Little Horan 20.fejezet.


Akkor most 5 komi és kövi:))

20.fejezet.

"-Nos..kíváncsiak vagytok?-kérdezte Liam.-Gondolom igen és a nyertes....."

-Nem nyögnéd már ki végre?-kérdezte Louis már izgatottan.
-Kíváncsi vagy Louis?-viccelődött Liam.-Ne legyél türelmetlen..tudod a paraszt nem ideges.
-Ez mind szép és jó csak egy bökkenő van.-kezdett bele.-Én nem vagyok paraszt.-a mondat végére már szinte kiabált.
-Hmm..pedig azt hitem.-heccelte Liam.
-Jól van elég.-mondta apu akinek már elege lett.-A versenyt Louis és Lizzie nyerte.
-Ez az!-ugrott egyet Louis.-Pacsit rá.-Én meg engedelmesen belecsaptam a kezébe.
-De,de,de...-akadozott Niall.-Ez nem éri..
-Mondtam én hogy ne járj ír táncot a végén.-kötött bele Zayn tesómba.Erre én csak felkuncogtam majd színpadiasan felemeltem az ujjamat.
-Egyszerűen nem tudtok veszteni.-közöltem nagyképűen.
-Mert te tudsz?-kérdezett vissza Niall.
-Tudod..én nem szoktam veszteni.-válaszoltam majd elvonultam a szobámba.Elvégeztem esti teendőim és lefeküdtem aludni.

Reggel úgy ébredtem hogy tök jó kedvem van.Lementem a nappaliba mindenkinek köszöntem..megreggeliztem és megint bementem a nappaliba Seherezádét nézni.
-Lizzie..te ezt el tudod képzelni Seherezádénak nem Emánultől lesz gyereke..-majd színpadiasan homlokára tette kezét édes testvérem.-Hanem Estebantól. Ez annyira tragikus.
-Szörnyű..-motyogtam.-Hogy fogom ezt én túlélni hogy nem Emánuel gyereke lesz ..bele fogok dögleni.
-Abba amit most fogok mondani bele is.-jött ki apu egy kávéval a kezében és ült le mellém.-A fiúknak menniük kell.-jelentette ki.
-Tessék?-kérdeztem,erre Niall rám emelte tekintetét és bűnbánóan nézett rám.-Mégis hova kell menniük?-döbbentem meg.
-Hát fellépésekre és turnéra no meg stúdióba új dalokat felvenni.
-De..-motyogtam szomorúan.-Alig voltatok itt.-fordultam bátyám felé.
-Tudod hogy nem én döntöm el...-mondta nekem Niall.
-De ne menjetek el.-éreztem hogy szememből kicsordul egy könnycsepp.-Mi lesz velem?
-Hát éled az életed ugyan úgy mint eddig.-válaszolt nyugodtan.
-De..és mi lesz Liammel és velem..jut is eszembe hol van Liam.?-még nagyobb döbbenet lett úrrá rajtam.
-Sajnálom de..Liam már kint van a reptéren a többiekkel..csak ln maradtam itt és próbáltam jó hangulatot teremtetni hogy így a tv előtt látsz meg meg minden de nekem is mennem kell.
-De még el sem köszönt tőlem.-és itt sírtam el magamat.
-Sajnálom..-ölelt magához testvérem.-De most én is megyek.-majd elindult az ajtó felé.
-Várj..-szóltam utána.-Hova mentek most?
-Őőő most Párizsba megyünk repülővel.Na de most már tényleg megyek.Szia.-integetett majd elhagyta a házat.
-Miért?-fordultam apu felé.
-Mindegyikünk tudta hogy elmennek.-válaszolta.
-De nem ilyen gyorsan..hiszen alig 2 hetet voltak itt.Tudod mit mind1 én most meglátogatom Laurát.-majd kiszaladtam az ajtón.
Apu még nem tudja mit forgatok a fejemben.Igen ötletes és megvalósítható csak kell nekem hozzá Lau és Hanna hiszen egyedül..nem hiszem hogy megcsinálnám.
Lauék házához érve bekopogtam az ajtón.Anyukája rögtön ajtót nyitott.
-Szia Lizzie..Lau fent van Hannával a szobájában..-válaszolt gondolataimra szinte.
-Köszönöm.-majd elsétáltam Erica mellett és felszaladtam Lau szobájába.Bent Lau szegénykém sírt gondolom Haroldka miatt.
-Sziasztok.-köszöntem halkan.
-Szia.-köszöntek vissza.
-Ne sírj Harry miatt.-közöltem.
-Honnan tudod hogy miatta sírok?-kérdezte meglepetten.
-Más okod nem nagyon lenne a sírásra.
-Hmm...igazad van.
-Tudjátok van egy ötletem és azért szaladtam ide ennyire sietősen.
-Mesélj.-lett izgatott Hanna hangja.
-Nos..arra gondoltam hogy...de várjatok biztos elmondjam?
-Lizzie ne viccelj már nyögd ki végre.-mondta Lau.
-Jó..nos akkor mi lenne ha......-tartottam drámai szünetet.

9 megjegyzés: