Little Horan 3 9.fejezet.


9.fejezet.


Reggel jól keltem.Ahoz képest hogy alig aludtam ugye bár..khm..khm.Biztos csak egy fellángolás volt.
Namind1.Szóval reggel gyorsan felöltöztem és lementem a konyhába ahol már a fele társaság tömte a majmot.
-Jó reggelt kishugom.-köszönt Niall elsőkét.Hanna épp a laptopját bújta Laura meg az új divat magazinját olvasta.Zayn nézte magát a tükörben Harry meg twitterezett.
Louis Zyta és Liam még húztá
-Ezt nem hiszem el!Most őszinten Paris Hilton hogy hordhat ilyen cipőt amikor nem is illik a szeme színéhez?-értetlenkedett Lau.
-Igen drágám ez katasztrófa.-nevetett Harry.
-Ez most szarkazmus volt?-nézett rá Lau.
-Ahogy te gondolod.-mondta Harry majd megint valamit pötyögtetett a telefonján.
-Jó tudod mit gúnyolódj csak.De ha véltelneül rosszúl fogsz kinézni egyik díjátadón ne kérdezz tőlem semmit.-mondta Lau unottan.
Mindenki elmosolyodott ezen a kijelentésen.
-Hanna drága megeszed azt a maradék lekváros kenyeret?-kérdezte Niall Hannától.
-Nem.Tessék tiéd.Nekem nem kell.-nyomta oda Hanna a tányért Niallnek.
-Pfúj!Te megeszed azt?-kérdeztem.
-Nyugi még nem harapott bele.-mondta Niall majd beleharapott a kajába.
-Oké tetudod.-néztem rá furán.
Ekkor kijöttek a többiek is akik eddig szunyókáltak.Liam oda jött hozzám és nyomott egy puszit a fejem búbjára.
-Ma mit csinálunk?-érdeklődött Louis.
-Pasz.-mondtam.
-Hanna nem keresel valamit a neten?-érdeklődött Liam.
-Azt csinlom éppen.-valamit nagyon olvasott.
-De mitcsinálsz még?-nézett Niall Hanna gépére.-Héj mik ezek?-érdeklődött.
-Semmi.Magán ügy.-csukta le a laptop tetejét.-Amúgy menjünk szerintem strandra.Álítólag valami híres csávó fog fellépni.-fejezte be Hanna.
-Oké.Akkor eglszkor találkozunk az ajtónál.-mondtam majd mindenki szedelődzködni ment.
Gyorsan összeszedtem ami kell egy strandra majd kimentem az ajtóhoz.Persze megint a drága egyetlen 
-Bocsi.Csak majdnem repett a cső.-magyarázta Louis.
-Oké de menjünk már.Le kell barnulnom!-nyavajgott Lau.
-Mindenhol?-érdeklődött Harry.
-Jaj istenem.Menjünk inkább.-lökte ki Lau Harryt a házból.
Igen majdnem pofára esett de a szomszéd bácsi épp akkor lépett ki és megtartotta Harryt a nyag sőrhasával.
Mi már szinte sírtunk a röhögéstől.
-Oh elnézést.-lett vörös Harry képe.
-Semmi baj fiatal ember.Leközelebb vigyázz a küszömbre.-paskolta meg Harry arcát majd útnak indult.
Mi már a padlón fetrengtünk a röhögéstől.
-Kösz Laura!-nézett Harry szőrós szemekkel Laura.
-Na menjünk már!-nyögtem.
-Oké de azt tudjátok hogy 30 perc séta?-érdeklődött Hanna.
-Tessék?-néztem rá nagy szemekkel.
-Jól hallotátok.-mondta nyugodtan.
-Na akkor Liam.Készülj mert ugrok.-mondtam majd a hátára pattantam.
-Hmm jó ötlet.-értett egyet velem Zyta majd ráugrott Zayn hátára.
-Oké.Ha már mindenki.-mondta Hanna majd Niall hátára ugrott.
-Én most harakszom Laura.-tette keresztbe Harry a kezét mint valami ovis.
-Ja..Édesem ne haragúdj rám!-könyörgött Lau.Mi persze tudjuk miért.Mert nem akar gyalogolni
-Jó nem tudok rád haragudni.-mosolyodott el Harry majd megcsókolta Laut.Miután a szerelmi pillanat megtörtént Lau is rá ugrott Harry hátára és már indultunk is.
Mikor végre odaértünk a fiúk úgy dombtak le minket és lefeküdtek a homokba.
-Látjátok ezért jó ha mondjuk nincs barátnőd.-mondta Louis majd fel fújta az úszó gumit.
-Louis kuss!-lihegett Liam.
Miután mindannyian vissza nyerték eredeti szív dobogásukat és már nem izzadtak bementünk a vízbe.
-Hú Laura merész vagy!-nézett Louis Lau bikinijére.
-Mert?-érdeklődött Lau.
-Pánt nélküli bikini?És mi van ha valaki hátulról kigobozza?-kérdezte Louis.
-Azt megölöm.-rántotta meg a vállát Lau.
