Little Horan 2 Tizenkettedik fejezet.


Szerintem ez a feji hoszabb lett mint a többi jó olvasást és a végén ne fejets el komizni esetleg egy kis véleményt a történetről stb.:)


12.fejezet.


"-Itt meg mi folyik?-kérdezte Lau döbbenten."


-Semmi.-mondta anyu a kanapén ülve.-A fiúk megjegyzést tettek arra hogy tiszta kosz a padló és az ablak így most kedvükre szépítgethetik.
-Haha..szívtátok One Direction.-vigyorgott Hanna újra mire mi felkuncogtunk.
-Haha .-mondta Liam gúnyosan.-Annyira poénosak vagytok.-majd súrolta tovább az ablakot.
-Haha..majd ha kiestek az x-factorból még a mentorházban nagyképű kislánykák akkor mondjátok hogy szívtátok One Direction,mi harmadikok
lettünk az egészben cukikáim..-mondta Louis nagyképűen,mire mi döbbenten néztünk rá milyen szemét egy fickó.
-Na de Louis..-mondta anyu.-Mi sem mondtunk ilyneket mikor ti voltatok ott.Azonnal kérj bocsánatot.
-Bocsánat.-mondta unottan.
-De ne így.-mondta anyu szigorú tekintettel.
-Bocsássatok meg kis tündéreim.Így jó lesz?
-Tökéj.
Hamar elszállt a délelött,néztük ahogy a fiúk takarítanak és tv-t néztünk.Sajnos nem ment Seherezádé benne,így valami idióta zenetv-t néztünk.
Mikor a tv-ben meghalották a fiúk a saját számukat-mert 2-szer is leadták egy délelött-ők is énekelték.
Délután elindultunk az x-factor stúdiójába ahol a tovább jutottakkal gyülekeztünk.
Liam megint ott izgult,esküszöm ez tényleg jobban izgul mint mi és megint elvolt a ketteseivel.
Louis valami őskori zenét énekelt Harryvel unalmukban.Niall egy szalámis szendó nyomott le a torkán,Zayn meg a tetkóit nézegette és a haját igazgatta.
-Kérem a No Name Teamet és Killer Baby-t a színpadra.-hallottuk meg a nevünket.
-Killer Baby?-kérdezte kuncogva Hanna.-Milyen név ez?
-Hajrá csajok.-mondta izgatottan Liam.-És ne feledjétek 2!!-Mutatta a kezén.
Felmentünk a színpadra,mikor felértünk ez a Killer Baby vagy ki már fennt volt.Egy 17 év körüli sráccal találtuk szembe magunkat.És most őszintén kimondom nem is volt ronda.
-Nos kedves No Name Team és Killer Baby ti lesztek egy csapat a következő körben.Sok sikert a felkészüléshez és kedves No Name Team átadnátok üdvözletem az én drága One Directionomnak?-kérdezte Simon.
-Persze Simon.-válaszoltam mosolyogva,majd lementünk a színpadról.
-Akkor ti is beköltöztök ide,tudjátok ma kezdődik a tábor..lehetnénk egy szobába.-mondta mikor kiértünk a fiúkhoz.
-Nem.-mondta egyszerre Harry ,Liam és Niall.
-Ohh hali srácok.-fogott kezet velük Killer Baby.-Ti lenétek a híres One Direction.?
-Mi.-húzta ki magát Louis.-És a mi kislányaink nem lesznek veled egy szobába.
-Kislányaitok?-döbbent le Killer,és elég furán nézett ránk.
-A hugom.-mutatott rám Niall.-És a barátnőm.-itt Hannára mutatott.
-No és Lizzie az én barátnőm is és Niall huga.
-Lau meg az enyém.-nézett szúrós tekintettel Harry a fiúra.
-Megtudhatjuk mi az igazi neved?-kérdeztem kedvesen.
-Chris Dayer vagyok.-fogta meg a kezem és rázta meg.
-Én Elizabeth Horan de szólíts nyugodtan Lizzienek.Ők a bártnőim Hanna és Lau.
-Hellóka.-mondták egyszerre.
-Kérem a No Name Teamet kövessenek .-jött mellém egy fickó.-Ez itt a ti szoibátok pakoljatok le.-dehát mi még nem is hoztunk semmit.
-Fiúk hoznátok nekünk pár cuccot ha megkérünk titeket.?-kérdeztem kedvesen kiskuyta szemeket meresztve rájuk.
-Na jó.-mondták majd elindultak hazafelé.
-Szép szoba.-mondta Lau mikor kiment a pasas aki elvezetett ide minket.
-Ja és 3 szoba van benne és bőven elférünk.-vigyorgott Hanna is.
-Várjatok és ez a Killer baby vagyis Chris az öhm..szerintetek..öhm tudja,hogy 1 hét alatt össze kell hoznunk egy normális elfogadható produkciót?-kérdeztem nyugodtan leülve a kanapéra.
-Biztos..-mondta Lau.
Egy jó 2 óra múlva a fiúk visszaértek a cuccokkal és behozták nekünk.
-Na csajok..csapjunk a lecsóba.-dörzsölgette tenyerét Liam.-Mit fogtok énekelni ezzel a Chrissel?
-Evanescene-Bring me to life.-mondta Lau.
-Rendben..akkor keressük meg a Killer Babyteket és kezdjünk neki.-vigyorgott Liam.
-De Liam ez nem így megy.-mondta Hanna.-Örülök hogy élek nem hogy még daloljak most szépen menjetek ki innen és hagyjatok minket egyedül.-tuszkolta őket ki az ajtón.
-Várj..-mondta Niall.-Nincs valami kaja a hűtőben?-mutatott Niall a hűtő felé.
-Nincs.-mondta Hanna idegesen.-Puszi.
-Öhm..akkor miért van kiirva hogy kaja a hűtőben.?-kérdezte Lau.
-Dísz.-mondtam majd kinyitottam a hűtő ajtót.A hűtő tele volt kajával,és üdítőitallal.
-Lizzie dobj meg egy Colával.-mondta Lau én meg készségesen oda passzoltamneki egy dobozzal.
-Nekem eg gyömbért.-mondta Hanna aki épp bekapcsolta a tv-t.-Ohh Lizzie Seherezádé..de nem nézzük.
-Kérlek.-ugrottam mellé.-Tegnap nem nézhettem.Könyörgöm.
-Nem.-mondta Hanna.-Nem nézünk semmiylen amerikai-latin izét tudod.Leszoktatunk róla .-közölte.
-De..-
-Pszzzt...-mondta Lau .-Nem látod hogy éppen koncentrálok?
-Mire?
-A tv-re.-mondta majd oda mutatott.-Hírek mennek és éppen a tegnapi balesetről beszéltek ahol egy kamion ütközött egy kisbusszal.
-Aha..-mondtam unottan majd beletörődve abba hogy nem nézhetek Seherezádét leültem a kanapéra Colát szürcsölgetve.
*****************************************************************************************************************************************************
Másnap nagyon fura volt hogy nem otthon a megszokott környezetben ébredek.Lau és Hanna már a kis konyhában reggeliztek.
-Máskor felkelthetnétek.-mondta gúnyosan.
-De..Liam nem engedte.-mondta Lau védekezően.
-Liam?Hol van Liam?
-Simonnal beszélgetnek a fiúk éppen.De 10 perce fennt voltak és mi fel akartunk kelteni de Liam azt mondta hogy ne merjünk mert akkor valamit csinál
csak arra nem emlékszem hogy mit-kuncogott fejét vakarva Hanna.
Én is gyorsan reggeliztem majd rendbe raktam magamat.Ezzel a Chrissel tök jóba lettünk egész délelött próbáltunk és a mi kis Directionunk is végig követte és kritizálta a próbákat.
Így ment ez addig míg el nem jött a pillanat mikor színpadra kellett állnunk a produkcióval.
Sajnos a fiúk most nem jöhettek be a színfalak mögé a múltkori fás dolog miatt.
Kikísértük a őket a parkolóba és elköszöntünk tőlük a kocsiból Louis integetett Zayn is.Liam hevesen mutogatott egy kettest,Niall már a dugi kajáját ette és Harry meg éppen twittert frissített.
-Sok sikert csajok.-kiáltott Liam az elhajtó kocsiból.-És ne feledjétek kettő.!!!!!!!!!!!!-mutogatott.
-Úristen..-mondta Hanna.-Ez sosem változik.-majd megrázta a fejét.
Visszamentünk a többi fellépő közé és vártunk vártunk,és vártunk mikor egyszer csak bemondták hogy mi jövünk.
Ekkor jött egy sms-em Liamtől amiben ez állt."Ne feledd életem 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2".Esküszöm bolond.
Felmentünk a színpadra.
-Nos mit énekeltek nekünk kedves No Name Team és Killer Baby.?!-hangsúlyozta Nicole.
-Evanescene-től a Bring me to life-ot fogjuk.-mondta ki .
-Akkor kezdjétek.-mondta szigorú hangom Louis (Walcsh).
Szerintem egész sikeresen előadtuk a dalt ahhoz képest hogy Liam még mindig gyötört as ketteseivel.
-Rendben köszönjük.-mondta Cheryl.-Majd szólítunk titeket és akkor megtudjátok az eredményt.
Lementünk a színpadról,be az előtérbe.Ott várakoztunk vagy 2 órát.hihetetlen hogy abban a 2 órában vagy 20-szor felhívtak minket a fiúk.
-Ha mégegyszer felhív..Niall-mondta Hanna gyilkos tekintettel.-Lenyomom a torkán a telefont,úgy hogy soha töbé nem lesz éhes.
-Az nála lehetetlen.-közölte Lau.
-Megoldom.-mondta Hanna.
-Olyan szörnyűek?-kérdezte Chris.
-Ne tudd meg.-mondtam.
-Mégis miért?-kérdezte mire mi összenéztünk.

4 megjegyzés: