Little Horan 9.fejezet.


9.fejezet.

Sikeresen túléltem a hullám vasutat.Mikor ki kellett szállni szinte habozás nélkül téptem ki Liam kezéből az enyémet és ugrottam ki.
-Én soha többé nem ülök erre fel.-közöltem lihegve.
-Nem is..-durcázott Niall.-úgy látom igen jóban vagytok Liammel.
-De ő félt én meg csak...-dadogta Liam.
-Te meg csak úgy oda vagy a húgomért..-kötött Liambe testvérem.Én erre csak nagyokat néztem majd Lau és Hanna közé húzódtam.
-És akkor mi van?-erre még nagyobbat néztem.De akkor már mindenki még a jegy szedő is.
-Akkor osztozunk rajta.-mondta Niall.
-Hogy mi?-lepődött meg Laura.
-Hogy mi?-lepődtem meg én is.
-Hogy mi?-Hanna is igen meglepődött.
-Hogy mi?-kérdezte meglepetten a másik 3 fiú is.
-Jól hallottátok.-közölte Liam,utána Niallel egy baráti ölelésben részesítették egymást és lepacsiztak.
-Mi,mi,mi,mi,mi?-kérdeztem összezavarodottan.
-Mind egy menjünk a szellem kastélyba.-mondta Hanna.
-De nem mind egy.!Most mi van?-kérdeztem.
-Semmi.és erre hirtelen ketten egyszerre elrántottak.
A többiek követtek minket..és bementünk a szellemkastélyba.Az a tetű sors már megint Liam mellé vitt.Mondjuk az is rátett egy lapáttal hogy Lau miatt mellé kellett ülnöm.
Bár annyira nem is bántam..Ekkor elindult a kis vonat és bevitt a sötétbe.
Hirtelen valami megfogta a kezem.Akkorát ugrottam hogy mindenki hátra fordult.
-Ohh csak egy pók..-Nagyot tapostam.-Megvan.Legyilkolva.
Erre mindenki visszafordult mintha hülye gyerek lennék.Hmm..ez furának tűnhetett a többiek szemében.
És ekkor hirtelen valami a hátamat fogta meg.Megint akkorát mint az előbb sőt nagyobbat.Megint mindenki hátra fordult..de már csak megrázták a fejüket és visszafordultak.
-Nyugi..-suttogta Liam a fülembe.
-Te akkor meg ne ijesztgess te marha hülyének néz mindenki.-suttogtam vissza,és ekkor Louis hátra fordult.
-Liam feltétlen muszáj nyíltan flörtölni?-majd megforgatta a szemét és visszafordult.
-Öhm és ki flörtöl?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
-Olyanok vagytok mint egy idős házaspár..-közölte Louis.
-Nem is.-vágtuk rá egyszerre Liammel.
Mikor végre végig mentünk a kísértet házon leszálltunk arról a kisvasútról,
Louis megint kötözködni kezdett velem és Liammel.
-Na és mikor lesz az esküvő?-vigyorgott.Erre Niall csinált egy hátra arcot és felém fordult.
-Milyen esküvő?-hunyorgott.
-Hát Lilikéé és Lizziekéé.-erre Niall szeme szikrázni kezdett.
-Soha.-vágta rá és durcásan elindult a vatta cukroshoz,a többiek meg követték mert ők is akartak enni.
Ketten maradtunk Liammel egy helyben.Farkas szemet néztünk.
Egyszer csak felkuncogott.
-Mi az?-kérdeztem.
-Olyan édes vagy mikor így nézel.-ezekre a szavakra nagyot néztem és elmosolyodtam.
-Köszi.-pirultam el.
Láttam hogy Niall éppen idenéz a vatta cukorral már a kezében és azt is láttam még hogy Laura éppen kapja a vatta cukrát mikor hirtelen csak egy gyönyörű számpárral találtam szembe magamat aminek a tulajdonosa Liam Payne volt akinek 
ajka egyre csak közeledett az enyémhez.Mikor összeért az ajkunk egyszerűen belül boldog voltam és kívül mintha ezernyi szikra pattant volna el körülöttünk.Én hülye meg visszacsókoltam ezer ember előtt.
Mikor ajkaink szétváltak ő csak rám vigyorgott.Hátrafordultam és ekkor megláttam testvérem és a többiek leesett állát.Niallnak még a vatta cukra is a földön volt.
Igen ez nem csak számomra volt meglepő jelenet..gondolom.
-Ez ez ez..?-dadogott Lau aki éppen megindult felén a többiek meg követték miután az állukat felkaparták a padlóról.
