Little Horan 2 Húszonnegyedik fejezet.




24.fejezet.


"Liammel kézenfogva sétáltunk le a nappaliba ahol fura látvány tárult a szemünk elé és hatalmasat néztünk mindketten."




-Úristen! Itt meg mi fészkes fene folyik?- kérdeztem döbbenten mire hirtelen Laura és Harry felpattant a kanapéról.
-Ti mit műveltek itt?!-kérdezte Liam is döbbenten.-És Laurán miért nincsen póló?!-takarta el a szemét,én elengedtem Liam kezét és odamentem Laurához és a kezébe nyomtam a pólóját.
-Na jó.-mondtam.-Most szerintem Laura gyere el velem aludni..-motyogtam majd kézen fogtam barátnőmet és felhúztam a szobámba.Látszott rajta hogy nagyon kínosan érzi magát.
-Lizzie ez nem az volt aminek látszik..-pirult el,mikor felértünk a szobámba.
-Khm..először vedd fel a pólód és utána beszélgetünk.-mondtam majd megvártam míg teljesíti kérésem.-Nos..-kezdtem volna de Lau beleszólt.
-De nem történt semmi.-védekezett már az elején.
-Persze hogy nem.-vigyorogtam rá.-Ha Liammel nem megyünk le akkor már megszentéltek volna a kanapénkat.
-Nem is..-görbítette le ajkát.
-Mi történt?!-kérdeztem mert az az igazság,hogy nagyon kíváncsi voltam.
-Hát..igazából én sem tudom csak beléptem a házba és Harry ott volt a kanapén életnagyságban és odahívott maga mellé és akkor szó szerint elcsábított..-motyogta a padlót nézegetve.
-Ez olyan vicces..-mondtam majd felnevettem.-Hihetetlenek vagytok..nem lehet titeket egyedül hagyni mert leteperitek egymást.-kuncogtam.
-Köszi a támogatást..-motyogta lehajtott fejjel.
-Jajj ne viccelj már..-mondtam neki.-Tudod hogy veled vagyok.-vigyorogtam rá majd megöleltem.-Na de gyere késő van már holnap kipihentnek kell lennünk.
-Igazad van.-mondta majd elmosolyodot.
***************************************************************************************************************************************************************************************
-Te jóságos szent isten.-ugrottam ki az ágyból,mert valami hideget és nedveset éreztem a testemen.-Te barom máskor kedvesebben is lehetne.-kiabáltam Niallel mert leöntött egy vödör vízzel.
-Jó bocsáss meg nagyasasszony.-mondta.-Aztat ottan e hogyan keltsem fel?!-érdeklődött majd Laura is öntött vizet.
-Ó te jó ég.-rándult össze Lau majd hirtelen kipattant az ágyból ésmegfogta Niall pólóját és mélyen a szemébe meredt.
-Te ,te ,te..-mondta szikrázó szemekkel.
-Nyugi van kislány.-vigyorgott majd ép kezével lefeszegette Lau kezét pólójáról.-Frissen vasalt.-közölte majd elhagyta a szobát.
-Megölöm a bátyád.-idézte nekem a szavait majd mérgesen becsapta maga után a fürdőszoba ajtót.Hát jó..mintha én nem kaptam volna egy vödör vizet a nyakamba úgy csinál.Na mind1 gyorsan fogtam 
magamat és felöltöztem majd megfésülködtem majd levonultam a konyhába ahol Harry,Liam,Niall és anyu voltak.
-Szép jó reggelt csipkerózsika.-vigyorgott Niall.Igen szúrós tekintettel néztem rá.-Most mivan?!-kérdezte tetetett döbenettel a hangjában.
-Mi lenne?!Nem te ébredtél egy liter vízzel a nyakadban.-vágtam a fejéhez.
-Ki volt?-kérdezte anyu unottan.
-Niall..-mondtam még unottabb hangon.
-Niall máskor lehetőség szerint ne egy vödör vízzel keltsd fel a hugod.-szídta le anyu mire ő rám nyújtotta a nyelvét.
-Chh..-mondtam majd asztalhoz ültem és reggelizni kezdtem.-Anyu nekem miért egy tuskó bátyám van és nem valami édes kisöcsém esetleg hugom?-kérdeztem durcás hangon.
-No de Lizzie hogy beszélszM!-szídott meg anyu.
-Hát..-kezdtem volna de Niall közbe vágott.
-Anyu mondd csak nekem miért egy irritáló hugom van és nem valami édes kisöcsém?!-kérdezte majdnem ugyanazt amit én.Hát ez igen rosszul esett tőle..de gondolom akkor neki is.
-De Niall.-mondta anyu.-Akkor csináljuk azt mint régen mikor veszekedtetek.Niall állj fel.Lizzie te is és gyertek ide.-adta ki anyu a parancsot.
-De eszem.-nézett fel Niall anyura.
-Nem érdekel.-vetette be anyu a szigorú modort.-Most azonnal felálsz és idejösz.-erre Niall nagy nehezen feltápászkodott majd odajött ő is anyu elé.
-És most?!-kérdeztem mire anyu csak goinoszul elmosolydott.
-Most kérjetek bocsánatot egymástól.Majd fogjatok kezet és öleljétek meg egymást mint a jó testvérek.-mondta anyu majd tapsolt egyet!
-Ez komoly?!-nézett Niall kérdően anyura,mire ő csak bólintott.
-De..
-Semmi de..hajrá.-csitított el anyu.
-Ahj bocsáss meg..-motyogtam majd megfogtam a jobb kezét ami ép volt és megráztam.
-Ne haragudj..-mondta ő is.
-És most ölelést.-lökött minket egymás felé.Istenem ezt az ovodás dolgot.Utoljára akkor kellett ezt csinálni mikor 4.-es voltam és összevesztünk azon hogy kié legyen az utolsó csoki süti.
-Öleld már meg istenem mert itt örgszem meg.-állt Hanna várakozóan a konyhaajtóban.Ez meg mikor jött be?!Vármpír?Vagy ennyire halk?!
Na jó..igaza van..majd fogtam és megöleltem Niall-t.
-Megfelelő?!-néztem anyura mire ő bólintott majd neki fogott mosogatni.
-Milyen jó látni hogy ennyire szeretitek egymást.-jött be apu a konyhába.-Amúgy nem kéne mennetek lányok?!Nemhogy elkéssetek.
-És ki visz?!-kérdezte Lau Niallre majd Harryre nézett.
-Ránk ne nézz.-mondta Harry.-Én törött kézzel twitterezni sem tudok nem hogy vezetni.
Ekkor Liamre néztem.
-Gyertek..-motyogta halkan majd elindult kifelé az ajtón.-De..-fordult vissza hirtelen.-Ha őő bármi történne..akkor nem az én hibám.-mutatta fel mutató ujját.
-Oké,oké, de menjünk mert elkésünk.-mondta Lau.
Mikor odaértünk Liam még sok sikert kívánt nekünk majd közölte hogy itt kinnt megvár minket nem furikázik haza,arra hivatkozva hogy drága a benzin.
Mindenki Simon kertjében gyülekezett.Már elmúlt 10 óra sőt már 11is mikor simon kijött és közölte hogy kezdődik az eredmény hirdetés.
Szép sorjában behívta a csapatokat.Mi 3.-ként kerültöünk sorra.
Bementünk a nappalijába és leültünk vele szemben egymás kezét szorongatva.
-Lányok nektek nagyon szép hangotok van és igen jól össze vagytok szokva úgy látom.Én úgy döntöttem hogy titeket nem tudlak...-ennél a résznél már ott voltam hogy mindjárt elájulok.-Távol tartani 
az élő showtól ezért jöttök velem oda.-vigyorgott ránk,mire mi hatalmasat sikítottunk és megööleltük egymást majd Simon-t is.-Ja és lányok akkor holnap után próba van már ezért holnap be kéne cuccolnotok a x-factor 
házba.Az nem ott lesz ahol a tábor volt hanem egy másik stúdió.Itt a cím.-nyomott a kezembe egy cetlit.-Sziasztok.
-Köszönjük Simon.-mondtuk egyszerre.-Szia.
Kiszaladtunk a kertbe ahol a műsorvezető állt és magához intett miket.
-Nos lányok milyen érzések vannak most bennetek?!-kérdezte.
-Hát olyan boldog érzések.-válaszolta Hanna.
-Jól van lányok gratulálok.-mondta.-Akkor majd találkozunk most menjetek haza pihenni sziasztok.-köszönt el mi meg már ott sem voltunk.
Kiszaladtunk a kapun az autóhoz.
Liam a kocsinak dőlve várt ránk.Mikor meglátott minket villant egyet szép barna szeme miközben ellopta magát a kocsitól és megindult felénk.
-Na mi volt?!-Mondjátok már.Sikerült?!Esetleg 2?!-sürgetett minket.
-Sajnos ...-mondta Hanna tetetett szomorkás hangon.-el kell költöznünk.
-Jézusom visszamész Kanadába és viszed a lányokat is?-döbbent le Liam.
-Ahj  te marharépa.-vágtam a fejéhez.-Bejutottunk!Érted?!Bejutottunk!
-Be-ju-tott-tunk.-szótagolta Laura is.
-Tényleg?!-csillant fel a szeme,mi meg csak bólogattunk.-Gratulálok.-ölelt magához majd lepacsizott a lányokkal.
-Mi lenne ha bemennénk a korházba Louisékhoz és velük is közölnénk a jó hírt?!.-jött egy fantasztikus ötlet Lautól.
-Na menjünk.-mondta Liam is majd bemásztunk a kocsiba és a korház felé vettük az irányt.
Mikor a korház elé értünk igen furcsa látvány tárult a szemünk elé.
Vagy ezer ember volt itt  és mind Louis és Zayn nevét kiabálták.
-Oh hogy....-motyogta Liam miközben próbált leparkolni valahol.Kiugrottunk a kocsiból és megindultunk a korház ajtaja felé.Liam jól az arcába húzta a kapucnit és kézenfogva rohantunk befelé
-Héhéhéhé..ne tolakodjatok.-mondta valami csaj nekünk majd szó szerint hátralöktek minket.
-Na de ezt ugye nem gondoltad komolyan?!-kérdezte Hanna majd arébb taszajtotta a csajt és előre furakodott.Már majdnem elértük a korház ajtaját mikor valaki felfedezte hogy Liam a kapucnis kölök és szó szerint letépték róla  a
pulcsiját szegénynek még cipőjét is tépték mikor megelégeltem ezt fogtam és elkiáltottam magamat oylan hangosan amennyire csak tudtam:
-Álljatok már le mik vagytok ti állatok?!Jó hogy nem köttözitek meg és viszitek tűzre ti marhák!Szálljatok le róla.-üvöltöttem mire azok alányok akik kínozták szegény megszeppentek és arébb léptek.-Te ott add vissza a pulcsiját.-közöltem.-Te meg a cipőjét.
-Ki vagy te hogy így parancsolgatsz?!-kérdezte egy barna hajú nagyképű libának kinéző csaj.-Azt hiszed nagy fan vagy,vagy mi?!Szerintem azt sem tudod mi az a One Direction.-fonta karba a kezét,mire én szó szerint kacagni kezdtem Hannával,Lauval és Liammel együtt.
-Most mit nevettek?!-húzta össze a csaj a szemöldökét majd nagy levegőt vett.
-Azt mondod,hogy én nem tudom mi az a One Direction..-kezdtem bele de Laura közbe vágott.
-Ha igazán ismernéd a fiúkat tudnád hogy vannak testvéreik és...-mondta volna de a csaj beleszólt.
-Képzeld tudom hogy vannak testvéreik.
-Valóban?!-kérdezte vissza Hanna.-Niallnek van testvére?!-fonta ő is karba a kezét.
-Van.-vágta rá a csaj.
-És?Mit tudsz még róla?Neve?!Kora?!-kérdezte Lau.
-Hát..-mondta a csaj.-Lány és fiatalabb nála és valami olyasmit olvastam róla hogy Lizzie-nek hívják ha minden igaz,és ennyit tudok róla.
-Oké ez jó akkor most bemutatkozom.-nyújtottam a csaj felé a kezemet,mire ő elfogadta azt és megrázta.-Lizzie Horan személyesen.-mondtam mire leesett az álla.
-Hogy,hogy mi?!-kérdezte vissza.-Jól hallottam?Te lennél?Nem nem hiszem el..-beszélt össze vissza.
-De tényleg ő az.-erősítette meg Liam is,majd szónokolni kezdett.-Kérlek titeket!Hadd menjünk be a korházba Louishoz és Zaynhez!Még ma szeretnénk bejutni úgy hogy egy kis utat kaphatnánk?Majd dobunk nektek autógrammot az ablakból ha oszopl a tömeg.-vetett be egy édes mosolyt,mire a tömeg hirtelen 2 felé oszlott és hagytak miket elmenni középen.
Mikor elértük a korház ajtót berontottunk rajta majd fel Louisékhoz és becsaptuk magunk mögött az ajtót.
-Kopogni nem szokás?-kérdezte felháborodva Louis aki éppen valamit evett.
-Tudod kint vagy ezren állnak és szó szerint bántalmaztak.-ült le Liam egy székre Louis mellé.
-Akkor azért van csak egy cipő rajtad és azért van eltépve a pulcsid?!-kérdezte Zayn felülve az ágyban.
-Remek megállapítás..amúgy nem autógrammot ígértél nekik?!-kérdeztem vigyorogva mire Liam nagy levegőt vett és kutatni kezdett a pulcsija zsebében majd a gatyája zsebében.Előhúzott vagy 2 pakli autógrammkártyát és az ablakhoz sétált és kidobta rajta.
Kint sikítotó rajongók ezrei voltak.
-Hmm..miket tartasz te magadnál.-motyogta Louis.
-Tudod Lou ez a problémás helyzetekre a jó megoldás.-ült le Liam újra Louis mellé.
-Amúgy miért jöttetek?!-tért a tárgyra Zayn.
-Zavarunk?-kérdezte Hanna majd ő is leült csak ő a Zayn melletti székre.
-Dehogy.-védekezett.-Csak kérdeztem azt hittem van valami oka...de várjunk csak ti nem ma voltatok Simonnál?!
-De..-suttogta Lau.
-És?!-derült fel Louis.
-Sajnos..-kezdett bele Hanna szomorkás hangon..
-A további hetekben sokat kell majd néznetek az x-factort mert benne lesznek a ti kislánykáitok.-fejeztem be Hanna mondatát.
-Wow,lányok gratulálok.-mondta Zayn.
-Én is.-nyögte Louis.-tudjátok felállnék és megölelnélek titeket de a mostani helyzet nem éppen engedi meg ezt.
Mi ezt a lányokkal csak megmosolyogtuk.
-Menjetek haza és mondjátok el otthon is a jó hírt .-mondta Zayn kedvesen majd elvigyorodott.-Még azt hiszik hogy valami bajotok történt.
-Hát nekem történt is,egy csorda eltiport.-nézett rémülten Liam.
-De többé nem fog.-mondta Louis kacagva.-Hallottuk Lizzie baba kiáltását azt hittük hogy valakit gyilkolnak.
-Dehát gyilkoltak is..-motyogta Liam.-A pulcsimat széttépték és ez volt a kedvencem.
-Nem is a tied volt.-mondta Zayn.
-És?!Akkor is ez volt a kedvencem!Problem?!
-Hát igen sok van..fáj például a fejem..-motyogta Zayn.
-Na jól van szerintem tényleg menjünk haza.-mondtam majd elindultam kifelé.Már majdnem a parkolóban voltam mikor Liamék beértek.Liam kézen fogott.A sok
rajongó már eloszlott már csak páran voltak.
Elsétáltunk pár lány mellett akik kidüllet szemekkel néztek rám és Liamre.
-Ti jártok?!-kérdezte meg egyik bátor lány,mire megtorpantunk és felé fordultunk.
-Hmm..-kezdett bele Lau..-Fején találtad a szöget,járnak.-mondta körmeit nézegetve.A rajongók tekintetében hatalmas döbbenet látszott.

4 megjegyzés: