Little Horan 21.fejezet.


21.fejezet.

"-Jó..nos akkor mi lenne ha......-tartottam drámai szünetet."

-Kinyögöd még ma?-mondta szenvedő hangon Hanna.
-Jól van na mondom már csak tudjátok legyen már valami hatása.
-Istene Lizzie..-nyögte Lau.
-Jó, nos menjünk a fiúk után - mondtam ki ötletem.
-Ez komoly?-kérdezte Lau.
-Igen..
-És miből finanszírozod a jegyet?-kérdezte Hanna.
-Egyáltalán tudod hogy hova utaztak?-kérdezte Lau.
-Igen tudom hova utaztak és azt is miből lesz repülő jegyünk.
-Na és hova mentek?-kérdezett rá Hanna a legfontosabbra.
-Párizsba,tudjátok repülővel 1 óra az út és tök hamar odaérünk.Na valaki benne van vagy egyedül kell mennem?-kérdeztem.
-Én benne vagyok!-mondta Hanna majd felpattant.-De várj..akkor miből lesz is az a rep jegy?
-Van félretett zsebpénzem már vagy 5 éve gyűjtöm és jó sok összejött.-vigyorogtam.-Lau?
-Természetesen ha ti is mentek én is.-mosolyodott el.-Nos akkor mikor indulunk.?
-A következő géppel most meg gyerünk pakoljatok Hanna te is szaladj haza pakolni én is megyek és fél óra múlva a házunk előtt tali.
Ez volt az utolsó szavam Lau előkapott egy táskát  és pakolni kezdett bele.Én is hazamentem és Hanna is!Gyorsan elővettem egy táskát és pakolni kezdtem bele.
Beledobáltam pár elfogadható ruhát és egy cipőt fog krémet,fogkefét,fésűt,hajlakkot és mindent amit még fontosnak találtam.
Gyorsan eltelt ez a fél órácska .Felkaptam a pénzem és hagytam egy levelet apunak amiben ez állt:
-"Kedves apui!
Míg te most felvásárlod a fél boltot én addig Hannával és Lauval a testvéremék után megyek.
Puszil :Lizzie.
U.I:Telefon,pénz van nálam ne is próbálkozz nem jövünk vissza hisz tudod amit egyszer a fejembe veszek meg is valósítom"
A cetlit az asztalra tettem és kimentem a csajokhoz.
-Na de Lizzie tudod mire nem gondoltunk?-kérdezte Hanna.
-Ki visz ki a reptérre?-kérdezte Lau.
-A fenébe..-mondtam majd gondolkozni kezdtem.-Hanna a nővéred..Zoey már 18 éves..és tud vezetni.-rukkoltam elő az ötlettel.
-Nem hinném hogy elvinne.-mondta Hanna.-De egy próbát megér.
Elindultunk Hannáékhoz.Bő 10 perc alatt oda is értünk.Zoey éppen az udvaron tevékenykedett.
-Zoey.-szólt nővéréhez Hanna.-Lehetne egy hatalmas kérésem?
-Persze.-vigyorodott el.
-Elvinnél minket a reptérre?-könyörgött Hanna.
-Minek?-kérdezte flegmán.
-Ahj..-mondta Hanna.
Erre én közbevágtam:
-Mert a One Direction után akarunk menni tudod Niall a tesóm és Liam a pasim és a húgodnak az én bátyám a pasija és ennyit megtehetnél a hugodért.-közöltem a tényeket Zoey-val.
-Jó gyertek..de kapok valamit cserébe.-mondta.
-Mit szeretnél?-kérdezte Laura.
-Autógramnmot az összes fiútól.-válaszolta.
-Ohh az sima ügy és köszönjük.-mondtam.
-Na hopp a kocsiba.
Beültünk és már robogtunk is a reptér felé.Reptéren mikor kiszálltunk Hanna még visszaszólt nővérének.
-Kérlek ezt ne mondd el anyunak és köszönjük.
-Szívesen húgi.
Bementünk a pénztárhoz ahol ezren álltak.
Ohh te jó ég és 10 perc múlva indul a következő gép.Akkor legyünk bunkók.Majd fogtam magam és előre tolakodtam.
Épp sorra kerültem volna mikor a pénztár épp be akart zárni.Épp kirakta volna a csaj a zárva táblát mikor az orra alá nyomtam a pénzt.
-3 jegyet Párizsba most de rögvest.-tudom hogy kicsit kedvesebb is lehettem volna de hát...
-De éppen zárok.-mondta döbbenten a nő.
-Nekem meg a bátyám éppen elrepül a haverjaival Párizsba én meg utána megyek szóval ide azokkal a jegyekkel.-szinte kiabáltam.-Kérem.-vetettem be egy bájos mosolyt.
A nő kicsit bunkón a kezembe nyomta a jegyeket.
.-Köszönöm.-mondtam és már rohantunk is a átjáróba.
Sikeresen elértük a gépet.Lau végig izgúlta az utat azt hitte lezuhanunk.
Egy óra alatt sikeresen megérkeztünk gond nélkül.
Már csak egy volt a kérdés ....hol lehetnek a fiúk?

7 megjegyzés: