Little Horan 18.fejezet.



Nos ezentúl úgy lesz hogy van egy fejezet és ha kapok bizonyos számú komit akkor jön a kövi:)
Akkor most mivel úgy vettem észre hogy tetszik a blogom(nem akarok nagyképű lenni csak sok jó visszajelzést kaptam tőletek)ezért szeretnék 5 hozzászólást de ne csak ilyen kis szíveket meg xd-ket:)Nos akkoir 5 hozzászólás és kövi feji:)



18.fejezet.


"-Képzeljétek el..-mondta rémült tekintettel Louis.-Szörnyűség történt...."
-Jézusom..-mondta Hanna ijedten.-Mi történt?Valakinek komoly baja esett?
-Még nem de fog ha megtudja.-mondta rémültem Louis.-Niall szörnyen ki fog borulni..
-De mondd már mi történt.-vágtam Louis szavába.
-Képzeljétek...-mondta Louis majd színpadiasan homlokához emelte a kezét és zokogó és fuldokló hangot adott ki egyszerre.-A fagyizóba elfogyott a vanília fagyi,ezért csak más ízeket hoztunk-közölte majd hirtelen felkapta fejét.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...-kiáltotta Niall.-Ez lehetetlen..
-Mondtuk mi hogy szörnyű.-közölte Zayn.
-Ti marhák azt hittük tényleg valami komoly gond van..hülye vad barmok.-kelt ki magából Hanna.
-Egyet értek.-közöltem.
-Dettó.-vágta oda élesen Lau.
Még a kutyám is ugatott egyet egyetértéséül.
 -Látod Louis még Eddie és tudja milyen marha répák vagytok ti barmok.-közöltem a magas IQ szinttel rendelkezőkkel.
-Mi lenne ha megennénk a fagyit.?-kérdezte Liam.
-Öhm akkor a szervezetünkbe jutna.-válaszolt Hanna.
-Nem így értettem..
-Tudom.
Zajlott le a beszélgetés köztük.
Lau beszaladt kis tálakért és kiskanalakért.Mindenki szedett magának,csak Liam nem.
Ránéztem és ő hátrált egy lépést.
-Te miért nem szedsz magadnak?-kérdeztem majd kanalammal felé mutattam.
-Vidd innen.-közölte majdnem kiabálva és ekkor esett le a tantusz a kanál a baj.
-Liam ne viccelj már..-mondta Harry.-Mindenki tudja hogy nem is félsz a kanalaktól.
-Harry ne legyél már ilyen.-válaszoltam.-Ezt könnyen kideríthetjük.-Fogtam magam odamentem hozzá.-Liam csukd be a szemed.-Engedelmeskedett nekem mint egy szófogadó kiskutya.
-Most fogd meg ezt a villát.-közöltem majd egy kanalat a kezébe adtam.
-És most nyissad ki a szemedet és nézz a 'villára".
Megint engedelmeskedett.Kinyitotta szemét ,mikor meglátta a kanalat akkor hirtelen sikkantott egyet majd eldobta.
-Ez most komoly?-kérdezte unott hangon Niall.-Liam te tényleg ennyire félsz ettől?-mutatta fel kanalát.
-Nem csak poénkodok.-válaszolt Liam mérgesen.-Te mitől félsz Niall..-kiabált vele..-ja csak nem attól hogy elfogy a kaja már rögtön halálra izgulod magad amint meglátsz egy tál ételt szinte remegsz érte annyira undorító ez és az a hülye kancsali vigyor fú annyira irritáló vagy Niall..-ordított Liam.
-Igen?-kérdezte Niall döbbenten mert gondolom őt is sokkolta Liam kitörése.-Engem a folytonos új hajad irritál meg hogy ha nincs meg a haj zseléd már kiborulsz.Gyűlölöm ha olyan csendes és muja vagy mint általában.Utálom hogy semmiről nincsen rendes véleményed csak mindig nem tudom nem tudom.
Mindenki teljesen le volt döbbenve a történteken..én személy szerint köpni nyelni nem tudtam.
-Abba lehetne hagyni végre?Mi értelme összeveszni?-kérdezte kiabálta Harry.
-Semmi.-közöltem.-És igen is hagyjátok abba.Liam James Payne,máskor ne merj egy rossz szót sem szólni Niallra és te Niall James Horan.-emeltem fel hangomat.-Azonnal kapcsold ki a caps lockodat tesó mert tudjátok vannak szomszédok.És most kérjetek bocsánatot egymástól.
-Én ugyan nem kérek ettől a .......bocsánatot.-közölte Niall majd orrát felhúzva arrébb ment.
-Dettó.-közölte Liam majd ő is arrébb ment.
-Ezt nem hiszem el.-kiáltottam majd kezembe kaptam kis ebemet és haza szaladtam.Mikor felértem a szobámba zokogva dőltem az ágyamba.
Miért pont engem ver ez a nyomorult sors?Pont a testvéremnek és életem szerelmének kellett összeveszni.Mi van ha azt akarják majd hogy válasszak közülük?Én nem tudnék választani.Mind a kettejüket másként de nagyon szeretem.
A szememből patakokban folyt a könny.Hallottam hogy nyitódik mögöttem az ajtó majd csukódik.
-Lizzie..-hallottam meg barátném, Lau hangját.-Ne csináld ezt.
-De Lau, Niall a testvérem Liam meg,meg,meg,Liamet meg szeretem.-sírtam pólójába mert odajött mellém és megölelt.
-Jajj Lizzie..ki fognak békülni..-próbált vigasztalni.
-És ha nem?Mi lesz ha ha feloszlanak miattam?-rémüldöztem.
-Ugyan már ne viccelj miért oszlanának fel?-nézett rám hatalmas szemekkel.-És miért miattad?
-Mert én adtam Liam kezébe azt a kanalat.
-Igen de Niall szólt be,de nem lesz semmi szerintem már minden rendben tuti kibékültek már.
-Nem hiszem.-megint zokogásban törtem ki a  szó végére.
-Ne sírj már Hanna beszél Niall fejével.Te pedig eldöntöd hogy kinek volt igaza szerinted és e döntés fogja meghatározni ki mellé fogsz állni.
-De Lau nem akarom megbántani őket.Niall a testvérem mint már mondtam Liamet meg szeretem ismétlem.
-Jó..-válaszolt.-Most szépen visszamegyünk és beszélünk velük.
Lau kézen fogott és húzni kezdett lefelé.
-Várj..-mondtam mikor eszembe jutott hogy nekem kutyám is van.Gyorsan pórázra fogtam a kis babumat és már újra Lau mellett is voltam.
-Nos?Mehetünk?-kérdezte.-Esetleg még valamit nem akarsz itt hagyni?Jó a sminked?Ruhád?Nincs más?
-Szerintem meg vagyok.-válaszoltam majd elindultunk.
Lauráék házához érve hatalmas ordítás hallatszott a házból.Te jó ég vajon ki lehetett?Ó van egy tippem.
Gyorsan berohantunk a házba és néztük a történteket.
-Most azonnal abba hagyjátok vagy különben.....-akadt meg Hanna hangja.
-Vagy különben mi lesz?-érdeklődött Louis félve.
-Most mondom csak hagytam egy drámai szünetet.Na szóval most abbahagyjátok és kibékültök vagy téged Liam megkötözlek és kanállal fogom neked adagolni a húslevest a szádba.Te meg Niall ..hhmm...sütök csirkét és megeszem előtted és nem adok neked egy falatot se!
Mondta szigorúan Hanna.Mindenki csöndben figyelt,a szobába be állt a csend látszott hogy mindenki fél még a kutya is.
-Biztosan nem gondolod komolyan.-mondta gúnyosan Louis hogy nyugtassa a fiúkat.
Hanna erre a mondatra felkapta a fejét és közelebb ment Louishoz és szúrós szemekkel a szemébe nézett.
-Hidd el Louis édesem meg teszem!Nincs kivétel.De ha gondolod neked is kitalálok valamit..tudod a nagypapám galambokkal foglalkozik és meg van a telefon száma.
-Ne könyörgöm csak azt ne!-könyörgött a fiú.
-Jó de akkor fogd be a csinos kis pofikádat!Na szóval most kibékültök!-mondta Hanna.
-Jó megadom magamat!Nem akarom a húsi levest kanállal enni.-ijedezett Liam.
-Oké akkor én is megadom magamat!Csirkét akarok enni!-mondta szomorúan Niall.
-Köszönöm.Azt hiszem bíró leszek!Szóval mit kell ilyenkor mondani édeskéim??-mondta diadalmasan Hanna.
Vártuk a csodát de csak csönd volt.Egyik se volt hajlandó kezdeni a bocsánat kérést.Hanna erre bepipult.
-Na most kinyögitek egyszerre vagy nektek annyi.
-Bocsánat.Ilyet többet nem csinálok.-mondták a fiúk egyszerre.
-Ó Niall.-mondta kedvesen Liam.
-Ó Liam úgy hiányoztál.-mondta majdnem sírva Niall és megölelték egymást.
-Na ezt már szeretem.-mondtam.
-Látod mondtam hogy Hanna megoldja a problémát.-lökött oldalba Laura.
-Ti meg hol voltatok itt hagytatok egy csapat tini fiúcskával,ezt megjegyeztem.-mondta Hanna.
-Ja éppenséggel mádám Lizukánál voltam mert zokogott.
-Tessék?-döbbentek meg egyszerre.
-Ne Laura ..-vörösödtem el.
-De.-mondta ördögien.-Szóval elkezdett nekem ott bőgni hogy az ő hibája és hogy feloszlik a banda meg hogy ti rá lesztek mérgesek meg nem tudja ki felére álljon meg bla bla bla.-mondta unottan.
-Köszi Laura én is szeretlek.
Erre mindenkiből kitört a nevetés.Én meg majdnem elsírtam magamat,és leültem mérgesen a székre.
Míg én magammal voltam elfoglalva addig Laura anyukája bejött egy újsággal a kezében és így szólt:
-Laura ez igaz??-döbbent tekintete lányára majd Harryre nézett.

7 megjegyzés:

  1. íííírrrrrdddd Lizuuuus*______*

    VálaszTörlés
  2. hiperszupermegafantasztikus.*-* írdírdírd!!xddd

    VálaszTörlés
  3. szerintem nagyon jókat írsz és izgatottan várom a folytatást, lécci írj!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Extraszuperatomfajintoos :DDDDDDDD kövííít♥

    VálaszTörlés
  5. Köszii:9És mingy rakom a kövit*-*

    VálaszTörlés
  6. ''Azonnal kapcsold ki a caps lockodat...'' - Hát ezen komoly besírtam. xDD

    VálaszTörlés