Little Horan 3 2.fejezet.


2.fejezet.

"-Jézus úr isten.-hallatszott hirtelen egy kiáltás az emeletről."

-Mi történt?-indult meg mindenki az emeletre.
-Egér?Abban már profik vagyunk.-mondta Harry.-Niall a gitárodat.
-Mi?Nem kapod meg.-mondta Niall védekezően.-Amúgy is otthon van.
-Akkor sajtot.-mondta Harry.
-Oké az van.-majd kihúzott egyet a szendvicséből.-Nesze.
-Köszi.Na hol az az egér?-kérdezte Harry majd lefeküdt a földre és kúszni kezdett.
-Nincs egér.-nyílt ki Laurának a szoba ajtaja.-Csak nem találtam a kedvenc pólómat de eszembe jutott hogy mosásban van.-magyarázta Laura a problémáját.
-Akkor megehetem a sajtot?-kérdezte Harry.
-Haver..most az egyszer kaptad meg a sajtom és utoljára.-mondta Niall összehúzott szemekkel.
-Most ez komoly?Egy hülye póló miatt kiabáltál?Neked se az eszed fáj.-morgott Hanna.
-Héj!Ez a póló eredeti darab!-tette a szívére a kezét Lau.
-Kit érdekel mibe izzadsz bele.-mondta Zayn.
-Na nana!Vigyázz a szádra szőke herceg.-fenyegette Zaynt Lau.
-De nem is szőke.-mondtam.
-Akkor fekete lovag!-javította ki Lau saját magát.
-De igaza van Zaynnek.-mondta Liam.
-Na közbe szólt mister agy is!-sóhajtott Laura.
-Uh micsoda becenevek!Én is kaphatok?-kérdezte Louis.
-Igen persze drága!Egy jobbost kapsz a bal féltekédre.-fenyegette Lau Louist.
-Oh!Laura tanultál valamit tőlem az évek során.Büszke vagyok rád.-ölelte meg Hanna Laut.
-Kezdek félni tőled.-mondta Harry.-Egyszer rám veted magadat és végem.
-Oké,oké ez mind szép és jó de térjünk vissza az eredeti témánkra.-mondtam.-Nos egy póló miatt rohantunk fel ide mind?
-Aha.-bólintott Laura.
-Oké akkor én most hazamegyek.-közöltem és elindultam kifelé.
[..]
Na ma mehetünk vásárolni..minden vágyam.
-Lizzie rád várunk gyere már..-kiabált Hanna.
-Megyek.-másztam ki az ágyból.-Csak hadd készüljek el.Könyörgöm.
Gyorsan felöltöztem,fogat mostam és megcsináltam a teendőimet majd mentem is le az emeletről.
-Mi tartott ennyi ideig?-kérdezte Louis.-Lassabb vagy mint a nagyanyám.
-Éhé ne sértegess..mert különben megbánod.-mondtam.
-Miért mit csinálsz?-kérdezte vigyorogva Louis.
-Rád uszítom Liamet.-mondtam.
-Hogy engem?-kérdezte Liam meglepetten.
-Téged.-bólintottam.
-És mit csinál velem?-kérdezte nevetve Louis.
-Megsütöm Kevint.-nevetett Liam.
-Hogy mi?-kérdezte Louis.-Azt nem teheted.Bármit csak Kevint ne.
-Őő fura vagy..-mondta Hanna.-Mondjuk megszokhattam volna már.
-Nem indulhatnánk végre?-kérdezte Laura.
-Ja,de.-válaszoltam.
-Akkor indulás.-majd kimentünk ahhoz a csinos kisbuszhoz amit még anno vettek a fiúk.
-Én vezetek.-hangsúlyozta ki Louis.
-Oké de menjünk már..szinte érzem már a friss bikinik illatát.-mondta Laura majd beült a kocsiba.
-Egy bikini hogy lehet friss?-kérdezte Liam suttogva.
-Honnan tudjam?-súgtam vissza.-Új kifejezés.
Mindenki bekászálódott a kocsiba és elindultunk a plázához.
Mikor odaértünk Laura elsőnek ugrott ki a buszból és már rohant is be.
-Mikor is voltunk utoljára vásárolni?-kérdezte Hanna.
-Múlt héten.-válaszolt neki Niall.
-Akkor már értem..-mondta Hanna.
Laura után mentünk a plázába.Direkt egy olyan boltba tértünk be ahol csak bikiniket és fürdőruhákat árultak.
-Ez a mennyország..50%-os leértékelés.-mondta Laura majd a bikinik közé vetette magát.
-Neeee én nem akarok.-szenvedett Hanna.
-Akkor csak válassz ki egyet,próbáld fel és vegyük meg és menjünk.-ajánlotta Louis.
Én vettem egy lila bikinit amin semmi extra nem volt.Hanna egy kéket és Laura meg egy angol zászlósat.
-Biztos nem akarod felpróbálni azt a bordót?-kérdezte Liam.
-Nem Liam nem akarom.-válaszoltam.-Törődj bele.
-Kár.-mondta majd kiment az üzletből és leült a másik 4 fiú mellé a padra.
Kifizettük a lányokkal a bikiniket és mentünk  is a többi üzletbe,mivel úgy döntöttünk nem mehetünk szakadt cuccokba más országba.
-Gyere ide Harry találtam neked egy inget.-mondta Laura majd odaráncigálta Harryt.
-Jézusom ez rózsaszín.-kiáltott fel Harry mire mindenki rá nézett.-Mármint..hagyjuk.De Laura én ezt nem fogom hordani.
-Oké akkor ne hord.-sértődött meg.
-Istenem.-morogta Harry.-Add ide felpróbálom.
-Ohó tudtam én hogy tetszik.-csillant fel Laura szeme.
-Papucs.-vigyorgott Liam.
-Te maradj csöndben mert veszek neked egy pink inget amin kiskacsák vannak és világít a csőrük.-villantottam rá a tekintetem.
-Oké,oké vedd úgy hogy meg sem szólaltam.-védekezett majd visszaült a padra.
Miután rendesen bevásároltunk hazaindultunk.Már délután 3 óra volt.
-Éhes vagyok.-nyavalygott Niall.-Hanna életem nem akarsz nekem csinálni valami ételt?
-Nem.-vágta rá Hanna.
-Ne de kis macikám,szívem zárának kulcsa édes kis plüss medvém..kérlek.-kérlelte Niall.
-Azt hiszem..én hazamegyek.-mondta Laura majd távozott Harryvel együtt.
-Na jó sziasztok..-köszönt el Hanna majd mielőtt kilépett az ajtón Niall utána szólt.
-Szóval ma sem kapok enni tőled?
-Nem.-mondta Hanna.-Majd az édes kis pici húgocskád csinál neked vagy drága édes anyucikád.-válaszolta majd ő is hazament.
-Ohh..-mondta Niall.-Lizzie édes kis drágaságom szívem csücske.-kiskutya szemekkel nézett rám.
-Na jó de csak ma.-mondtam majd megindultam a konyha felé.-Mit kérsz?Vagy a többiek is kérnek valami?
-Én szeretnék kaviárt és hozzá burgonyát és párizsiasan sütött rántott húst párolt zöldségekkel.-ült le Louis.
-Hát te meg vagy húzatva tuti nem fogok ilyesmit csinálni..-válaszoltam.
-Akkor csak a rántott húst csináld meg és hozzá valamit.-ült le Niall.-Nekem az is tökéletes.
-Liam,Zayn?-kérdeztem.
-Nekünk is jó.-sétáltak be és ültek le az asztalhoz.
-Teljesen beindulok ettől a szakácsné Lizzietől-vigyorgott Liam.
-Liam drága...szerintem nem akarod hogy a kaja a gatyádban landoljon-mondtam. 
-Jó, bocsi...
Pár perc alatt meg is csináltam a 4 éhes konyha malacnak a kaját. Amíg ők szépen megétkeztek én kimentem a nappaliba tvzni. A seherezádé ismétlése ment, mert sajnos új rész már nincs mivel már befejeződött. Nem is kell mondanom, Niallel sírtunk a legvégén. 
-Egy hajszál volt a rántott húsomban, de no problem-mondta Louis.