-Mi volt ez Lizzie..?-kérdezte meglepetten testvérem.
-Nem tudom..Liamet kérdezd..-motyogtam majd lesütöttem szememet.
-Liam ez ez ez mi volt?-kérdezte még mindig döbbent arccal testvérem.
-Nem tudom egyszerűen csak..nem tudom..Niall szeretem a  húgodat.-mondta ki érzéseit.-Már csak az a kérdés ő is szeret e engem.
Hirtelen minden tekintet rám szegeződött.Úr isten és most mit mondjak.Ha azt mondom igen ami igaz akkor Niall teljesen ki lesz ha azt mondom nem akkor meg Liam lesz ki teljesen.
-Úr isten ne nézzetek már így.-motyogtam majd körbe néztem még egyszer.
-Mi az hogy ne nézzünk rád így?-Niall teljesen ki volt borulva.-Hagyod hogy Liam 1000 ember előtt lesmároljon szó szerint.!!Normális vagy?Ha ezt anyu megtudja kitesz
engem otthonról hogy én ilyet engedtem.
-De én nem vagyok egy pedofil állat.-mondta tágra nyílt szemekkel Liam.
-Tudom..de sokkal idősebb vagy Lizzie-nél.-vágott vissza Niall.
-Öhm csak 4 év.-motyogtam.
-Pontosabban még csak 3 mivel te most Lizzie 15 éves vagy én meg 18 de augusztus 29.én betöltöm a 19.élet évemet és akkor lesz pontosan 4 év.-magyarázta Liam.
-Igen az de most nem ez a lényeg hanem az hogy ez ez ez...húú akkor ti most akkor ti most akkor...-dadogott össze vissza bátyuskám.
-Ha Lizzie is beleegyezik akkor igen mi most együtt vagyunk..nos Lizzie mi a válaszod leszel a barátnőm?-majd rám nézett és kiskutya szemeket vágott.
-Igen.-mondtam neki majd rámosolyogtam.
Niall légzése felgyorsult.
-Ha már mindenki szerelmet vall akkor én nekem is kell mondanom valamit.-mondta Harry lehajtott fejjel.
-No halljuk ezek után már meg sem lepődöm.-mondta Niall majd nagyot sóhajtott és rám nézett.
Én erre csak lehajtottam a fejemet,majd Harry-re szegeztem a tekintetemet.
-Laura te nagyon szép vagy és nagyon tetszel nekem.-erre Launak leesett az álla.
-Ez komoly?-kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Igen..-motyogta Harry majd közelebb lépett hozzá és megfogta a kezét.
-Most álmodom..?-majd körbe nézett.
-Tudtommal nem.-válaszoltam.
-Esetleg nekem nem akar valaki szerelmet vallani?-kérdezte cinikusan Louis.
-De én!-mondta Zayn kuncogva.-Szeretlek Louis ,szeretlek,imádlak,ágyamba kívánlak menjünk is.
Ezen szakadtunk a röhögéstől vagy 3 percig mikor Niall komolyra fordította a szót.
-Menjünk haza.-mondta szigorúan.-És te..-mutatott rám.-Veled még beszédem van.
Ez volt a végszó..lassan elindultunk kifelé a vidámparkból..elől mentem Niall mellett.. mögöttem meg össze vissza a többiek.
Miközben Liam is előre jött mellém és kellemesen rám mosolygott és megfogta a kezemet,azon gondolkodtam vajon Niall mit is akarhat tőlem.

5 megjegyzés:

  1. Úristen - jááj - méééég! :D Nagyon várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h tetszik:)És majd jön:))Holna legkésöbb:)

      Törlés
  2. ez a legjobb rész,szerintem.:D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. muhaha:DD Zita:
      Liam Payne volt akinek
      ajka egyre csak közeledett az enyémhez.Mikor összeért az ajkunk egyzserűen belül boldog voltam és kívül mintha ezernyi szikra pattant volna el körülöttünk.Én hülye meg visszacsókoltam ezer ember elött.
      Mikor ajkaink szétváltak ő csak rámvigyorgott.Hátrafordultam és ekkor megláttam testvérem és a többiek leesett állát.Niallnak még a vattacukra is a földön volt.

      Törlés
  3. juuuj, annyira jó ez a rész *.*
    bár azthittem, hogy a szellemvasúton fognak titokban csókolózni, de ígyis nagyon joo :DDD

    VálaszTörlés