármi is van bárkivel.-kötötte lánya lelkére.
-Igen megígérem először te fogod megtudni.-Erre a válaszra Hannával közösen köhögni kezdtünk.
-Ohh persze természetesen Lizzie-ék után.-kacsintott Lau.
-Így már más.-mondtam.
Miután ezt a beszélgetést is sikeresen letudtuk mindenki hazamenet .Vagyis Hanna haza ment a saját lakásukba a szüleihez mi is elmentünk a mi lakásunkba.
Laura meg otthon maradt.Harry is Laurával maradt mert Lau anyukája szerette volna megismerni.
Abban a 3 percben mikor hazafelé ballagtunk Louis,Liam,Zayn és Niall énekeltek nekem.Valami ír népdalt.
Igaz hogy én is ír vagyok de..nem ismerem lehet hogy ismernem kéne de nem ismertem.Csak az a kérdés hogy ők ezt honnan tudják vagyis Liamék.Mivel az természetes hogy Niall tud ír népdalokat de hogy a többiek..
Otthon Niall eljárt egy ír nép táncot amihez én is csatlakoztam a többiek meg csak nevettek,apu is csak nézett hogy mi a fészkes francot csinálunk.
-Gyerekek..jó hogy nem tartotok tánc verseny..-mondta apu majd ránk nézett.
-Apu ez egy remek ötlet így is előttünk még a délután.-közölte Niall.
-Előttünk a délután?-kérdezett vissza Liam.-Este 5 óra van.
-Probléma?-kérdezte .-Akkor is tarthatunk tánc versenyt nem kell feltétlenül ír nép táncnak lennie csak tánc legyen.Kettes csapatokat alkotunk és így megcsináljuk.
-Jó..-válaszoltam.-Én Louissal leszek egy csapatban.
-Miért nem velem?-kérdezte Liam döbbenten hogy nem őt választottam.
-Láttalak már táncolni.-válaszoltam gúnyosan.
-Köszi..
-Jó akkor én leszek Zaynnel.-jelentette ki Niall.
-És én?-kérdezte szomorúan Liam.
-Te leszel a zsűri apu és Eddie mellett jut is eszembe vigyázz Eddiere.-nyomtam a kezébe kiskutyám.
Ez volt a végszó.Én Louzissal lementem a garázsba és ott találtunk ki egy koreográfiát.
A végére végül is egész jó lett.Mondjuk Louis ötlete a dupla szaltóról és a tripla szaltó spárgába érkezésről nem valósult meg.
-De Lizzie..tudom hogy tudod a spárgát.Csináld már meg.
-Louis 5 éve nem spárgáztam..fel tudod te ezt fogni hogy mennyi idő ezt kilazítani?
-De ahj..ne hazudj már nekem én tudom hogy tudod.
-Könyörgöm Louis.Most komolyan mutassam meg,hogy nem tudok?Komolyan azt akarod hogy szétszakadjak?-kérdeztem majd megpróbáltam a lehető legcukibban rá nézni.
-Engem nem hatsz meg a kiskutya szemekkel.-mondta közönyösen.-Na mutassad és nem hinném hogy szét fogsz szakadni.
Én engedelmeskedtem kérésének és csodák csodájára sikerült végre hajtanom a jobb spárgát.
-Mondtam.-vigyorgott.-Mondtam hogy tudsz.
-De ...-igaza van erre már nem tudok mit mondani.
-Készen vagytok?-jött a hang fentről.
-Nem !!-kiáltottam vissza.
Körülbelül egy olyan fél órát vacakoltunk még mire sikerült egy épkézláb koreográfiával előrukkolni.Louis olyat táncolt benne hogy az csak na.
Felmentünk a nappaliba apu és Liam már a fotelben ült Eddie meg közöttük.
Úgy döntöttünk hogy én és Louis kezdjük a versenyt.
Szerencsésen rontás nélkül előadtuk koreográfiánkat és nem szakadtam szét a spárga közben.
Utánunk Zayn és Niall is előadták produkciójukat.Niall a végén járt egy kis ír táncot is.
Apu és Liam tanácskoztak egy negyed órát hogy ki is volt a jobb.Liam még a kutyámtól is megkérdezte aki válaszul csak orron nyalta.
-Nos.-kezdett bele apu.-Megvannak az eredmények.-jelentette ki.
-Úr isten ne beszélj már így.-mondta Louis.-Tiszta x-factor fílingje van így a dolognak.
-Rám törnek a régi emlékek.-mondta Zayn majd szívére tette a kezét és sóhajtott egyet színpadiasan.
-Uhh annyira jó visszaemlékezni milyen ízletes marapörköltöt ettem én ott és a tárkonyos csírkelevesük hmmm...-mondta Niall álmodozva.
-Ez mind gyönyörű de nem térhetnénk vissza arra hogy ki nyert?-kérdeztem szem forgatva.
-Na szóval és aki 2012-ben megnyerte a Horan ház tánc versenyét az nem más mint.........-mondta apu drámaian.
-Nos..kíváncsiak vagytok?-kérdezte Liam.-Gondolom igen és a nyertes........

8 megjegyzés:

  1. Tök jóóó, annyira imádom ezt a történetet!!!:)))

    VálaszTörlés
  2. fuu most egész este azon fogok gondolkodni hogy ki nyert.xdd nagyon jó lett.*-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett jöhet a kövi rész!!!!!:DDDD

    VálaszTörlés
  4. Na??? ki a nyertes? Várom a követező fejezetet:D

    VálaszTörlés
  5. Szerintem Louisék nyerték meg ..:DDDD

    VálaszTörlés
  6. Na erre most én is kíváncsi vagyok... :D

    VálaszTörlés