-Az enyémben valami fura kemény bigyó volt a húsban...De attól megettem-mondta Niall miközben mind szépen leültek mellém a kanapéra.
-Lizzie,kérlek!Ne menj szakácsnak-könyörgött Liam.
-Nem terveztem..-mondtam durcásan.-Amúgy meg..örüljetek neki hogy kaptatok kaját.-mondtam majd felvonultam a szobámba.
Jól becsaptam magam után az ajtót.Jó bevallom igen gyerekesen viselkedtem de akkor is.Örülhetnek hogy kaptak kaját.
2 perc elteltével egy kopogás hallatszott majd Liam belépett az ajtón.
-Most öri hari?-kérdezte.
-Esetleg.-válaszoltam.
-Ahj..most mi a bajod?-kérdezte.
-Örüljetek hogy kaptatok kaját és még le is szóljátok..-mondtam majd hátradőltem az ágyon.
-Szóval most haragszol.-jelentette ki.
-Esetleg.-mondtam komoly hangon,mire ő idejött hozzám és mellém feküdt.
-Ne harizz már rám na.-mondta majd átölelt.
-Oké.-mondtam mire ő csak elvigyorodott.-Igazából nem is haragudtam,de többet nem kaptok kaját..majd csinál nektek Laura vagy Hanna.
-Jó meglátás.-vigyorgott.
-Hé ez gonosz volt.Ezért ma nem aludhatsz mellettem.-böktem ingére.
-Ez most komoly?-háborodott fel.
-Teljesen.-válaszoltam.
Este Liam még mindig teljesen fel volt háborodva hogy nem aludhat ma mellettem.
-Kérlek.-majdnem letérdelt előttem.
-Le ne térdelj már na majd ha meg akarod kérni a kezemet akkor térdelj le..-mondtam komolyan.-Most meg menj szépen vissza a másik 3 fiúhoz mivel Harry tudtommal Lauránál éjszakázik.
-Héhéhéhéhé ki mondta hogy nem akarom megkérni a kezedet.?!-nézett rám furán.
-Akkor hajrá.-nevettem .
-Oké..na de hadd aludjak veled na.-könyörgött.
-De nem arról volt szó hogy megkéred a kezem?-mosolyogtam.
-Istenem úgy látszik erőszakhoz kell folyamodnom.-mondta majd megfogott és felemelt és a szobámban lerakott az ágyra.
-Szeretnéd.-mondtam majd felkeltem az ágyról és tágra nyitottam az ajtót.-Kifelé.-mutattam az ajtó irányába.
-De óóóóóóó.-a hangja teljesen csalódott lett,majd elhagyta a szobámat.
Én fogtam magamat és lefeküdtem aludni.Olyan hajnali 2kor dörömbölésre ébredtem.
-Ki az?-kérdeztem kómásan.
-Kérlek Lizzie kérlek.-hallottam Liam hangját.
-Gyere be könyörgöm ne verd az ajtót.-mondtam miközben felültem az ágyban.
Liam bejött a szobába majd egyenesen az ablakhoz szaladt és kitárta.
-Friss levegő..-mondta.
-Mi a  probléma?-kérdeztem.
-Louis befingott.-magyarázta.
-Ohh akkor értem a problémát.Valaki sosem változik.-válaszoltam.-De ha nem haragszol én visszafeküdnék.-dőltem hátra az ágyban.
-Kérlek Lizzie..-mondta mire nagyot sóhajtottam.
-Gyere ide.-mondtam majd éreztem hogy odafekszik mellém de azt is hogy elnyomott az álom.
Reggel úgy ébredtem mint egy hulla.
-Tudtam.-nyílt ki az ajtó.-Tudtam,tudtam..


Komikat:3

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett.:D kiváncsi vagy ki tudott mit.:DXD

    VálaszTörlés
  2. jó lett és én is kíváncsi vagyok!! :))) kövit!! :))

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett. Nagyon jó... "örihari" ez olyan édii x33

    VálaszTörlés
  4. Áááááá.nagyon jó lett.Örülök hogy nem fejezted be:).Louis meg a befingása.xDDD

    VálaszTörlés