Little Horan 2 Harmincharmadik fejezet.

"-Katie te vagy az?-lepődött meg Laura."

-Lauraaa.-mondta örömmel a hangjában Katie.-És ti is?-mosolygott.
Ekkor Louis odagurult Katie elé.
-Ohh szóval te vagy az a lány?!.-nézett rá.
-Milyen lány?!Várjunk csak..te,te,te és a kamera és húú ha megfordulok eltűnik?!-kérdezte Katie.
-Nem nem hiszem max legurítom innen.-mondta Hanna.
-Te semmit sem változtál.-mondta Katie.
-Tudom.-mondta Hanna büszkén.
-Emlékszem hogy már az óvodában terorizáltad a fiúkat.-nevetett Katie.
-Ja cool volt.-mondta Hanna.
-Mesélte Ben hogy azóta hát problémákkal küzd.-mesélte Katie.
-Megérdemelte,elvette a plüsmacimat!És mindenki tudta hogy érte ölök.-szorította ökölbe a kezét Hanna.
-Hahó én is itt vagyok!-integettem.
-Ó Lizzie szia!Te se változtál.-mondta Katie.
-Miért akkor is hányt?-kérdezte Zayn.
-Kb.de most nem mesélném el.-mondta Katie.Elég jól elcseveréztek míg én könyörögtem Istennek az életemélt.Végre vége!
Mikor leállt ez a nagy szar kiugrottam és letérdeltem a földre és elkezdetm puszilni.
-Óóóó szilárd talaj!Köszönöm Istenem.-motyogtam.
-Nincs mit.-mondta Hanna.
-Hahha nagyon vicces.-mondtam.
-Most mi van nem én vettem a pólót!-háborodott fel.-És ha lennél olyan jó akkor add ide a térképet!Harryvel beszélnem kell merre menjünk.-és kitépte a táskámpól a térképet.
-Óóó menjünk Trafalgar Squaree-re!-emelte fel Harry a térképet.
-Jó de az hol van:Add már ide.-tépte ki Hanna Harry a kezéből a térképet.Elindultunk gyalog mert szerencsére nem voolt túl messze.
Mikor odaértünk egy csomó galambot láttunk.
-Óóó Kevin!-örvendezett Louis.
-Ott is van egy!-mutattam a galambra.
-Ó akkor van Louis 1,2,3...aj haver álj már vissza nem tudlak titeket megszámolni.-nyavajgott Louis.
-Nagyon jóó.Most legalább kiderül hogy jártál e matekórára.-mondta Liam.
-Nagyon vicces vagy!De legalább nem nekem törték be az orrom kiskoromba.-vágott vissza Louis.
-Ez rosszul esett haver.-szomorodott el Liam.
-Jaj tudd hogy nem úgy akartam.Ne legyél rám mérges egyetlen Liamem!Gyere ide a papához.-és megölelték egymást.
-Ez komoly?-kérdeztem.
-Te Hanna most miért nem adod ide a térképet?-kérdezte Harry.-Te annyira luk vagy az ilyesmikehz.
-Tessék?-kérdezett vissza Hanna.
-Jól hallotad drágám.-mondta Niall.
-Hát jó ti akartátok.-Hanna neki iramodott és belelökte a két fiút a szökőkútba.
-Úgy kell nektek.-mondtam röhögve.
-Még jó hogy nálam van a telefonom.-mondta Lau majd előkapta és fotózni kezdett.
-Ezt a bikinis képekért.-mondta Hanna.
-Látjátok fiúk?!Nem kellett volna!-mondta Liam.
-Beszóltál?!-kérdezte Hanna majd egy jól irányzott lökéssel őt is betaszajtotta.-Ti ketten akartok még valamit?!-nézett Louira és Zaynre.
-Ne kérlek nem rég zseléztem a hajam.-mondta Zayn.
-Én meg ideiglenes nyomorék vagyok.-mondta Louis.
-Na azért.-mondta Hanna.
-Ez meg mire volt jó?!-kérdezte Niall.
-Jólesett.-mondta Hanna bólogatva.
-Ti meg ne röhögjetek.-címezte nekiünk Harry a szavait.
-Mert?!-kérdezte.
-Ezért.-majd megindultak felénk és felkaptak minket kivéve Hannát mert ő védekezett.
Tiszta víz lettem Laurával együtt.Elhelyezkedtem a szökőkútban majd néztem a kinti eseményeket.
-Gyere Hanna jó a víz.-mondtam neki.
-Tudod ki.-mondta volna de ekkor Zayn megfogta a lábát és sikeresen behajótották.
-Ezt megbánjátok.-mondta Hanna idegesen majd kiugrott a kútból és Zayn felé ment és összekócolta a frizkóját.Zayn ugyan próbált elszaladni de törött lábbal nehezen ment neki.
Mondjuk járó gipsze van de akkor is.
-Éreztem hogy ez lesz.-motyogta Zayn.
Én és Lau is kimásztunka a kútból.Én kicsavartam a pólómból a vizet majd a hajamból is.
-Én haza akarok menni,most!-lett ideges Laura.
-Add ide a térképet megoldom.-mondta Hanna.
-Hát..-nyúlt a zsebébe..-A zsebemben volt de kicsit elázott és elmosódott.
-Te barom.-kiabált vele Hanna.
-Héhé te löktél be.
-Mert nem adtad oda azt a nyomott térképet.-vágott vissza Hanna.
-Na jó hagyjuk abba a veszekedést és menjünk haza mert szerintem még a bugyim is átázott.-mondtam mire a többiek furán nézutek rám.
-Vedd le.-mondta Liam.
-Tessék?!-néztem rá furán.
-Mondom vedd le.-magyarázta.
-Jó mind1 majd otthon megszárítom.
Elindultunk valamerre de az nem éppen a jó irány volt.
-Menjünk arra.-mutatta Niall.
-Oké akkor a másik irány.-mondta Hanna.
-Szóval akkor ellent mondasz nekem?!Ez tetszik.-mondta Niall.
-Na jó nem most fejezd be míg szépen kérem vagy kapsz még egy vizi esést.-fenyegette Hanna.
-De akkor most merre menjünk?-kérdeztem.
-Arra.-mondta egyszerre Hanna és Niall de mind ketten másik irányba mutattak.
-Persze te csak azért akarsz arra menni mert ott a meki!-üvöltötte Hanna és vett egy mély levegőt.
-Akkor ne menjünk arra.-mondtam majd elindultunk Hanna irányába.Kb.2 óra múlva már otthon is voltunk,mármint az x-factor házban.
Olyan jó volt betérni egy meleg meghitt helyiségbe.Ezzekkel a programokkal el ment az egész délután.
-Stipi stopp enyém a fürdő.-mondta Lau.
-Ó akkor jöhetek veled?-kérdezte Harry mosolyogva mire Lau nagyott nézett.
-Gyere.-mondta Lau mire mindenki még nagyobbat nézett.
-Hogy mi?-kérdezte mindenki egyszerre.
-Komolyan mondod?-kérdezte Harry.
-Te kérdezted!-válaszolta Lau.-De most jösz vagy nem?Mert megfagyok!-mondta unottan.
-Akkor jövök.-mosolygott Harry,és elvonultak.
-Ha már ők így bementek esetleg nem lenne kedvetek lányok?!-húzogatta a szemöldökét Liam és Niall.

6 megjegyzés: