Little Horan 2 Negyvenharmadik fejezet.


"-Hallo.-szóltam bele."

-Szia Lizzie.-hallottam meg Zyta hangját.-Azért hívlam mert hallottam a balesetről és gondoltzam odamehetnék segíteni.
-Hát felőlem de sajnos itt már nincs több ágy.-vakartam meg a fejemet majd eszembe jutott valami.-Vagyis de van.
-Rendeben akkor jöhetek?-hallottam a hangján hogy szívesen jönne.
-Hát persze mikorra érkezel?
-Hát délután háromig tuti odaérek.
-Rendben.Várunk.Szia.-köszöntem el majd letettem.
-Gyerekek!-kiáltottam.
-Lizzie csönd..nem látod hogy Toy Storyt nézünk.-szídott le Liam.
-De látom de bejelenteni valóm van.Nos-álltam a tv elé.-Holnap 3-ig érkezik meg Zyta.
-Remek.De elmennél onnan?-kérdezte Liam,mire én kikapcsoltam a tvt.
-Ez komoly?
-Az.Mindenki vette az adást?-kérdzetem.
-Igen.-bólogattak.
-Oké akkor jó.-mondtam majd úgy döntöttem hogy elmegyek zuhanyozni mert már csak én nem voltam.
Zuhanyzás után kimentem a nappaliba és leültem Liam mellé.
-Gyere velem aludni.-közöltem vele mire ő rám nézett.
-De még nincs vége a filmnek.-mondta a képernyőn bámulva.
-És?Már vagy tízezerszer láttad.
-De akkor is végig akarom nézni.-makacskodott.
-Szóval neked egy film fontosabb mint én?-háborodtam fel.-Jól van..-mondtam majd bevonultam a szobába.
Lefeküdtem az ágyamba.Nem is gondolkoztam csak forgolódtam az ágyban,nem tudtam elaludni.
Az órára néztem ami hajnali fél 3-mat mutatott.
Ekkor nyílt az ajtó.
-Most komolyan azt hiszed hogy ez a film fontosabb számomra mint te?-jött oda Liam és leült az ágy szélére.
-Hát..úgy néz ki.-válaszoltam mire ő megfogta a kezemet.
-Nem igaz.-mondta durcásan majd arconpuszilt.-Miattad hagytam ott a filmet és ez nagy szó.
-Ohh és most köszönjem meg.?-kérdeztem flegmán.
-Hát..ja.-mondta.-De most mi ez a flegma modor?
-Bocsi.-mondtam.-Valamiért nincs jó kedvem de megmagyarzni sem tudom hogy miért.
-Óó semmi baj.-mondta majd ez után egy jó 5 perc csönd következett nem tudom min gondolkodhatott de nagyon belemélyedt.
-Min gondolkozol ennyire?Amúgy nem akarsz idejönni mellém?-kérdeztem.
-Ahh semmin de viszont oda akarok jönni.-mondta majd kaptam egy puszit az arcomra és befeküdt mellém.
*******************************************************************************************
-Jézus istenem..Te mit keresel itt?-néztem az ablaknál ülő Louisra aki éppen kifelé meredt az ablakon és nagyban motyogott.
-istenem Kevin istenem istenem,Kevin istenem hogy tehette ezt veled Kevin Kevin jajajajaj.-ez esküszöm hogy bolond.
-Louis?-szólongattam mire felém fordult.
-Mondd.
-Mit keresel itt?
-Hát Kevint.Nagyon régen láttam és irtóan hiányzik.-motyogta és szinte sírt.
-Mi folyik itt?-jött be Liam a szobába.
-Te ezt beengedted?-néztem rá.
-Jaj bocsi én boltban voltam honnan tudtam volna hogy bejön ide.-védekezett Liam.
-Ohh az más,de Louis ez komoly egy kitömött galambot keresel az ablakban ráadásul itt?-kérdeztem.
-Hát voltam másoknál is de itt leragadtam.-válaszolt bólogatva.
-Remek de ha megkálek kifáradnál?Szeretnék felöltözni.
-Ohh persze.-gurult ki.
-Te is.-néztem Liamre akinek csalódott lett a tekintete.
-Most miért?Nem tök mind1 hogy itt vagyok e?Láttalak már úgy.-vigyorgott.
-És?Attól még kimehetsz.-közöltem mire ő beletörődött és kimnet.
Gyorasn magamra kapkodtam a ruhámat és már mentem is ki a szobából.
-Jó reggelt.-köszöntem hangosan.
-Reggelt?-nézett rám Lau.-Déltuán fél 3 van.
-Úristen.Megint hagytatok aludni ..remek de Zyta mindjárt itt van.-mondtam.
-Mindjárt?-lépett kui a konyhából Zyta.
-Ohh szia.-köszöntem neki.
-Olyan vagy mint egy mormota.-nevetett Zyta.
-Kössz .-válaszoltam.
-Jajj mondanom kell valamit.-mondta Zayn szenvedő hangon.
Komikat.:) Amúgy ez az utolsó rész míg Lizi haza nem ér.:/ 

8 megjegyzés: