Little Horan. 16.fejezet


16.fejezet.


"-Valami olyasmi.."

-Mi az hogy olyasmi?-hüledezett Zayn.
-Hát olyasmi,csak kapcsoljad már végre!-ez volt a végszó Niall odakapcsolta a tv-t ahol egy szőke csajszi beszélt.
"Legújabb hír forrásaink szerint Harry Styles a egyre feljebb törő One Direction tagja,egy szőkés barna hajú lánnyal kapták lencse végre.Amint látták a paparazzók ez nem baráti kapcsolat."
-Hogy mi?-döbbent le Laura aki ebben a pillanatban lépett be az ajtón.
-Én mondtam hogy ne az utcán csináljuk.-mondta Harry.
-De honnan tudtam volna hogy a hátsókertünkben ott vannak a paparazzók.-vágott vissza Laura.
-Jó..mindenki nyugodjon meg...és most mindenki vegyen egy mély levegőt és üljön lótusz ülésbe.-mondta Louis miközben megcsinálta.
-Mi van veled ma?-kérdeztem.
-A helyes útra tértem.
-Mi a fészkes fene folyik itt?-kérdezte Hanna akinek még nem állt össze a kép.
-Csak olvasd el azt az újságot.-nyomta Hanna kezébe apám az újságot.
-Abba is benne van.?-tört ki Harry és kitépte Hana kezéből az újságot.
-De mégis mi van benne?
-Nézd a képet..nézd már hát nem látod?-nyomta Harry Hanna fejébe az újságot.Látszott Harry-n hogy nagyon ki van borulva ettől.
-Jó oké látom nyugalom.-próbálta nyugtatni Hanna.
-Nincs nyugalom.-tört ki újra Harry.
-Amúgy meg miért nem vállalhatjuk fel a kapcsolatunkat miért rejtegetsz engem?-kérdezte Laura már majdnem könnyes szemekkel.
-Hát öhm,öhm,öhm..tudod az úgy van hogy..ez most nem fontos.-idegeskedett tovább Harry.
Erre Laura sírva kirohant a házból és Hanna meg utána.Én csak néztem a történteket.
-Te barom állat..-ordibáltam Harryvel.-Most pofán vágnálak de beteg vagyok.-Nagy nehezen feltápászkodtam .
De hiába mert ekkor már Liam előttem volt.
-Ülj csak vissza majd én.-lökött vissza a helyemre.
-De..-kezdtem volna.
-Semmi de..psssssszzzt.-tette kezét a szám elé.
Odament Harryhez és kis pofont adott neki.Nem fájhatott.
-Bocs de ez még nekem is fájt amit mondtál Laurának.-mondta Liam.
Én eközben újra megpróbáltam feltápászkodni és el akartam indulni Lauráék után de megint vissza lettem taszítva.
-Majd Hanna megoldja.-közölte nyugodtan.
-De nem.-makacskodtam.
-De,de.
-De nem.
-Jó akkor menj ahova akarsz.-közölte majd arrébb lépett.
Végre felállhattam.Mondjuk a hányinger kerülgetett de azért felmentem a szobámba és felöltöztem,ezek után le a nappaliba majd ki a bejárati ajtón.
-De tiszta beteg vagy ne menj már.-kiabált utánam Harry.
-Kuss nem érdekelsz te érzéketlen fatuskó.-Ez jól hangzott..döntöttem el magamban és elindultam Lauék háza felé.
Laut és Hannát a hátsó kertben a diófán találtam meg.szegény Laura rázkódott a sírástól.
-Gyertek már le.-kiabáltam fel..mondjuk kínozott a hányinger de azért nekem kiabálnom kellett.
-Te meg mit keresel itt?-lepődött meg Hanna.
-Hát utánatok jöttem.-közöltem,mivel elég furán néztek rám.-Nem maradok ilyen érzéketlen fickóval egy légtérben.
-oké..-szipogta Lau.
-Na de gyertek már le...még mielőtt jönnek a kis rókák.
-Te is egy akkora marha vagy.-mondta Laura szomorúan.-Beteg vagy és idejössz.
-De hát mondtam miért jöttem.
Erre végre már lemásztak a fáról és Lau leült a fűre Hanna meg mellé.
Én meg ott maradtam ahol voltam nehogy megfertőzzem őket.
-Most akkor haragszol Haroldra?-kérdeztem.
-Nem tudom.-válaszolt.
Ekkor jelent meg Harry lehajtott fejjel és ránk nézett.
-Te...-ezt nekem címezte.-Húzzál haza..azt üzeni apád,és még azt is hogyha magadtól nem mész érted jönnek.
-Na én húztam..-közöltem.
-Én is megyek..magatokra hagylak titeket...-mondta Hanna nyugodtan..-De Harold ha meg mered újra bántani..-nézett ördögien Harryre Hanna.-Akkor....ne tudd meg mi lesz.
-Nyugi kislány.-erre nagyot néztem majd végleg elindultam hazurra Hannával.
-Szerinted kibékülnek?-kérdeztem tőle.
-Szerintem igen.-válaszolt Hanna.
A beszélgetés ezzel befejeződött..Hanna úgy döntött hogy hazalátogat a szüleihez és nővéréhez Zoey-hoz.
Én csak bementem a házunkba és levetettem magam a kanapéra beteg testvérem mellé.
-Kisasszony.-jött ki apám a konyhából.-Tiszta betegen hogyan is képzelted hogy kiteheted innen a lábad?
-Így.-közöltem.-Csak levegőzni akartam.Tudod a beteg szervezetnek kell a friss levegő..megjegyezném itt eléggé oroszlán szag van.
-Ez megeshet hisz pasik vagyunk.-mondta Louis csukott szemmel aki még mindig lótusz ülésben ült.
-Akkor....-vágtam volna vissza mikor hirtelen jött a kis róka és szaladnom kellett.
A fürdőből kijövet már csak egy szavam volt mindenkihez:
-Orvost!

5 megjegyzés: