Little Horan 15.fejezet.

Ezt most nem egyedül költöttem.Volt egy kis segítségem ..egy humorista..:'DD



15.fejezet.


"-Nem az."

(Lizzie szemszög)



Elindultunk lefelé a nappaliba.Amikor le akartunk lépni a lépcsőről hirtelen Hanna rohant felénk és húzott fel a szobámba minket.
-Csajok!-lihegett.
-Hanna nyugalom mi történt támadnak az oroszok?-kérdeztem meglepetten.
-Nem,nem és nem..Niall azt mondta hogy szép vagyok és hogy tetszem neki.-erre a mondatra néztem egyet majd elmosolyodtam.
-És?-kérdezte izgatottan Lau.
-Összejöttünk.
-Úr isten .-ugrottam a nyakába.
-De jó.-mondta Lau.
-Na de most..-mondtam majd arrébb taszítottam Laut és Hannát!-Beszélnem kell a testvérkémmel. Niall gyere cica..-annyira jó kedvem volt.
-Úr isten Lizzie ittál ?.-kérdezte mikor leértem a nappaliba.
-Ja.-válaszoltam flegmán.-Ma úgy kábé 2 pohár vizet és 1 pohár narancs levet.
-Nagyon vicces vagy húgi.-válaszolt.
-Tudom.-vigyorogtam rá majd helyet foglaltam a kanapé előtt a a földön és feléje fordultam.
-Nos..-kezdtem bele.-Hanna a új hitvesed?
-Milyen költői ma valaki..és öhm igen.
-Nagyon örülök nektek.-mondtam boldogan.-De..-a hangom ördögien csengett.-Ha meg mered bántani.-hajoltam közelebb arcához és mélyen testvérem szemébe néztem.-Sült krumplit csinálok belőled és én magam eszlek meg.
-Jó jó..-mondta majd kaptam egy beteg puszit az arcomra .
-Hééj még beteg leszek!-nyávogtam.
-Eddig nem volt még gond.
-Tudom.
-akkor most miért az?-vigyorgott.
-Nem tudom .-majd én is adtam neki egy puszit majd mikor indultam volna fel a szobámba akkor hallottam meg Hannát és Laut sikítozni az udvaron.
Na várjunk csak...udvar?Hogy kerülnek ezek az udvarra?előbb még...ahh mind1 megnézem.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.-hallatszott Hanna sikítása.
-Mi a fene ez az ordítozás?.-kérdeztem idegesen.
-Ahh semmi csak egy béka..-mondta Lau.
-Ahj..menjetek onnan.-majd odamentem és megfogtam a békát és megmutattam nekik hogy nem ártalmas.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve békástul a kezembe bementem a házba és az éppen fürdőben lévő,Liam,Zayn és Louis hármasához vittem be.
-Jézusom.-sikoltotta Zayn.-mi ez valami szörny?
-Lizzie vidd innen.-mondta komoly hangon Louis.
-Most komolyan összefossátok magatokat egy kis békától?-kérdeztem döbbenten.
-Nem..de te mióta vagy ilyen állat barát?-kérdezte döbbenten Liam.
-Mióta ismerlek titeket,tudjátok ti hatalmas állatok vagytok..kitennétek egy fél állatkertet.
-Köszi édesem.-mondta Liam...majd mosta tovább édes kis fejit.
-De hát tudod hogy szeretlek.-mondtam aranyosan.
-Kezdek kételkedni benne..-motyogta.
-Na ne butáskodjál már.-mondtam neki kételkedve.
-Jó na.-válaszolt.
-Lizzie mi elmentünk.-hallatszott Lau hangja az udvarról.
-Oké hali.-kiabáltam vissza.
Kimentem a fürdőből le a nappaliba Niallhoz.Niall éppen valami tv-t nézett és magában dúdolgatott.
Éppen a nappalit analizáltam..a kék kanapét és azt a sok gyerekkori képet ami a kandallónál állt mikor az ajtó kinyílt és belépett rajta apu.
Apu?Nem anyunak kellett volna jönni?
-Szia apu.-köszöntem neki.
-Szia kicsim.-jött oda és nyomott puszit a homlokomra.
-Hát te hogy hogy itthon vagy?Neked nem üzleti úton kéne lenned?-hangomból ki lehetett hallani a döbbenetet.
-De csak valakinek vigyázni kell rátok míg édesanyád kiutazik Amerikába,a nagymamához.
-miért mi van vele?.-Erre a kérdésemre már Niall-t is érdekelni kezdte a téma...ő is kijött a szobából és mellém állt.
-Úr isten kisfiam te hogy nézel ki?-kérdezte apu tágra nyílt szemekkel.
-Beteg.-tudtam le a dolgot egy szóban.
-Ohh valóban?Tegnap még nem volt semmi bajod tudtommal anyád azt mondta minden rendben van de úgy látszik tévesen hitte.
-Igen..ma jött ki rajtam.-válaszolt hajába túrva.
-Na de visszatérve az eredeti témánkra.Anyu hol is van?-kérdeztem már már kevés idegzettel.
-Amerikába utazott a nagymamátokhoz mert beteg lett a nagymama és ott kell maradni egy jó ideig így én leszek a gyámotok.-vigyorgott apu.
-Ohh te jó ég.-motyogta Niall majd visszament a nappaliba és lefeküdt a kanapéra és még motyogott valami olyasmit hogy"Nem elég hogy beteg vagyok még ez is itt van" vagy valami hasonlót.
Apu akkor nem is tud rólam és Liamről sem és Niallről és Hannáról sem.
-Apu akkor most te szabadságon vagy?
-Azon biza.-vigyorgott rám és megölelt.
Ezt a hírt gyorsan szétkürtöltem a fiúk körében.Liam teljesen be volt ijedve hogy apu kinyírja,Zayn csak egy váll rántással felelt a hírre Louis ugyanígy és Harry meg csak bólogatott.
Én felmentem a szobámba és leültem az ágyamra majd kis gondolkozás után úgy döntöttem hogy elmegyek zuhanyozni.Jó volt felfrissülni így estére.Mondjuk még csak este 7 óra van de akkor is jólesett.
Úgy döntöttem hogy lemegyek a nappaliba a többiekhez .Mikor leértem egy árva lelket sem találtam ott de viszont a garázsból hatalmas zene hallatszott fel.
Na apu megint az óriási hangfalaival kérkedik érzem.a garázs felé vettem az irányt,és igazam lett.
A fiúk a nagy hangfalak mellett álltak és csodálták.
-Na és ezt hogyan raktad össze?-kérdezte érdeklődve aputól Zayn.
-Kivettem a fiókból az erősítőtés összedugtam a hangfallal és nézzétek fiúk még van itt mikrofon is .-majd azt is elővette a fiókból és hozzádugta a szerkezethez.-Lehet énekelni.
-Én akarom kezdeni.-kiáltott fel Harry.
-Nem mert én!-szállt be Liam a játékba.
-Nem mert úgyis én fogom én vagyok a rangidős.-Louis.
-Tudjátok mit?-mondta apu.-Énekeljétek el egyik dalotokat.Melyik legyen?   
-What makes you beautifult.-kiabáltam be.
-Kérésed parancs.-mondta Liam majd a mikrofonhoz lépett.
Apu szolgáltatta a zenét Liamék énekeltek.
Ez ment kb. úgy egy órán keresztül míg nem valaki őrült módjára nyomta a csengőt sőt szinte verte.
Felszaladtam a házba és ajtót nyitottam
-Mi ez a isten verte hangoskodás?-kérdezte a szomszéd.
-Itt van a One Direction.-válaszoltam egyszerűen.
-Az meg mi?Valami szekta?
-Nem a tini lányok kedvencei.-közöltem.-Kérem hagyja őket gyakorolni.
-Engem nem érdekes semmi féle Kos Mirekson.engem az érdekel hogy tudjak nyugodtan aludni és örülnék ha édesapád nem üvöltetné a hangfalait.
-Esetleg van valami probléma .?-jelent meg mögöttem Niall.
-Te,te,te,te..?-kérdezte a szomszéd.Niallel furán néztünk rá mindketten.-Te vagy a lányom férje..-nevetett fel.
-Tessék?-kérdezett vissza testvérem.
-Igen te vagy a kedvence,abból a valamiből és minden nap bömböl a őő tudjátok az a cucli..
-Cucli?
-Az a baby you light up my world like nobody else.-énekelte.
-Honnan tudja a szöveget?-döbbent le Niall.
-Ezt hallgatom egész áldott nap és most is ez szólt tőletek.Na mindegy  akkor hagylak titeket mert még a lányom kinyír hogy bántottam azt állítólagos férjét aki a szomszédunk.
-Öhm viszlát.-mondtuk még mindig lefagyva Niallel egyszerre.
-Ez fura egy ember először azt akarja hogy kapcsoljuk ki a zenét most meg elmegy egy szó nélkül?-néztem Niallre.
-Egyetértek.-közölte.
Visszamentünk a garázsba ahol elmeséltük a történteket a többieknek.
Apuék csak röhögtek egy jót majd folytatták eddigi tevékenységüket.
Én úgy döntöttem hogy elmegyek ma korán aludni.Nagyon kifárasztottak az utobbi napok.
Fel is mentem a szobámba be az ágyba és már aludtam is.

Hirtelen ültem fel az ágyamban.Az órámra néztem ami hajnali 3-mat mutatott,szörnyen szédültem és hányingerem volt.
Lehet hogy én is elkaptam Nialltól a betegsget.Sőt biztos.Olyan gyorsan pattantam fel és szaladtam a fürdőbe !
Igen ez már tuti biztos hogy én is elkaptam a betegséget.
Visszamentem a szobámba és leültem az ágyamra.Kicsit elgondolkodtam rajta hogy szóljak e apunak vagy ne esetleg valakinek.
Végül úgy döntöttem hogy megmaradok magamnak sé nem szólok senkinek mert reggelre úgyis kiheverem.
Hát igen ezt igen rosszul tettem.Hajnali 3 óta mióta felébredtem nem aludtam egy percet sem.
Körübelül úgy reggel 9 körül kimentem a konyhába.Apu éppen ott kávézott Louissal és Liammel.
-Jézusom te hogy nézel ki?-lepődött meg apu.
-Hát...-folytattam volna mondatom ha Louis nem vág közbe.
-Mint egy zombi aki most agyat evett.
-Köszi.-mondtam.
-Elkaptad a bátyádtól igaz?-kérdezte Liam megértően.
-Gondolom.-válaszoltam.
-De jó már két beteg van a házban.-mondta apu .
-Nagyon jó..na megyek elfoglalom a kanapét mielött Niall felkel.
-Nem feltétlen szükséges majd kihúzzuk és úgy nagyobb lesz és elfértek rajta ketten.-vigyorgott apu.
-Nagyon.-ennyiben hagytam a dolgot és felmentem a szobámba egy pulcsiért és egy vastag takaróért majd le a nappaliba ahol már ki volt húzva a kanapé.
-Miért van kihúzva a kanapé???-csodálkozott Niall miközben lejött a lépcsőről.
-Nőt a betegek száma.-mondta Louis és tele fújta a szobát valami fertőtlenítő sprével.
-Miért ki beteg még rajtam kívűl?-csodálkozott.Én erre színpadiasan beálltam egy pózba és pont akkor jött a ki a tegnapi vacsi.
A fürdőből kijövet találkoztam Louissal aki rémült tekintettel a falhoz tapadva osont el mellettem.
-Nem vagyok tetves.-mondtam szomorúan.
-Tudom de fertőző igen.Én nem lehetek beteg..-fújta azt a hülye sprét a pofámba.
-Ez mitől ilyen büdös te barom?Mi van ebben?-kérdeztem majdnem órdibálva,a fejem szinte lángolt éreztem.
-Mivel fertőtlenítő te zsebaladin.-vágott vissza.
-És akkor te vagy a Jázmin hercegnő?-kérdeztem mosolyogva már amennyire lehetett.
-Alakom meg van hozzá.-és beállt egy topmodell pózba.
-Chh....-orromat felhúzva elsétáltam, mellette ,le a nappaliba.
-Mi volt ott fönnt?-kérdezte meglepett képpel Liam.
-Tudod Louis drágával ma valami nincs rendben.-motyogtam és levetettem magam a kanapéra bátyám mellé.
-Édes hugom ha már a karfa mellet tehénkedsz akkor meg tennéd hogy oda adod a távirányitót?-mosolygott rám.-Tudod hogy szeretlek.
-Oké.-és oda dobtam neki.-De nem nézünk Sheherezádét.-mondtam szúrós tekintettel.
-Ó ne már de ma derül ki hogy Eszmeráldá igent mond e Emanuelnek..-mondta szomorúan Niall.
-Nem érdekel majd a neten megnézed.
-Oké.-egyezett bele Niall.
Ekkor hirtelen a laptop elől elő ugrott Harry. A szív bajt hozzta rám.
-Most..gyorsan 5.-ös csatorna valaki váltsa már gyorsan....-szaladt ide oda.
-Nyugi tesó mi a baj??-kérdezte Liam.-Csak nem balhé.
-Valami olyasmi..

2 megjegyzés: