Little Horan 2 Hatodik fejezet.


6.fejezet.


"Hirtelen ugrottam egyet mikor valaki mögém jött és megölelt.."

Szerencsére csak Liam volt az a valaki.
-Mit csinálsz te itt egyedül?-kérdezte majd homlokon puszilt.
-Csak gondolkodtam.-válaszoltam nyugodtan.
-Hmm..és min?
-Csak azon hogy nekem nem való házi állat egyik távol létemben tűnik el..másikat magam nyirom ki..még halakat sem tudok életben tartani..
és akkor mi lesz ha egyszer nekem lesz egy gyerekem.?
-Háát..szuper anyuka leszel.-vigyorodott el majd felhúzott a gumiról.-Gyere énekelj velem egyet.
-Mit..?-kérdeztem.
-Hát az én személy kedvencemet?Na mit szólsz?More Than This-t?
-Felőlem..-mondtam mire ő bekapcsolta a hangfalakat és elindult a dallam.
-I'm broken..do you hear me..-kezdett el énkelni...ő énekelte a saját részét én meg hát a többiekét kivéve Zayn részét.
A szám végeztével megöleltük egymást és a fülembe súgta:
-Olyan szép hangod van.
-Ezt pont te mondod nekem.-vigyorogtam rá.
Együtt mentünk fel a nappaliba kézen fogva ahol Louis éppen Zaynnel sakkozott és nagyon koncentrált.
-Fogadjunk.-jött Niall ötlete.
-Én 5 dollárt teszek Louisra.-mondta Harry majd tovább bújta a laptopját.
-Oké akkor én Zaynre teszek 10 dollárt.-mondtam vigyorogva.
-Én is Zaynre de én 15-öt.-mondta Liam.
-Akkor én meg Louisra 10-et.-mondta Niall majd ledőlt a kanapéra Seherezádét nézni,én is ugyan 
azt tettem Liammel mint Niall leültem a kanapéra Sehit nézni.
Éppen Seherezádé megcsókolta volna Emánuelt mikor hirtelen Zayn beleugrott a képernyőbe.
-Nyertem.-kiáltotta.
-Zayn menj el onnan.-üvöltöttünk rá mind ahányan néztük .
-És lemaradtam róla .-idegeskedett Niall.-Erre vártam 2 éve.Erre a csókra és miatttad Zayn Jawaad Malik lemaradtam róla.
-Olykor félek tőled..-mondta Louis majd felborította a sakk táblát.-Ez annyira nem éri.
-Perkáljatok.-tettem ki a tenyeremet.Harry odaadta az 5 dollárt,Niall meg a 10-et.
Én természetesen meg akartam osztani Liammel de ő nem akarta elfogadni az ő részét.
-De Liam..-kérleltem.-Ez nem éri hogy rám tukmálsz 15 dollárt.
-Én rögtön elraknám a helyében..-csapott a homlokára Louis.-Nem könyörögnék hogy tegye el a felét.
-Louis kuss legyen nem kérdezett senki.-válaszoltam kicsit durván.
-És még én vagyok a hülye..-mondta Louis,erre mindenki rá meredt..-Most meg mi van?
-Te tényleg hülye vagy!-veregette meg Zayn Louis vállát.
-Na jó sziasztok.!-mondtam.-Én elmegyek alukálni..-raktam le a pénzt az asztalra.
-Puszi édes.-mondta Louis lányos hangon majd egy hatalmas vigyort vágott.
-Te tényleg sík hülye vagy.-közöltem majd felvonultam a szobámba.
*********************************************************************************************************************************************************************************
Reggel igazán jó kedvűen ébredtem.Valahogy éreztem hogy az egész napom jó lesz ma.
-Jó reggelt..-szaladtam be anyuhoz a konyhába és ültem le az asztalhoz ahol a fiúk ültek.Mindenkihez odamentem és arcon pusziltam.
-Lizzie jól vagy?-kérdezte bátortalanul Niall.
-Igen annyira jó kedvem van.-közöltem velük a tényt.
-Ne pörögj már annyira inkább ülj le enni valamit.-mondta anyu majd lenyomott egy székre.
Elém rakott egy tányér tojás rántottát és egy kis teát hozzá.A tojásrántottából ettem pár falatot,és a teát megittam.
Mikor befejeztema táplálkozást feláltam az asztaltól és elindultam kifelé.
-Ugye ezt már nem eszed meg?-kérdezte Niall a tojásrántottára mutatva.
-Nem..de..nyugodtan megeheted.-kacsintottam rá,majd szaladtam is ki az ajtón.-Sziasztok!
-Szia Lizzie..-köszönt Lau.-Mi ez a kirobbanó jókedv?
-Biztos megint Seherezádét néztek este és Edward megcsókolta Seherezádét.
-Milyen Edward?-döbbentem meg.-Emánuel a neve érted?Emánuel..ő a kedvencem mert annyira hűséges Seherezádéhoz hogy egy minta példa lehetne sok pasas számára,és a kis Ferdinando meg az 
Esteban.Imádom őket.
-Lizzie lehet hogy rosszul látom..-mondta Hanna aki elég furán nézett rám.-De egyre jobban kezdesz hasonlítani a bátyádra.
-Nem én nem eszem olyan sokat mint ő.-vágtam vissza.-Ő egy konyhamalac..-vigyorodtam el.
Tényleg igazam lett reggel. Ma Mary és Leah nem voltak iskolában ki tudja milyen okból és így szabadok lehettünk a csajokkal és senki nem szólt be nekünk.
Mikor vége lett a sulinak annyira jó kedvem volt hogy hangosan énekeltem kifelé menet a parkolóba.Hanna és Lau csatlamkoztak hozzám és így dalolgatva jöttünk ki a suliból.
De az a látvány ami a parkolóban fogadott szó szerint letaglózott.




Megkérhetlek titeket hogy egy két mondatban értékelnétek a fejit meg hogy elmondanii mi tetszett belőle?:)Köszii:)És lécci komit*.*

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jo mint a többi! A legjobb az volt amikor Liam azt mindta Lizzinek h jo aanyuka lesz! Folytasd lécci! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik:) arra az egyre figyeltem fel, hogy Zayn középső neve "Jawaad" :)de ettől függetlenül nagyon ügyes vagy, és jó a fantáziád, és mihamarabb várom az új részt!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyonnagyon tetsziik:) nekem mindig a Louis-os részek tetszenek, azon nagyon jókat röhögök:) gyorsan köviit.*-*:)

    VálaszTörlés
  4. Louis xD Amúgy nagyon jó:) köviit

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett az egész történet én nagyon várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  6. Valexy kijavítom Zayn középső nevét az az igazság h nem tusdom megjegyezni szegény nevét: cc: $ de kijavítom és köszi mindenkinek és most jön a kövi:))

    VálaszTörlés