-Louis ne kritizáld!Így legalább este könnyebb lesz levenni.-emelgette Harry a szemöldökét.Gondolom megint perverzes pillanatra gondolt mint mindig.
-Te akartad Harry!-mondta Lau majd lenyomta Harryt a víz alá.
-Oké.Most vissza kapod.Baszki de sós!-nyavajgott Harry majd megfogta Laut és bedobta a vízbe.
-Híí!Van egy ötletem!Kakasozzunk.-ötletelt Zyta.
-Jó ötlet!Mindenkit leverek.-mondta Hanna.
-Oké én benne vagyok.-értettem egyet.
-Nos akkor én leszek a bíró!-mondta Louis.Mindenki felült a saját barátja nyakába és elindult a menet.Elsőként Zyta esett le Zayn hátáról mert Zayn megijedt hogy vizes lett a haja.
Utánuk Laura esett le Harry hátáról mert Harry megbotlott.Már csak mi maradtunk.Persze én is leestem így Hanna nyert.
-Mondtam hogy nyerünk.-örvendezet.
-Oké.De most bele esel a vízbe.-nevetett Niall.
-Oké de ha én esek te is jössz.-majd Hanna megfogta Niall fejét és együtt bele estek a vazbe.Mi szakadtunk a röhögéstől.
Jól elszórakoztunk még egy ideig majd eldöntöttük hogy haza megyünk.Persze mi vissza patantunk a fiúk hátára és úgy ballagtunk haza felé.
Liam út közben Louissal veszekedett valami baromságon és nem vette észre hogy épp egy kukának akar neki menni.Mielött szólhattam volna neki mentünk a kukának.Ő bele esett én meg mellé.
Sírtak a többiek a röhögéstől mi már kevésbbé.Liamet valahogy kihúztam a kukából majd megint elindultunk.
Végre hazaértünk.Bár nekünk lányoknak nem volt megterhelő az út persze.
Hanna gyorsan lepatant Niall hátáról és már hozta is ki a laptopot.Mi a fenének gépezik ennyit?
-Te meg mitcsinálsz?-érdeklődtem.
-Semmit.-próbálta eltakarni.
-Én nem úgy látom.Na lökjed csajszi!-ültem le az asztalhoz.A többiek ledöltek csucsukálni.
-Na jó.De csak neked tálalok.Anya felvett egy francia csajt az állat kereskedésbe,és neki van egy lánya aki francia.És vele levelezgetek.-mesélte.Nem is rossz ötlet.
-Hú az tök jó dolog.És hogy hívják?-érdeklődtem.
-Elie Marlott.Nagyon kedves csaj.Hallod van neki egy barátnője nem akarsz te is levelezgetni?-
-Várj kikeresem..mmm.-kereste a laptopjában a szükséges infót.-Á meg van.Juliette Chatelin.Tök rendes arc.
-Oh.Akkor elkérhetném az email címét?-néztem a gépre.
-Persze tessék.-firkatonta Hanna egy cetlire az email címet.
-Köszi.-mondtam.
-Nincs mit.-mosolyodott el Hanna.
Bevonultam a szobámba ahol Liam épp twiterezett a saját gépén.Úgy döntöttem rá írok a csajra.
Elő vettem én is a gépezetet és megpróbáltam össze foglalni mit is írjak neki.Ez sikerált:
"Szia.
Elizabeth Horan vagyok.A barátnőm mesélt rólad Hannah Knight.
Arra gondoltam ha már ők leveleznek mi is levelezhetnénk.Kérlek válaszolj amint elolvastad.
Lizzie x"
Na.Szerintem jól fogalmaztam,bár nem kellett sokat.Tök jó lenne ha lenne egy levelező társam.
Miután ezt elintéztem megint Family Guyt néztem a gépemen.
Majd miután vége lett elmentem zuhanyozni és lefeküdtem aludni.
Csak annyit vettem észre hogy Liam is lefekszik és hozzám búj majd így kifli formában aludtunk el.


Komikat:)10 komi legyen meg..mert csak akkor jön a kövi holnap^^

7 megjegyzés:

  1. szuper... amikor beesett Haroldka a sörhasra akkor sírtam a röhögéstől... csak így tovább..:)

    VálaszTörlés
  2. Hazza bele a sörhasba xdd és Liam a kukába xDD Louika biró nem is hangzik rosszul *-* :$ Nagyon nagyon jól írsz csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  3. hát én végigszakadtam az egész részt xddddddd még mindig sírok xdddd kövit!!!!

    VálaszTörlés
  4. csúcs lett!!!
    főleg a kukás rész, ott besírtam!
    kövit!!
    :)

    VálaszTörlés
  5. Kukás bazdmeg :""DDD
    rohadt jo volt!*-*
    Köviiiiiiiiiit *-*

    VálaszTörlés