Little Horan 2 Tizenhatodik fejezet.


16.fejezet.


"-Mióta van neked szivecskés alsónadrágod?-mutatta Louis."


-Amióta a nagyi azt küldött szülinapomra.-mondta a szőke.
-Jaj de édes.-kuncogott Laura.
-Ja a nagyi egyetlen kis fiú unokája.-nevetett Harry.
-Problémátok van nagyi import alsógatyáival?-kérdezte Niall.
-Ohh dehogy de nekem is hozhatna vagy küldhetne.-mondta Liam.
-Majd értesítem.
-De nekem teknősös kell!-mondta szúrós szemekkel.
-Ha már az állatoknál tartunk én egy macskásat kérek.-nézett fel Harry telefonjából.
-Akkor én a magam arcképét kérném!-tette fel a kezét Zayn.
-Oké..elég furcsa kérés de a nagyi mindent megold hisz ő szupernagyi!-mondta Niall.
-Fura hogy ilyeneket gondolsz a nagyiról.-tettem közzé véleményemet.
-Várjatok én még nem adtam le a rendelésemet.-állt fel a kanapéról Louis.
-Várj kitalálom.-mondtam.-Galambosat netán?
-Honnan tudtad?-döbbent le a fiú.-Te isten vagy!
-Tudom.-ráztam meg a hajam.
-Na de ezt hogy a fenébe kell felrakni erre a micsodára?-kérdezte Lau.
-Várj azt ki kéne fordítani.-szaladtam oda.Éppen fel akartuk rakni mikor eltörtük a szárítot.
-Bakker anya kinyír!Ki lesz akadva hogy az épkézláb szárítóját eltörtétek!-mondta Niall a kanapéról.
-Te is csak onnan tudod osztani az észt?Drága Niall ha valami nem tetszik akkor nyugodtan 
segíthetsz.-mondta Hanna.-Amúgy meg ha ennyire kiakadtál hozzd a pillanat ragasztót.
-Én vezető alkat vagyok nem pedig közmunkás sem vízvezeték szerelő!-mondta fintorogva.
-Pedig most az leszel!-mondtam.-Menj ki a ragasztóért!-tapsoltam kettőt.
Végül felállt és kiment és egy szendviccsel jött vissza.
-Csak majonézt találtam.-emelte fel.
-Istenem..-mondta Laura.-Te rosszabb vagy mint a Harry és a twitter frissítései.
-Tudod drágám a ragasztót nem a hűtőben kell keresni.-mondta Hanna.
-De azt senki nem mondta.-védekezett.
-Akkor most mondom.-oktatta ki Hanna.
-De ahj olyan messze van.-nyavajgott a nyavajás.
-Majd én érte megyek.-mondtam.
Kimentem a ragasztóért és mikor visszaértem le sokkoltam.Ezek nem normálisak.Hanna és Lau egy csapatot alkottak, a fiúk is csapatot alkottak.2:5 arány szép.
De az a böki hogy egymás ellen verekedtek!Lau Harry lábán ült és kiabált vele,Hanna ráugrott Niall hátára és próbálta lehúzni a földre míg Louis próbálta 
levakarni Laut Harry lábáról és Zayn Hannát Niall hátáról.
Liam meg csak tépte a takarót mivel az is Hanna kezében volt amit nem akart oda adni.
-Mi a fene folyik itt?-kérdeztem döbbenten.Erre mindenki lefagyott.-Azonnal hagyjátok abba.-mondtam dühösen bár elég viccesen néztek ki.
-Ne csak állj  ott és üvöltözz inkább segíts.-mondta Lau.
-Na jó jövök.-és ráugrottam Liamre.Szegény azt se tudta mi van,ilyen a bosszú bár nem tudtam miért verekednek.Most már 3:5 az arány.
Ekkor toppant be anya és leejtette a zacskót ami nem nagyon volt jó mivel kiesett a tartalma.
-Mi a fene van veletek?-kérdezte döbbenten.-Egy percre hagylak itt titeket és ez történik?Bár ki van teregetve kivéve egyet!-nézet Laurára.-De akkor is fejezzétek be!
-De anyu..ezek a lányok szörnyűek.-mondta Niall.
-Inkább fordítva.-mondta Hanna.
-De mi nem is vagyunk lányok...-mondta Louis miközben Laurát vakarta le Harry lábáról.
-Pedig úgy viselkedtek olyakor.-visította Laura.
-Gyerekek!Te szállj le a hátáról.-mutatott Hannára anyu.-Akkor kérj bocsánatot,te Louis hagyjad Laurát és Laura te engedd el Harry lábát,és Zayn ne ráncigáld
Hannát és te,Lizzie szállj le Liamről.
-De mi csak lovacskázunk!-mondtam megszeppenve.
-Mi? Dehogy is.-itt befogtam Liam száját.
-Te maradj csöndben.-morogtam a fülébe.
-Adjátok ide azt a takarót.Mit ártott nektek?-vette el anyu Hannától a takarót.-És most mars vissza oda ahonnan jöttetek.Többé nem fogom rátok bízni a teregetést.
-Oké akkor sziasztok.-fogtuk meg a bőröndöt és kezdtük el kifelé húzni de ekkor jutott eszembe.Mi még nem is tudunk vezetni.
-Ki visz el?-tettem fel a kérdést.
-Ülj le a szőnyegre hátha elrepít.-gúnyolódott Louis.
-Szóval akkor nem visztek el?-kérdezte Lau.
-Nem!-monták egyszerre.
-Akkor majd a nővérem elvisz puszi pá.-mondta Hanna.
-Az a jó csaj akit tegnap láttam az ablakból.?-kérdezte Louis.Ekkor Hannában elpattant valami és Louisra vetette magát folytogatni kezdte.Alíg bírtuk lehámozni róla,
de végül is sikerült.
-Na szóval akkor ki visz el?-kérdeztem idegesen.
-Na majd én de csak ha Hanna nővére is jön.-jelentette ki Louis.
-Na jó felhívom.-mondta ki Hanna.
-Szólj neki hogy én is itt vagyok.-ugrált Louis.
-Van egy olyan érzésem hogy tudja.-motyogott Hanna.
Hanna elővette a telefonját és lebeszélte a nővérével az utat.
10 perc múlva Zoey már itt is volt,útra készen.
-Na akkor jöttök?-kérdezte lehúzva a kocsi ablakot.
-Persze.-kiáltotta Louis és már szaladt is.
-De te minek jössz?-kérdezte Zoey.
-Hát tudod jót tesz a friss levegő.-mondta Louis.
Mi addig beraktuk a bőröndöket a kocsiba és beültünk hátra.
-De hadd jöjjek már.-nyavajgott.
-Louis leütlek.-mondta Zoey.
-Ohh látszik kitöl örökölte ezt a fura modort.-mondta az ajtóban álló Zayn.
-Most szállok ki a kocsiból.-mondta Hanna.
-Nyugi,nyugi csak vicceltem.-mondta maga elé téve kezeit Zayn.
-Na azért.-mondta Zoey.-De most már induljunk ja és Louis te nem jössz.
-Ahj!Nem baj én attól még várok rád cica.-mondta mosolyogva,olyan volt mint egy fogkrém reklám.
-Tessék?-döbbent le Zoey.
-Na jó ha most nem indulsz el tényleg kiszállok!-mondta Hanna dühösen.
-Oké,oké.De legalább lesz okom vissza költözni Kanadába.-és beinditotta a kocsit.
Végre valahára elindultunk.
-Te jó ég Louis hajt Zoeyra?-kérdeztem.
Ekkor Zoey akkorát fékezett hogy Hanna és Lau lefejelték a támlát.Há ára van ha a kocsi szélén akar valaki ülni.
-Tessék?-nézett hátra kerek szemekkel.-Mivan?
-Te barom!Ez nagyon fájt.-simogatta Hanna a homlokát.
-Lécci legyél szíves leközelebb finomabban megnyomni a féket.-kérlelte Lau.
-Nem mehetnénk tovább?-kérdeztem.
-Nem míg nem tisztáztuk.-mutatta fel ujját Zoey.
-Zoey Louis bír téged meg van magyarázva oké mehetünk.-mutogatott Hanna.
-Jó de még beszédem van Louissal, és..meg kell fontolnom azt a kanadai utat.-közölte Zoey.
Mikor végre oda értünk hatalmas meglepetés ért minket a parkolóban.

5 megjegyzés:

  1. Hát igen Louis egy igazi nő csábász:Dkövit!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Imádom a törit!*-* <3
    Louis and Zoey jól hangzik!:D ;)
    mikor jön a kövi??
    és mivel te nagyon ól írsz kérnék tőled egy kicsi (ami nagy :D).
    Van nekem is egy blogom és írnál véleményt és ha tetszik akkor segítenél beindítani?????(boci szemek)
    itt a blog címe: http://newlife1d.blogspot.hu/
    Előre is kösszi és puszi : Flower

    VálaszTörlés
  3. nagyoon jó lett.*-* légyszi kövit gyorsaan:)♥

    VálaszTörlés
  4. Hmm szerintem sem lenne rossz párosítás a Louis-Zoey :D (Bár én inkább Eleanor-nál maradnék, olyan cukik együtt :D)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó, nagy fantáziád van! Ki a kedvenced az 1d ből?

    VálaszTörlés