Little Horan 23.fejezet.


23.fejezet.

"Mi a többiekkel követtük de a liftnél megtorpantunk,természetesen Louis miatt."
-Várjatok a lakosztályban hagytam a telefonom.-mondta.
-És feltétlenül szükséged van rá igaz?-kérdeztem.-Akkor menj már vissza érte.
Louis engedélyemre gyorsan visszaszaladt a lakosztályba.Mikor visszaért végre elindulhattunk kajálni.
Paul sikeresen elrendezte a dolgokat és sikerült kijutnunk a lány seregből.
Elmentünk a legközelebbi étterembe.Igen jó volt a koszt.
Miután megebédeltünk visszamentünk a hotelbe.A hotelben volt egy nagy terem amit próbateremnek neveznek.
A fiúk ott elpróbálták az összes dalukat egytől-egyig volt amit kétszer mert én azt mondtam nekik hogy még egyszer mert vagy annyira tré vagy annyira jó volt.
Próba után megbeszélést tartottak a menedzserükkel aki fel volt háborodva teljesen hogy itt vagyunk mi is.
Pedig ebbe bele kell törődnie.Én nem fogok innen elmenni amíg a fiúk maguk nem küldenek el.Olyan meg szerintem nem igen lesz.
Eljött a délután.Délután a fiúknak fellépésre kell menni.Ragaszkodtam hozzá hogy mi is velük menjünk.
Egy parkban volt felállítva egy színpad..oda kellett eljutnunk.
Már vagy félig lement a koncert mikor meghallottam a nevemet.
-Lizzie kérlek gyere fel a színpadra.-hallottam meg Liam hangját.-Szeretném bemutatni nektek az én Lizziemet.Köszönjetek szépen neki.-erre mindenki egy hangos sziát mondott én meg félénken integettem nekik.
-Hohohohoo..-mondta Niall.-Nem csak a tied.-erre a rajongók felkuncogtak.
-Miért a tied is Niall?Összevesztek egy csajon?Jó kis banda.-kiáltotta be valaki a tömegből.
-Tudod kedves idegen a húgom!-mondta Niall a mikrofonba mire a lányok felkuncogtak.
-Bocs.-hallatszott az idegen hangja.
-Na akkor had lássam a kezeket!-üvöltötte Zayn.Mikor végeztek a dalolással akkor a nézők kérdezhettek a fiúktól.
-Na akkor az első kérdező legyen mondjuk........az a piros Louisos pólós!-mondta boldogan Louis.
-Van barátnőtök?-kérdezte a lány.
-Ja..-mondta Liam.-Akkor a következő legyen a színes hajú lány!-bökött rá.
-És hogy hívják őket?-kérdezte.
-Az én barátnőmet Lizzinek hívják!-emelte fel Liam a kezét.
-Az enyém Laura!-mondta Harry.
-Az enyém pedig Hanna.-jelentette ki Niall.
-Az enyém meg Kevin!Sokszor látom a plázák előtt repülni.-mondta mosolyogva.
-Akkor a kövi kérdés mondjuk..legyen az a csini szőke.-mondta Louis.
-És hány évesek?-kérdezte.
-15!-mondták egyszerre.
-És akkor a mai nap utolsó kérdése mondjuk .....te ott bagoly sapkában!-bökött egy rajongóra Harry.
-Mikor jelenik meg az új videó klipetek???-kérdezte.
-2 hét múlva.-mondta Harry.
-Akkor már ennyi viszlát Párizs!-köszönt el Louis szomorúan.Lementek a színpadról és oda adták a mikrofonokat a rendezőnek,utána meg dedikáltak.
Mi meg elindultunk mert nem akartunk ott lenni dedikálás közben.Vissza nem akartunk menni a lakosztályba ezért elmentünk vásárolni!
Egy csomó jó üzletet találtunk és jó ruhákat vettünk!Mikor már az utolsó fityingünket is elköltöttük akkor ballagtunk vissza a hotelbe.
Mikor kinyitottuk az ajtót úgy ugrottak fel a fiúk.Na jó mi történhetett itt míg mi elvoltunk.
-Ti meg hol voltatok?-kérdezte Liam aggódva.
-Hát unatkoztunk ezért elmentünk..amúgy meg miért ültök itt ilyen szerencsétlenül?-kérdeztem mert hát elég furcsán néztek ki.
-Tudod Lizzie ez a lazulós cuccunk!-mondta Louis.
-Ohh..az más..-közöltem.-Na mind1..-mondtam majd elindultam abba a szobába ahol aludni fogok.De ekkor jutott eszembe itt a szobák két személyesek francia ágyakkal...én kivel osztozom?
-Öhm..-mentem vissza a közösségbe.-Én kivel osztozom az ágyamon?-tértem a tárgyra.
Lau színpadiasan feltette a kezét..
-Én majd veled alszom..-közölte.
-És én?-görbült le Hanna ajka.Láttam Niall szemeiben hogy mindjárt felajánlja az ágyát ezért gyorsan közbeszóltam.
-Szerintem elférünk hárman is.
-Akkor jó éjt.-mondta Lau és Hanna egyszerre majd becsődültek a szobába én intettem a fiúknak majd én is mentem.

Reggel igen frissen ébredtem.csak egy valamit nem értettem hogy kerülök..Liam mellé?Ez eléggé meglepő hiszen eddig a csajok mellett voltam.
-Liam..-hogyan kerültem ide?-kérdeztem csodálkozva.
-Áthoztalak este.-mosolygott rám kellemesen.-Majdnem kitúrtak téged a csajok az ágyból és nekem amúgy sem volt alvó partnerem így..idehoztalak.Baj?-rémült meg színpadiasan.
-Felkuncogtam majd megpusziltam az arcát.
-Dehogy.-közöltem.
-Akkor jó.-mondta majd megölelt pont akkor mikor Louis benyitott hogy ebéd.
-Jujujujujj..-vihogott idétlenül.-Mi folyik itt?

8 megjegyzés:

  1. hmmmmmmmmmmmm tetszik :DD kövit.!! :DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!Mikor jön a kövi rész???

    VálaszTörlés
  3. Fúúú nagyon jóó*-* kövit de rögvest!

    VálaszTörlés
  4. Ááááh :DD Louisnak is mindig ilyenkor kell benyitni..áááh :DD nem hiszem el :DD De am imááádom *o* Mikor adod ki a nyomtatott variációt?:) Én leszek az első aki megveszi :$$ És dedikálod is ugyeee?:D ♥

    VálaszTörlés
  5. Ez tök jó de kérjük a kövit és a könyvet!!! :)

    VálaszTörlés