Little Horan 2 Harmadik fejezet.


3.fejezet.


"Ekkor szaladt be Hanna egy nagy ötlettel...az agyában.."


-Jelentkezzünk x-factorba.-robbant be.
-Hogy mi?-köpte ki Niall a szendvicset,és köhécselt.
-Hogy mi?-ugrott fel hirtlen Liam.
-Hogy mi?-nézett ki döbbenten a laptop mögül Harry.
-Mon-dom ,hogy je-lent-ke-z-zünk az x- fac-tor-ba.Re-mé-lem ért-he-tő vol-tam.-szótagolta.
-Ez jó ötlet.-álltam Hanna mellé.-Már csak  Lauval kéne közölni.
Ekkor toppant be Lau.
-Figyeljetek nincs egy kis kristálycukor?-kérdezte.
-Há' minek neked az?-kérdezte Harry.-vigyél engem én édes vagyok.-kicsit furán néztünk ekkor Harryre.-Most mivan?Muszáj volt.
-Őőőő..okkééé..tudod én olyanra gondoltam amit bele lehet tenni a sütibe.-válaszolta Lau.
-Ezzel most arra célzól hogy bele fogsz darabolni a sütibe?-döbbent meg Haroldka.
-Na jó..-szaladtam ki a konyhába egy kis cukorért majd vissza és Lau kezébe nyomtam.-Parancsolj.
Lau épp kiment volna az ajtó de Hanna becsapta elötte.
-A-a a süti várhat.
-De anyám..-nyögte Lau.
-Kit érdekel a süti ilyen drámai percekben ??.-kérdezte Hanna.
-Neked meg mi a bajod?-nézett rá hülyén Lau.
-Jelentkezünk az x-factorba.-mondta ki Hanna mire Lau elejtette a cukrot.
-De ez tök jó ötlet.-álltam megint Hanna mellé.
-Oké majd szurkolok nektek.-mondta.
-A-a-a-a-mozgatta ujját Hanna színpadiasan.-Álmodj királylány.Te is jössz velünk.
-És mi lesz a nevetek No Name Team.?-röhögött teli szájjal Niall.
-Ohh..köszii...ötlet..köszönjük..az lesz.-mondta Hanna
-Hogy mi?-fuldokolt újra Niall.-Anya,vizet..
-Majd én hozok.-mondta Hanna.Majd hozott vizet és Niallhez vágta,mivel üvegben hozta.
-De ezt most komolyan gondoljátok?-Lau még mindig döbbenten nézett ránk és teljesen le volt fagyva.
-A lehető legkomolyabban.-válaszoltam.
-Jó akkor én is benne vagyok de akkor Harold vidd át a cukrot.Ja és csajok csak miattatok.
-De most ne twitter kell frissítenem már teljes 2 perce nem frissítettem.-erre Lau úgy nézett rá hogy az csak na.-Na jó de csak mert ott az ikertestvérem 
a kezedben.Add ide.-tápászkodott fel a kanapéról és kapta ki a kezéből a cukrot.
-Nos akkor...-ülétem le a kanapéra.-Nevünk van,hangunk van..hogy fogunk eljutni oda?-kérdeztem.
-Majd én fuvarozok!-jött ki a konyhából Liam.
-Hát jó!Köszi.-háláltam meg.
-De azt tudjátok hogy ma estig van a határ idő hogy leadjuk a jelentkezési lapot!-mondta Hanna nyugodtan.
-Akkor mire várunk??-kérdezte Laura.-Nyomás a kocsihoz!
-Várjunk mi lesz Harryvel?-kérdezte Niall.
-Ki bírja!Majd beszélget anyukáddal na nyomás!-lökött ki minket az ajtón.
Beültünk a kocsiba én természetesen előre ültem mert kiharcoltam.
Mikor odaértünk jött a hír hogy amint leadtuk a jelentkezési lapot rögtön színpadra kell állni.
-Mi?Ezt nem olvastam.-mondta Hanna..-Ez hol volt leírva ilyet nem olvastam?
-Igen ez eddig nagyon cuki...-mondtam.-De mit fogunk előadni?
-Majd a What makes you beautifult.-mondta kérkedve Niall.
-Óóó még egy jó ötlet Niall.-mondta Lau.-Mivan ma veled?
-Igazából én sem tudom..-mondta a szőke kócos hajú .
-Esetleg nem kéne elgyakorolni mielött élesben megyünk?-jött az ötlettel Liam.
-Basszus....-mondtuk hárman egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése