Little Horan 2 Hetedik fejezet.


7.fejezet.




"De az a látvány ami a parkolóban fogadott szó szerint letaglózott."


Megint ugyanúgy a kisbusznak volt támaszkodva az 5 fiú..de az a látvány...Hatalmas bugis paróka volt mind az 5-ön műbajusz ésilyen hatalmas orrú bohóccipő,ráadásnak 
egy ilyen testresimuló színekben gazdag egyberuha.
Azt hittem elájulok.Én nem ismerem őket.
-Ez most  komoly?-nézett nagyott Hanna.
-Mindenféleképpen keresztbe akarnak nekünk tenni?-borúlt ki Lau is.
-Szerintem gyorsan surranjunk el míg nem vesznek észre.-Erre a csoajokkal gyoorsan csináltunk egy hátraarcot de mikor megfordultunk szörnyen megijedtünk.
Louis állt mögöttünk egy hatalmas vigyorral a képén.
-Hová,hová picikéim?-tárta szét  karjait és egyszerre hármunkat megölelt.-Louis papi majd segít eljutni a kisbuszig.
-Én tuti hogy nem megyek veletek haza.-közöltem majd megfogtam a mellettem lévő padot.
-Liam cuncikám..-kiáltott Louis Liamnek.-A nőstényed nem akar hazajönni  Louis papival.
-Van egy olyan érzésem hogy Niall és Harry...öhm..nősténye sem akar veletek jönni.-mondtam a padot szorongatva.Hanna és Lau is leült mellém és ők is megfogták a padot.
-Akkor majd Louis papi intézkedik.-mondta majd odaszaladt a másik 4 fiúhoz akik még mindig a kocsinál álltak.
Hannékkal összenéztünk majd vissza a fiúkra akik éppen akkor indultak meg felénk és vészesen közeledtek.
Mikor ideértek szó szerint Liam felfeszítette a kezemet a padról és megfogott és elkezdett a kocsi felé cipelni.Szegény Lauval is uygan így tettek.Hanna már nehezebb eset volt...ő  mindig is kitartó típus volt.
Sehogy sem tudták lefeszíteni a padról így Niall már teljesen ki borúlva szólalt meg.
-Édes drága egyetlen Hannám..kérlek gyere már..-könyörgött.-Egyrészt nagyon éhes vagyok és anyu mákostésztát csinál ebédre és azt imádom más részt
meg lekésem a Seherezádé 5. évedját.
-Úristen.-rántottam ki magam Liam szorításából.-Hanna engedd el menjünk már hallottad lekéssük a Seherezádé 5.évadját és azt olvastam a neten hogy Seherezádénak Emanueltől lesz gyereke.-törtem ki ..hááát 
igen mindenki elég furán nézett rám de jól sült ki a doolog mert Hanna elengedte a padot és jött.
Mikor beültünk a kisbuszba Lau belekezdett monológjába.
-Mondom én hogy nagyon furán viselkedsz Lizzie.
-Igen mondom hogy olyan mint a bátyja.-mondta Hanna is.
-Mi van velem?-kapott észbe Niall.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee..-kiáltotta Louis mire mindenki felé nézett.-Ez borzalmas.
-Úristen Louis mi a baj?-kérdezte rémülten Harry.
-Semmi csak elöbb..az elöbb ütöttem el Kevint.
-Átmentél egy galambon?-döbbent meg Zayn.
-Át mint a szél.-vigyorgott Louis.-De lehet hogy nem Kev volt mert ő a Superpigeon mivel én Superman ő meg a Superpigeon.
-Hát jó.De Louis mehetnél gyorsabban éhes vagyok és Seherezádé lesz a tv-ben.-mondta Niall problémáit.
Én csak egyetértően bólogattam.
Mikor végre hazaértünk Louis leparkolt a kisbusszal majd becsődültünk enni majd Hannáékkal gyorsan tanultunk majd ismét gyakorlásba fogtunk
Így ment ez addig míg el nem jött a következő meghallgatás napja.
****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Szörnyen izgultunk mielött színpadra léptünk.Liam próbált nyugtatgatni minket a légző gyakorlataival de egyszer csak elkattant az agyam és elkezdtem rángatni szegényt.
-Hagyd abba,hagyjad abba..-rángattam az ingjét.
-Jól van frissen vasalt nyugi már.-igazította meg ruháját.
-Most mit kell ennyire izgulni?-kérdezte Louis unottan.
-Kinyírom..-mondta Hanna.-Valaki hallgattasa el mert tényleg megnyúzom élve.-erre Louis kicsit arébb húzodott Hannától.
-Lányok 5 szám és ti jöttök.-szaladt be egy ottani emberke.
-Hogy mi?-kérdeztük egyszerre.

8 megjegyzés:

  1. I love it. :))!! Nagyon szeretem a blogot, és egy olyan hatalmas kérésem lenne, hogy megtennétek, hogy beleolvasgattok az enyémbe?:$ (kezdő vagyok, éss kellene a támogatás:/) ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!♥
    http://niallharryzaynlouisliam.blogspot.hu/2012/06/1-resz-me-and-my-dreams.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!!Mikor jön a kövi rész???

    VálaszTörlés
  3. én esküszöm sírtam a röhögéstől:'DD nagyooon jó. eszméletlen. :D köviiit. gyorsaan. *-*:)

    VálaszTörlés
  4. nagyin jo lett, vicces. Komolyan h köNyvet is irhatnäl!! Nagyon tetszik legyszi ragd meg ma a folytatasat!! Nem birok varni egy napot!! Es legyszi latogassatok meg ezt az oldalt directionereknek.blobspot.hu köszi„„:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett! De Louis volt a legjobb! :DD

    VálaszTörlés
  6. Extra király, Louis elütött egy galambot... hogy tehette!?? xD

    VálaszTörlés