Little Horan 2 Tizenegyedik fejezet.

11.fejezet.

"Lau és Hanna hazamentek én meg aludni."
 
Végre szombat.El sem hiszem.
Ma jönnek át a csajok.
Eldöntjük mit énkelünk legközelebb vagyis most duóban kell indulni és ma
délután kell még bemennünk oda...ott fogunk  lakni az x-factor tábor idején.
-Gyerünk már te lassú csiga.-kiabált velem Louis.
-Anyáddal órdítozzál.te vadbarom.-kiabáltam vissza.
-Nyugalom már.-mondta Zayn ynugodtan.
-De hát már vagy fél órája bent van a fürdőben és én mindejárt becsulizok.-kiabált Louis mikor hirtelen kivágtam az ajtót és hajamat felé libbentve 
kimentem a fürdőből ő meg rohant be.
-Lizzie mit csináltál iylen sokáig ott bent..?-kérdezte Zayn aki mellettem jött.
-Őőő zuhanyoztam és megcsináltam a hajam stb. és negyed órát ültem a földön és twittereztem a mobilomon Louis idegesítésére.-vigyorodtam el.
-Gonosz vagy.-mondta.-Adj egy pacsit.-mire én belecsaptam a kezébe.
-Nos Dj.Malik eszik egy kis tojáasrántottát.-vágódott le az asztalhoz.
-Jóreggelt.-köszönt anyu és hunyorogva nézett rám.-Mi volt fennt az az ordíbálás?
-Semmi csak kicsit húztam Louis idegeit.
-Én kis hugom.-veregette meg a vállam Niall.
-Te maradj csendben mert tegnap felfaltad a mákostésztát.-mondta apu mire n csak megráztam a fejem.
-Na én léptem puszi.-majd kirohantam az ajtón,Lauráék házához véve az irányt.
Mikor odaértem hirtelen egy hatalmas csörömpölés hangzott fel majd egy órdítás és Laura kirohant a házból.
-Mi a baj?-fogtam meg a kezét.
-Semmi különös anyukád felhívta ma reggel anyut a tegnap esti dolog miatt és nem jöhetek tovább veletek az x-factorban.-kiabált velem.
-Uhh..és mi volt ez a csörömpölés?-kérdeztem rémülten.
-Semmi csak anyu leejtett egy tányért.
-Majd én beszélek vele.Gyere.-fogtam kézen és kezdtem húzni vissza a házba.
-Én vissza nem megyek.-kiabált velem is.
-Nyugalom..és jössz .-markoltam meg nagyon erősen a csuklóját.
Beléptem Lauék házába,anyukája éppen a konyhában volt.
-Erica..bejöhetek?-kérdeztem félénken.
-Persze Lizzie gyere.
-Erica Laura nem tehet a tegnap esti dolgokról.-közöltem vele.-abban mind a hárman vétkesek voltunk és ezért ne Laut büntesse.
-Lizzie ne gyere nekem most azzal hogy te sem kaptál büntetést.
-De takarítanunk kellett tegnap 1 órán keresztül..az elég büntetés volt számunkra hiszen utálunk takarítani.-hangsúlyoztam az utálni szót.
-Így véled?
-Igen.-válaszoltam komolyan.
-Oké akkor Laura mehet veletek az x-factorba ,de 2 heti szobafogság lesz az x-factor után.Így jó?-kérdezte Erica.
-Nekem jó...-mondtam .-De Launak már nem annyira...
-Jó jó lesz így.-mondta ő is..-Csak az x-factort ne.
-Köszönöm Erica de mi most megyünk Lauval Hannához.-mondtam.-Szia.
-Sziasztok csajok.-köszönt el ő is.
Hannáékhoz érve bekopogtunk az ajtón ahol Hanna anyukája nyitott ajtót.
-Sziasztok lányok de rég láttalak titeket de nagyot nőttetek.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre.-Bejöhetünk.
-Nem kell.-szaladt ki Hanna.-Itt vagyok már.
-Akkor semmi.-mondta Lau majd együtt elindultunk hozzánk.
-Na mizu?-kérdeztem Hannától.
-Semmi izgulok egy kicsit a mai nap miatt hogy kivel raknak össze minket,remélem valami menővel.-vigyorodott el .
Hozzánk érve bementünk a házba ahol éppen a fiúk felmostak meg ablakot pucoltak.
-Itt meg mi folyik?-kérdezte Lau döbbenten.


Komii*-*

7 megjegyzés: